quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jorien komt hier niet meer met zijn grote bek!
Cocu of Gomes out..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk speelt psv vanavond een zware wedstrijd. Misschien nog wat blessures er aan over houden
Of met de naam Erwin..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die komt wel weer terug onder de naam van de opvolger van jorienvdherik
Mag ik hem plaatsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Cocu of Gomes out..-edit-
edit voor schoen topic..
Dan zeg ik gewoon dat je hem zelf zo gemaakt heb..quote:
Terror is snelquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon dat je hem zelf zo gemaakt heb..![]()
Die samenvatting klopt dus ook helemaal he ff serieus, knap werkquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die opmerking van Robbie over die doodskist vond ik ook geniaal. Net als zijn samenvatting van het hele gebeuren
Die tweede opmerking moet er ook ff onder, van die indirecte bedreigingquote:
let op manquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Die tweede opmerking moet er ook ff onder, van die indirecte bedreiging![]()
Hij post gewoon verder, maar ik denk dat hij ons voorlopig wel even met rust laat. Of hij meldt zich binnenkort onder een andere naam aan. Alhoewel ik zeker weet, dat we binnen een week weten dat hij het isquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe moet het nu verder met het leven van Marcel? Het FOK!forum nam een belangrijke plaats in, zie ook de stats van afgelopen maand: 't VBL-forum: de stats #4
Juist, uiteindelijk hadden we dus geen mods/ban nodig om van hem af te komen. Wat pizza's waren voldoende.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij post gewoon verder, maar ik denk dat hij ons voorlopig wel even met rust laat. Of hij meldt zich binnenkort onder een andere naam aan. Alhoewel ik zeker weet, dat we binnen een week dag weten dat hij het is![]()
Hij vertelde mij dat hij zich alleen nog in het psv topic kon vertonen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe moet het nu verder met het leven van Marcel? Het FOK!forum nam een belangrijke plaats in, zie ook de stats van afgelopen maand: 't VBL-forum: de stats #4
Open een topic voor hem dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef toma het volgende:zielig figuur die marcel.
ik vind dat ie een eigen topic verdient want dit heeft helemaal niet meer met Ajax te maken.
Die ene gast, die topscoutquote:
Steef?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die ene gast, die topscout![]()
Had er toch ook een
[CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef (AT)#2quote:
Bronquote:Brandje in het Rinus Michels Stadion
Vanmiddag schijnt er brand te zijn geweest in ons Rinus Michels Stadion. Na verluidt is ene R. Koeman in ons museum geweest om daar een schaal weg te halen. Tijdens zijn braakpoging werd hij door een alerte beveiliger gesnapt waarna Koeman in woede uitbrak. 'Als er iemand recht heeft op die schaal dan ben ik het wel!' riep hij luidkeels. De frustratie van de net-niet trainer liepen vervolgens dermate hoog op dat de brandmelders afgingen. R. Koeman is uiteindelijk met een vermaning weggestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |