Wie heeft mij opgegeven ?:)quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef keijz het volgende:
Oke wie willen er mee doen:
dubbidub
wlsandman
keijz
broodmonkeh
Bootje84
ThaRoop
Frituurvetpan
Poker jij ook Strychnine?
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:56 schreef keijz het volgende:
Mondeling was makkelijk joh
Ik moest mijn Duits mondeling samen met iemand doen die ineens in het Frans begon te praten, daarna kon ik het eigenlijk al niet meer fout doen
Op welke school zit jij? Die naam doet een groot belletje rinkelen, maar ik weet niet meer waarvanquote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Koen je snapt het niet, ik heb les van Verschoor; Il Grande Ditatore, maar dan vrouwelijk.
ISW Tiendwegquote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Op welke school zit jij? Die naam doet een groot belletje rinkelen, maar ik weet niet meer waarvan![]()
Die rook ziet ik dus voorbij waaienquote:Grote brand in Den Hoorn
In een bloembollenkas aan de aan de Zwethkade in Den Hoorn is brand uitgebroken. De brand veroorzaakt een grote zwarte wolk en is in de weide omtrek te zien. De brandweer van Wateringen is uitgerukt om de brand te bestrijden.
De brand is uitgebroken in een schuur en daarnaast ligt een opslag met onder meer hout. Daar tussen zit een brandwerende muur. De brandweer is met alle middelen bezig om ervoor te zorgen dat het vuur niet overslaat.
De eigenaar is samen met brandweerlieden bezig om belangrijke spullen, zoals computers in veiligheid te brengen.
Later meer....
Ik zie het ook makkelijk, maar het is heel dicht tegen wateringen aan en het waait hard jouw richting uit, dus zo vreemd is dat niet Rob.quote:
Spreekt wat makkelijker uit dan toen ik het eerst als Gee-Ooh-Tee-Cee omschreef toen ik eerst dacht dr in de Ah gezien te hebbenquote:
Stelletje ramptoeristenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dr staan ook btw echt honderd man ofzo te kijken. Iederee auto in de berm, en jeugd allemaal drheen ofzo.![]()
quote:
Hier is ach godsie wel op zn plaats!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef GotC het volgende:
[..]!
Men, ik wil m'n nickname veranderen, waarom heb ik er ooit voor gekozen!
Heb net witte hakken gekocht, serieus, ik ben ineens 10 cm langer.
lekker doorgegaan 12 uur lang ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef GotC het volgende:
Ik ben pas net thuis van school. Zie bericht van toen ik wakker werd..
'lekker'quote:Op woensdag 4 april 2007 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
lekker doorgegaan 12 uur lang ofzo?
Hier valt het geloof ik nog wel mee. Tram 17 blijft rijden toch? En lopen vanaf lageveld valt nog te overzien hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
'lekker'
En ja.
Thuiskomen vanaf Den Haag na 7 uur = drama!
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Thuiskomen vanaf Den Haag na 7 6 uur = drama!
De familie de groot gaat onder één hoedje spelen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef InnocentFR het volgende:
Ik ben ook van de partij met de pokermeet !
haha lekker geregeld weer, tis ook altijd wat.quote:
Niet verkeerd Geert. Ik kan met mijn cijfer voor NL leltterkunde niet eeno nvoldoende halen voor lit. Kortom, engels lit boeit nietquote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haha lekker geregeld weer, tis ook altijd wat.
Ik heb een voldoende voor letterkunde![]()
![]()
Had een 5.5 voor mn Nederlands mondeling over 12 te lezen - waarvan slechts 3 half gelezen- boeken, wat onder Verschoort a.k.a. Il Grande ditatore nit misstaat. Dus ik rekenen, en ik moest hopenop minimaal een 3.8 voor mijn gokwerk bij Engels letterkunde PW.
Had gewoon een 6!![]()
Eind resultaat: 6,1 voor Letterkunde geeft een 6, wat dan weliswaar op de gedeelde laatste plek staat als laagste cijfer, toch ben ik zeer content want had een 5 ingecalculeerd (geen boekenleesfan enzo)
Eigenlijk zou ik een KLB topic moeten openen, een 6.1 halen waar een 5,5 voldoende was, dat is verspilde moeite![]()
Edit: Wanneer is de pokermeetdatumplustijdstipprikdag?
Op HS staat er altijd veel negerts... HS staat ook op loopafstand van de Haagse tippelzone..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef dubidub het volgende:
Ik me pa bellen, of hij ons kwam ophalen. Wij zitten daar op HS, allemaal negers enzo![]()
Dus mijn pa was ook nog later, omdat hij ook last had van de hulpverleners bij dat ongeluk met die vrachtwagen. Precies om 0.00 liep ik m'n slaapkamer in
Kwart over negen op Amsterdam RAI opstappen, 2 uur en 3 kwartier later thuis komen
Vandaag m'n economie cijfer trouwens teruggekregen, een 8,2. Ik stond een 5,7, dus die kon ik wel gebruiken
Lekker weer trouwens![]()
![]()
CS ook schatquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op HS staat er altijd veel negerts... HS staat ook op loopafstand van de Haagse tippelzone..
negers en den haag.. what else is new?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
De familie de groot gaat onder één hoedje spelen ?
Zo, gister naar de atuorai met een vriend. Was wel aardig, ging ik terug met de trein, komt de conducteur langs:
'Wat doen jullie hier'
Ik: 'Wij gaan aar den haag CS'
Hij: 'Deze trein stopt zometeen'
Ik: 'O, das nie zo best' (Het was ongeveer kwart voor 10 savonds, sta je midden in de polder)
Hij:'Nou, je ken wel met die andere trein, die hiernaast staat, weer terug naar schiphol, dan zoek je het daar maar uit'
Ik: O, dan doen we dat maar
Wij weer naar die andere trein in het donkerDaarna weer op schiphol uitgestapt, goede trein opgezocht, wij naar den haag CS, daar zou m'n pa ons ophalen. Het was onderhand 22.15 uur ofzo.
Wij naar den haag cs
Omroeper op den haag laan van NOI : Wegens een nog niet vrijgegeven stuk baan zullen wij enkele minuten stil staan.
Ik:![]()
![]()
![]()
Omroeper op den haag holland spoor:
Deze trein wordt op dit station opgeheven in verband met een ongeval met een vrachtwagen en een trein een stukje verderop
Ik:![]()
![]()
![]()
Ik me pa bellen, of hij ons kwam ophalen. Wij zitten daar op HS, allemaal negers enzo![]()
Dus mijn pa was ook nog later, omdat hij ook last had van de hulpverleners bij dat ongeluk met die vrachtwagen. Precies om 0.00 liep ik m'n slaapkamer in
Kwart over negen op Amsterdam RAI opstappen, 2 uur en 3 kwartier later thuis komen
Vandaag m'n economie cijfer trouwens teruggekregen, een 8,2. Ik stond een 5,7, dus die kon ik wel gebruiken
Lekker weer trouwens![]()
![]()
Ik ben nu pas wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
liggen alle westlanders uit te slapen of zijn jullie sla aan het snijden..?
Ergens thuis bij iemand in het Waterings veld. Ik ken er bijna niemand maar ben er beland via iemand uit mn team.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
FVP, waar is dat? nog een plekje voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |