quote:
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef jerver73 het volgende:
liam lynch - united states of whatever?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Freestylers - Push Up
3 woorden. En het laatste is een lelijk w**rd.quote:(en dan het album waar het op staat, ken ik niet...)
Laatste woord klopt. De rest niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Get The Fuck?
Eerste en laatste gok-poging, ken het album niet...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef jerver73 het volgende:
freestylers - what the fuck?
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:23 schreef bigshadow het volgende:
Freestylers - give no fuck.?
Zelfs alle letters zijn foutquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef peaceman het volgende:
Run or fuck?
We zijn er bijna:quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Berkery het volgende:
Rot as fuck
quote:
3xquote:
Arcade Fire staat op een gedeelde 2de plaats. Rest is fout.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef peaceman het volgende:
R.E.M.
Arcade Fire
Red Hot Chili Peppers
?
quote:
Voor deze en alle posts er boven geldt:quote:
En ookquote:
quote:
Beatles staan op 1quote:
Goede zaakquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:21 schreef MaJo het volgende:
Dan wissel ik Bob Dylan in voor Franz Ferdinand
Die staat zelfs niet in de top 298quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:21 schreef ranja het volgende:
Ik heb denk ik Ariane Moffatt op 1 staan maar die valt vast in het niks bij de rest
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:21 schreef MaJo het volgende:
The Fratellis?
Ondanks dat ik haar 14x heb gedraaidquote:
Die was al genoemd (net als KC trouwensquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef peaceman het volgende:
Arctic Monkeys?
Ik had Interpol op 1 deze week, als ik ze luister kan ik me niet voorstellen dat ze hip zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef cafca het volgende:
owww, hippe britse bandjes.....maar die lijken toch allemaal op elkaar?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef MaJo het volgende:
Klaxons?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef knars het volgende:
Kooks?
Die had ik over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef MaJo het volgende:
En Bloc Party was het niet?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had Interpol op 1 deze week, als ik ze luister kan ik me niet voorstellen dat ze hip zijn
nee, jij kunt niet hip zijn....quote:Your musical compatibility rating with Berkery is: High
Jeequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die had ik over het hoofd gezien
Majo+1
http://www.last.fm/group/Fok+Muziek+Triviaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef MaJo het volgende:
Waar kan ik die trivia groep trouwens vinden?
quote:
quote:Your musical compatibility rating with Berkery is:
Very High
quote:Your musical compatibility rating with camilero is:
Super
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.last.fm/group/Fok+Muziek+Trivia
quote:113 Jan Smit 2
Volgende vraag, wat is de overeenkomst tussen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef knars het volgende:
Hey, Super met Berkery deze week. kan ook niet anders, ik zie daar ook een K3 - Ya Ya Yippie verschijnen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef MaJo het volgende:
Of nee die zijn Amerikaans geloof ik...
quote:Oh oh oh
Oh I don't know, I don't know, oh, where to begin
We are North Americans
And for those of you who still think we're from England
We're not, no.
De huidige favoriet van de kleine Berkeryquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef knars het volgende:
Hey, Super met Berkery deze week. kan ook niet anders, ik zie daar ook een K3 - Ya Ya Yippie verschijnen
Fraaie foto he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maikel Staip
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef jerver73 het volgende:
nance?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef cafca het volgende:
Sandra Kim?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef Berkery het volgende:
Sam Fox?
Die dus. Schijnt tegenwoordig met succes te acteren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Billie Piper
Zij zat in één van The Canterbury Tales van de BBC. Briljant!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die dus. Schijnt tegenwoordig met succes te acteren...
Opgezocht, neequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En kennen we deze nog?
[afbeelding]
Hoe zoek je een fotovraag in godsnaam op?quote:
Jup. In de jaren '90 had zij een hitje met 'Kiss the rain'. Grobbel + 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef Grobbel het volgende:
Billie Myers.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emilia
Eng hoor....quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Toybox
Zeker wel!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Color me badd?
Neen. Een Filipijnse Amerikaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:40 schreef knars het volgende:
Gareth gates?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Billy Crawford?
quote:Sylvia Jeanette Natalie en Fien
Elsje Treesje XXX Babbette Betsie en Sabine
Greet Magreet XXX Marie Marei en Angelien
XXX Marjan Marjo Marlyn en kleine Tine
Ja, moeilijker dan dat is het idd niet lyricsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe zoek je een fotovraag in godsnaam op?Of ben je dan gewoon naar de bestandsnaam aan het googlen of zo?
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef knars het volgende:
anton corbijn?
quote:Come on , shake your body baby, do the conga
I know you can't control yourself any longer
Feel the rhythm of the music getting stronger
Don't you fight it 'til you tried it, do that conga beat
ik had even moeten F5'enquote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is toch niet de zweedse vlag
Nee, en ook niet de Indonesische zoals je eerst had staan, integendeel.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is toch niet de zweedse vlag
Next please...quote:Nippy Noya (* 27. Februar 1946 in Makassar auf Sulawesi, Indonesien) ist ein Percussionist und zählt zu den bekanntesten Conga-Spielern in Europa.
Noya wurde als Sohn des japanischen Taiko-Schlagzeugers Fusao Nakato San auf der indonesischen Insel Sulawesi geboren. Bereits im Alter von zehn Jahren begann er Schlagzeug zu spielen. 1968 kam er nach Europa und zog nach Amsterdam. Dort begann er seine professionelle Karriere als Conga-Spieler, zunächst in der Percussion-Rock-Band Massada von 1970 bis 1975.
In den Folgejahren spielte er mit Künstlern wie Peter Herbolzheimer, John McLaughlin, Jan Akkerman und Stan Getz, begleitete unter anderem die Tourneen von Eric Burdon, Billy Cobham, Chaka Khan, Peter Maffay, Udo Lindenberg und Herbert Grönemeyer.
Neben seiner Mitwirkung an über 200 CD- und Plattenproduktionen stand Noya auch häufig für verschiedene Fernsehproduktionen zur Verfügung.
Außer seinen favorisierten Instrumenten, den Congas und der Kalimba, beherrscht er außerdem noch Bongos, Campana, Güiro, Cabasa, Shékere, Caxixi, Triangel und das Berimbau. Er ist in der traditionellen Musik Südamerikas ebenso zu Hause wie in der zeitgenössischen Jazz-, Rock- und Popmusik.
Seit 1992 leitet Noya einen Lehrstuhl am Konservatorium für Musik in Enschede.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef ranja het volgende:
Reprise, Frank Sinatra?
Namens Jerver:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef ranja het volgende:
Reprise, Frank Sinatra?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef MadMaster het volgende:
I've Got You Under My Skin (de gewone CD-single tenminste)
jaja, over een half uurtje moet ik weer werken en dan kom ik vannacht weer ff kijken waarschijnlijk.quote:
wat hij zegt...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Robert Cray
Gelukkigquote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Robert Cray
Welk refrein ontbreekt er hier in deze tekst (minstens de eerste 2 regels daarvan noemen) en wie waren de uitvoerenden?quote:Dit is een kuis verhaaltje
Geen woord is er in mis
Ik zing het in m'n taaltje
't Netste dat er is
Dit is een melodietje
Zo blank als pepermunt
Gewoon een aardig liedje
Da's verder dus geen punt
Ik kan dit rustig zingen
't Is nu zoals 't hoort
Ik zing al over dingen
Waar niemand zich aan stoort
Dit is een keurig wijsje
Gezongen met gevoel
En ieder aardig meisje
Weet toch wat ik bedoel
overleg heet datquote:Op woensdag 4 april 2007 15:17 schreef jerver73 het volgende:
jammer dat ranja weer gevlucht is...
Puntje d'r bij...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef ranja het volgende:
Puntje d'r in puntje d'r uit
Ja zo gaat-ie goed
van de Slijpers
en er zijn nog veel meer, oa. Ultravox, Roxy Music, B52's en wat Knars zeiquote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef bigshadow het volgende:
Islands records, Nick Drake & Melissa Etheridge zijn de eerste die binnenschieten bij mij.
Nou, ik vind de nieuwe vraag eigenlijk nog meer this years Mike Skinnerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Juist, this years Mike Skinner! Leuke plaat en single.
peaceman puntje drbijquote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef peaceman het volgende:
Of doel je op Jamie T? (Mr. T=BA)
Die lijkt me een stuk logischer dan mijn eigen gok.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef peaceman het volgende:
Of doel je op Jamie T? (Mr. T=BA)
Sack weer een puntje erbij..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Noisettes
quote:snoof as vader
Het is algemeen bekend datveel drugs heeft gebruikt in zijn leven, maar hij blijkt ook de as van zijn gecremeerde vader te hebben gesnoven. Dat zegt hij in de gisteren verschenen editie van het Britse muziekblad New Musical Express. "Het vreemdste dat ik ooit heb gesnoven? Mijn vader, ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten om hem met een beetje cocaïne op te snuiven. Mijn vader zou het niet erg hebben gevonden," aldus
. "Het voelde prima," voegde hij eraan toe.
's vader Bert overleed in 2002 op 84-jarige leeftijd.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1245586.ecequote:Op woensdag 4 april 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
Keith Richards
Wat en van wie?quote:do you remember a guy that's been
in such an early song
i heard a rumour from ground control
oh no, don't say it's true
they got a message from the action man
i'm happy hope you're happy too
i've loved all i've needed love
sordid details following
Madmaster +1quote:Op woensdag 4 april 2007 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Ashes To Ashes van David Bowie
Waar gaat het wel om?quote:We all know sometimes lifes hates and troubles
Can make you wish you were born in another time and space
But you can bet your life times that and twice its double
That God knew exactly where he wanted you to be placed
Ik weet niet door wie dat in duet-vorm is uitgebracht...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
The Wild Rover ?
quote:As around the sun the earth knows she's revolving
And the rosebuds know to bloom in early May
Just as hate knows love's the cure
You can rest your mind assure
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:28 schreef jerver73 het volgende:
mary J blige & george michael... if?
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:33 schreef jerver73 het volgende:
uuhm.. het was iets korts... "as"(i ll be loving you always?)
jerver73 +1quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef jerver73 het volgende:
Dat hij klassieke werken zong en zich liet begeleiden door een klassiek geschoold gezelschap inclusief luitenist..
Als je het juiste antwoord leest lig je dubelquote:
ranja+1quote:Op woensdag 4 april 2007 21:16 schreef ranja het volgende:
My Bloody Valentine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |