Dan hoop ik dat je naam met een A begint.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef bloempje18 het volgende:
pff waarom is iedereen hier zo goed in engels?
ik heb 22 punten..
Mijn voornaam welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je naam met een A begint.
Ik zal in elk geval wel weer voor saboteur spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je naam met een A begint.
Ja, had ik ook bij vraag 2..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef MaxC het volgende:
Ik heb hem niet zo super 39 punten, niet genoeg voor een 9 gemiddeld.
Misschien herkansen![]()
Vond vraag 2 kutIk dacht dat ze met elementen bedoelde wie(de 2 ministeries) de tegenstelling hebben
![]()
Ik had die ook fout! Moet je dan bellen of mailen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarschijnlijk heb ik toch een klacht, vraag 37.2 zegt: Her use of language lacks originality. -> klopt wel
In de tekst staat dan: "No matter how derivative and turgid their prose"
Maar de originaliteit van een verhaal is toch iets anders dan de orignaliteit van het taalgebruik. Dus volgens mij klopt dit niet.
Jongens allemaal klagen wie dit fout heeft!!
Is dat echt iets? Want ik dacht dat ze het fout hadden geprint ofzo..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef MaxC het volgende:
Je hebt toch wel is van apartheid gehoord?
Vorig jaar was het 0.4, ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:01 schreef GlazenKaak het volgende:
Als ik goed heb gerekend heb ik rond de 45 punten. Moet een 9 halen voor een 8,5, bij een normering van 1 heb ik een 8,9dus hopen dat de normering hoger is dan 1.
Die had ik ook foutquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarschijnlijk heb ik toch een klacht, vraag 37.2 zegt: Her use of language lacks originality. -> klopt wel
In de tekst staat dan: "No matter how derivative and turgid their prose"
Maar de originaliteit van een verhaal is toch iets anders dan de orignaliteit van het taalgebruik. Dus volgens mij klopt dit niet.
Jongens allemaal klagen wie dit fout heeft!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
[..]
Is dat echt iets? Want ik dacht dat ze het fout hadden geprint ofzo..
[..]
Ja ik ookquote:
Ughquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef Houtspeer het volgende:
Vorig jaar was het 0.4, ik hoop het voor je.
Ja, ik ook. Rare tekst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef Timooon het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het over J.K. Rowling ging en dat heb ik er ook bijgezet![]()
er is ook een keer een luistertoets over gemaakt van het cito volgens mij, met die neger die er af en toe nederlandse termen doorheen gooide.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef MaxC het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid
Jezus, ik doe N&G maar zelf ik weet het![]()
Maar het is wel maf, maar het word zo gebruikt in het engels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |