Vrouwen hebben inderdaad allemaal veels te kleine handjes daarvoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel: ga er maar vanuit dat vrouwen zichzelf het beste kunnen vingeren (net als dat vrouwen niet zo goed zijn in aftrekken maar dat terzijde) en dat ze dat als vergelijkingsmateriaal nemen.
Dus ze weten wel hoe het zou moeten voelen![]()
Jij hebt er ook zo een.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De poes wel, maar mijn vriendje![]()
Ik zal deze grap maar even doorstrepen voordat er mensen over gaan vallen![]()
Nee, maar je beweerde wel dat vrouwen niet kunnen aftrekken, en dat is natuurlijk onzin.quote:
Jij bent echt koningin van de eigen interpretatiequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou als jij jezelf aftrekken toch lekkerder vindt neuken we de komende maand toch niet meer.
*proest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vrouwen hebben inderdaad allemaal veels te kleine handjes daarvoor.
Deze kon ik even niet laten liggen. Maar in echte discussies neem ik alles gewoon zoals het er staat ja!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent echt koningin van de eigen interpretatie
Dan doen ze het niet goed. Weetikveelquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
*proest.
Natuurlijk!
BahahahaVeeg me op!
Vrouwen kunnen heel goed faken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
Maar ik neem aan dat als meisjelief al schokkend klaarkomt dat je het dan toch wel goed doet.
Of ze kan goed fakenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
Maar ik neem aan dat als meisjelief al schokkend klaarkomt dat je het dan toch wel goed doet.
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde als jijquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel goed faken.
Vooral om de pijn te laten stoppen.
Aha, dus je hebt er geen ervaring mee?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan doen ze het niet goed. Weetikveel.
Ik begin echt medelijden te krijgen nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er geen ervaring mee?
Jawel. Daarom zeg ik het toch ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er geen ervaring mee?
Ja maar.. ja maar.. open deuren! Zoveel! En zo groot!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef r8ality het volgende:
Ongelofelijk. Kutwijven, allemaal!
. Komen allebei meteen met faken aan.
Misbaksels.
Trouwens:quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vrouwen hebben inderdaad allemaal veels te kleine handjes daarvoor.
Grenzen zijn er om overheen te stappen toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begin echt medelijden te krijgen nu
Ja of het aan het formaat handen ligt of dat ze het niet kunnen. Niet aan of het wel of niet gebeurd. Ik moet SQ onderhand gelijk gaan geven. LE-ZEN!quote:
Waarom dacht je dat ik van mijn stoel rolde?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trouwens:
Verkapte " Mijn snikkel is monsterlijk groot" opmerking
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trouwens:
Verkapte " Mijn snikkel is monsterlijk groot" opmerking
Nope. Alleen nog gevingerd en ander handwerk verricht. Maar je bent de eerste die ik mailquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef FlowDesign het volgende:
Joost, probeer je nou al 2 topics lang door te laten schemeren dat jullie onderhand ook geneukt hebben of hebben we het nou nog steeds over het vingerverhaal?
Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef FlowDesign het volgende:
Joost, probeer je nou al 2 topics lang door te laten schemeren dat jullie onderhand ook geneukt hebben of hebben we het nou nog steeds over het vingerverhaal?
Happerdehap. Neem het niet zo serieus allemaal, ik pest je maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja of het aan het formaat handen ligt of dat ze het niet kunnen. Niet aan of het wel of niet gebeurd. Ik moet SQ onderhand gelijk gaan geven. LE-ZEN!
*zoekt nummer van het Eindhovens Dagblad alvast op...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope. Alleen nog gevingerd en ander handwerk verricht. Maar je bent de eerste die ik mail.
Omdat het zo lomp is om meteen jullie hoofd richting schwanz te duwen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Happerdehap. Neem het niet zo serieus allemaal, ik pest je maar.
Maar ik ben het er toch niet mee eens dat vrouwen niet af kunnen trekken. Waarom doen we het dan überhaupt?
Omdat je verder zo weinig kan met een naakte manquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Maar ik ben het er toch niet mee eens dat vrouwen niet af kunnen trekken. Waarom doen we het dan überhaupt?
Mijn stelling was dat mannen zichzelf beter af kunnen trekken dan dat vrouwen het kunnen net zoals dat vrouwen beter zijn in zichzelf vingeren dan mannen. Dat wil niet zeggen dat het dan helemaal waardeloos is en dat het niet meer gedaan hoeft te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus daar zit ik al dat vrouwenadvies voor te geven? Stank voor dank he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope. Alleen nog gevingerd en ander handwerk verricht. Maar je bent de eerste die ik mail.
Sinds wanneer vind jij zoiets lomp?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat het zo lomp is om meteen jullie hoofd richting schwanz te duwen?.
Terugkrabbel-nichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn stelling was dat mannen zichzelf beter af kunnen trekken dan dat vrouwen het kunnen net zoals dat vrouwen beter zijn in zichzelf vingeren dan mannen. Dat wil niet zeggen dat het dan helemaal waardeloos is en dat het niet meer gedaan hoeft te worden
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus daar zit ik al dat vrouwenadvies voor te geven? Stank voor dank he?
Jawel, het is of zwart of wit. Grijs bestaat niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn stelling was dat mannen zichzelf beter af kunnen trekken dan dat vrouwen het kunnen net zoals dat vrouwen beter zijn in zichzelf vingeren dan mannen. Dat wil niet zeggen dat het dan helemaal waardeloos is en dat het niet meer gedaan hoeft te worden
Ligt eraan welk persoon hequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij zoiets lomp?![]()
Ja, wat moet je ook met zo'n aanhangsel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je verder zo weinig kan met een naakte manEn dan krijgen wij weer het verwijt dat we alleen maar aan onszelf denken
Mond open en gaan danquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, wat moet je ook met zo'n aanhangsel.
Waar?quote:
Dus alleen pijpen?quote:
Bij mij hoef je het niet te proberen, ik bijt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij zoiets lomp?![]()
Mund öffnen und blasen (jahaaa) ja bitte!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg dát maar eens in het Duits tegen je Helga!![]()
Weet je wat nog saaier is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus alleen pijpen?
Saai![]()
en dan te bedenken dat veel meiden pijpen vies vinden en geen zaad in hun mond willen![]()
Nou niet meteen te veel in 1 keer willen hè... we zijn nog steeds aan het napraten over het vingeren.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Weet je wat nog saaier is?
Alleen maar vingeren!
Ja, bekrompen kuthoerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus alleen pijpen?
Saai![]()
en dan te bedenken dat veel meiden pijpen vies vinden en geen zaad in hun mond willen![]()
Spuit jij het eens in je eigen keeltje dan.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Weet je wat nog saaier is?
Alleen maar vingeren!
Fünfzig euro bitte, zegt ze dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mund öffnen und blasen (jahaaa) ja bitte!
Goed idee want ik zit verder toch niks nuttigs te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, tijd om naar huis te gaan.
Was gezellig.
Vinger / trek / pijp ze weer![]()
Het hoeft ook niet zoals Down.The.Hatch.13.avi nee, maar vrouwen die tegen pijpen zijn,quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
Spuit jij het eens in je eigen keeltje dan.
Met een beetje beleid kan het best, maar sommigen zijn zo lomp.
quote:
Ik hoop het wel, anders zou ik begot niet weten waar ik met m'n vingers in zit te porren, wel?quote:
Ah, gross, down the hatch.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet zoals Down.The.Hatch.13.avi nee, maar vrouwen die tegen pijpen zijn,.
Ahhhh.. I smell shit!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zat laatst nog met een mental image van een spermacel die de weg niet kon vinden en een TomTom in z'n handen had![]()
Duh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, gross, down the hatch.
Ligt ook aan het hygiëneniveau van de piemel natuurlijk.Vieze leuters pijp ik ook niet.
Sommige vrouwen kicken op anaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders zou ik begot niet weten waar ik met m'n vingers in zit te porren, wel?
Nou ze is van voren al nauw genoeg (quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En Joost maar denken dat ze zo'n strak kutje had![]()
Wat een "probleem" zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
Die snowboard schoenen die ik wil zijn wel zo'n beetje overal uitverkocht![]()
Pas vanaf augustus ofzo is het nieuwe 2007 model weer te koop, maar die zijn dan niet in de aanbieding.
TerugVingerPost?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Mex_ het volgende:
tvp
Heb je van die worstenvingers dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ze is van voren al nauw genoeg (), dus daar zullen we het voorlopig maar even bij houden
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je van die worstenvingers dan?
Of heb je je hele hand er al ingeschoven?
if so...link?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef febster het volgende:
de barbies kwamen niet maar het buurmeisje wel
Kan iemand dat ook tegen Cruyff zeggen...iedere gesprek draait ie richting ajaksquote:
no shitquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef gurlie het volgende:
Dat temptation island, echt wat een stelletje garnalen doen daar aan mee zeg.
Cruyffquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan iemand dat ook tegen Cruyff zeggen...iedere gesprek draait ie richting ajaks![]()
Ja, de cast: simpele zielen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
no shit![]()
Gaat toch alleen maar om sex, zuipen en vreemdgaan etc![]()
Nee dit wordt helemaal niksquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef gurlie het volgende:
Ik denk niet dat PSV zo nog gaat winnen he.
Ik ga maar eens een brug opzoeken denk ikquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:09 schreef r8ality het volgende:
Dingen die je juist aantrekkelijk vindt bij vrouwen
Wat een topic.
quote:Geiten wollensokken
lange onderbroek
kaal
sandalen
fiets zonder spatborden
politie uniform
hanneke pijpers
Acup zonder BH
Lada
Hallow en ik heb echt nog weinig uitgespookt hoor, dus als jij 53 gehaald hebt ga ik echt denken dat je alleen maar er een vinger ingebracht hebt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een brug opzoeken denk ik.
He ho. Ik heb ook nog een buurmeisje geneukt hequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Hallow en ik heb echt nog weinig uitgespookt hoor, dus als jij 53 gehaald hebt ga ik echt denken dat je alleen maar er een vinger ingebracht hebt...
Ik zou er een boek over schrijven ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
He ho. Ik heb ook nog een buurmeisje geneukt he.
Precies, en ik heb iets meer op mijn kerfstok (maar niet zo'n slet als Flow) dus jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
He ho. Ik heb ook nog een buurmeisje geneukt he.
Waar is de trein! Waar is de eerstvolgende trein!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, en ik heb iets meer op mijn kerfstok (maar niet zo'n slet als Flow) dus ja
Het gaat niet om aantallen in de test, dus hij zal wel een keer anaal genomen zijn door twee mannen ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, en ik heb iets meer op mijn kerfstok (maar niet zo'n slet als Flow) dus ja
jullie hebben me doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het gaat niet om aantallen in de test, dus hij zal wel een keer anaal genomen zijn door twee mannen ofzo.
True, maar met meer relaties kun je meer doen, omdat je met een scharrel het toch vrij basic houdt (of het moet langer duren)quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het gaat niet om aantallen in de test, dus hij zal wel een keer anaal genomen zijn door twee mannen ofzo.
Nee hoor, dat ligt maar net aan de persoon. De een staat heel erg open voor nieuwe dingen en de ander houdt het liever simpel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:48 schreef febster het volgende:
[..]
True, maar met meer relaties kun je meer doen, omdat je met een scharrel het toch vrij basic houdt (of het moet langer duren)
Als je ergens in kon vullen: "Een van mijn bedpartners (buurmeisje, red.) heeft het ooit met een hond gedaan" dan zou Joost wel een stuk hoger scoren denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:48 schreef febster het volgende:
[..]
True, maar met meer relaties kun je meer doen, omdat je met een scharrel het toch vrij basic houdt (of het moet langer duren)
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je ergens in kon vullen: "Een van mijn bedpartners (buurmeisje, red.) heeft het ooit met een hond gedaan" dan zou Joost wel een stuk hoger scoren denk ik.
Ik denk dat je heel eenzaam op dat lijstje blijft staan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:50 schreef r8ality het volgende:
Even serieus he, wie van de mannen zou een trio doen met 2 mannen en 1 vrouw? Ik begin wel:
-Joost
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je ergens in kon vullen: "Een van mijn bedpartners (buurmeisje, red.) heeft het ooit met een hond gedaan" dan zou Joost wel een stuk hoger scoren denk ik.
Ik hoef er zelf helemaal niks meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:53 schreef gurlie het volgende:
En bovendien, mannen worden nogal snel jaloers al vriendinlief door een andere man bevredigt wordt. Dat ze in een trio een andere vrouw nemen terzijde natuurlijk.
Ja. Stelletje bekrompen wezensquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel eenzaam op dat lijstje blijft staan.
Want: "Ik ben natuurlijk geen homo" Maar alle vrouwen zijn natuurlijk wel bi.
Ach als ik voor elke keer dat er gevraagd word door iedereen of ik homo ben een euro zou krijgen dan zou ik nu ergggg rijk zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel eenzaam op dat lijstje blijft staan.
Want: "Ik ben natuurlijk geen homo" Maar alle vrouwen zijn natuurlijk wel bi.
Dus je bent wel homo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoef er zelf helemaal niks meer aan toe te voegen![]()
Alleen dat van "ik ben geen homo" geldt voor mij niet.![]()
omfg...eerst de hond en daarna joost?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wil jij je Civic een halve meter korter?quote:
Weet ik het. Ik weet alleen dat Joost ooit in de kroeg uitriep dat ze naar hond stonk!quote:
Mag ik kiezen tussen voor of achter?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wil jij je Civic een halve meter korter?.
En daaruit concludeer jij dat ze haar hond geneukt heeft, om andersom. Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik weet alleen dat Joost ooit in de kroeg uitriep dat ze naar hond stonk!![]()
De zijkant, voor mijn partquote:
Dat lijkt me logisch...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
En daaruit concludeer jij dat ze haar hond geneukt heeft, om andersom. Maar natuurlijk.
Andersomquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
En daaruit concludeer jij dat ze haar hond geneukt heeft, om andersom. Maar natuurlijk.
een grote?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch...
Flow, wat voor hond?![]()
Nee het is een Jack Russel achtig ding.quote:
Want die heeft ook een Deense Dog?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef r8ality het volgende:
Oh, ze neukt trouwens tegenwoordig een 8 jaar oudere magazijnmedewerker.
MSN hebben?quote:
Nah, ik heb geen hondquote:
idd!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef ArTiC het volgende:
van een civic forum:
[afbeelding]
commentaar erbij: ze duwen hem de verkeerde kant op![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef ArTiC het volgende:
van een civic forum:
[afbeelding]
commentaar erbij: ze duwen hem de verkeerde kant op![]()
Ja, maar vrouwen krijgen meer basispuntenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:06 schreef gurlie het volgende:
De mannensectie van de test heeft meer hokjes
Like?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen krijgen meer basispunten.
Nee, was afgelopen Zondag bij het Japans Auto Festival is Assenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
idd!![]()
![]()
Volgens mij is dat bij rosmalen
Jullie krijgen zowiezo 20 punten extra. Althans dat zou ik die test gestopt hebben, mocht ik em gemaakt hebbenquote:
Vrouwen zijn ranzig?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jullie krijgen zowiezo 20 punten extra. Althans dat zou ik die test gestopt hebben, mocht ik em gemaakt hebben.
zoals?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef gurlie het volgende:
Ik miste trouwens ook wat opties in die test.
vrouwen kunnen makkelijker ranzigere (vanwaar de term ranzig...sex is niet ranzig) dingen ondernemenquote:
En toch is dat niet waar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen kunnen makkelijker ranzigere (vanwaar de term ranzig...sex is niet ranzig) dingen ondernemen
Auto stond erbij hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef r8ality het volgende:
Ze kunnen moeilijk Aquabest erin stoppen he, speciaal voor jullie.
Maar basic dingen zoals bijvoorbeeld de douche ofzo.
Iedere vrouw die de kroeg inloopt kan een scharrel voor de nacht meekrijgen...factquote:
Vloer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Auto stond erbij hoor.
Ja, of de bank, keukentafel, vloer. Ofzo.
Ik ben het eens met mijn medelander.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iedere vrouw die de kroeg inloopt kan een scharrel voor de nacht meekrijgen...fact
Mja, ligt er ook maar net aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iedere vrouw die de kroeg inloopt kan een scharrel voor de nacht meekrijgen...fact
met fijn schurende vloerbedekkingquote:
Dat bedoelde ik dusquote:
Ik ontwaar een probleemquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mja, ligt er ook maar net aan.
En als een man charmant genoeg is kan hij dat ook.
Ik zou blaffen als ik jou wasquote:
Al doe je het een uur vantevoren nog, dan nog vind ik het ranzig. Je loopt er toch met je buitenschoenen overheen enzo. Een slaapkamer is dan al minder, of als je binnenshuis altijd je schoenen uitdoet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Sommige mensen dweilen en stofzuigen af en toe.
Ja echt, ze bestaan!
Ik lag niet op de kale vloer hoor. Lag wat onder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Al doe je het een uur vantevoren nog, dan nog vind ik het ranzig. Je loopt er toch met je buitenschoenen overheen enzo. Een slaapkamer is dan al minder, of als je binnenshuis altijd je schoenen uitdoet.
Ik moest serieus lachenquote:
Waar was dat in hemelsnaam dat er geen bed/bank voorhanden was?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik lag niet op de kale vloer hoor. Lag wat onder.
Ben wel needy maar er zijn grenzen natuurlijk.
Ik ookquote:
Was niet met Flow.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waar was dat in hemelsnaam dat er geen bed/bank voorhanden was?. And don't say, my room
.
Ach rommelen op de kamer met een vrouwtje terwijl een goede vriend in zijn bed ligt te slapen heeft wel zo zijn charmesquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waar was dat in hemelsnaam dat er geen bed/bank voorhanden was?. And don't say, my room
.
Weet je wat er door een gemiddeld bed kruipt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Al doe je het een uur vantevoren nog, dan nog vind ik het ranzig. Je loopt er toch met je buitenschoenen overheen enzo. Een slaapkamer is dan al minder, of als je binnenshuis altijd je schoenen uitdoet.
Bedbugs!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weet je wat er door een gemiddeld bed kruipt?
Zeker als bepaalde mensen hun bed te weinig verschonen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weet je wat er door een gemiddeld bed kruipt?
O, o, o wat zou ik mijn slaap faken en proberen m'n cameraphone aan te krijgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef febster het volgende:
[..]
Ach rommelen op de kamer met een vrouwtje terwijl een goede vriend in zijn bed ligt te slapen heeft wel zo zijn charmes
Aanvulling: niet in mijn eigen bed.quote:
Wij zijn wel dom maar niet gestoord hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
O, o, o wat zou ik mijn slaap faken en proberen m'n cameraphone aan te krijgen.
Ik zou dat wel doen en me naderhand bescheurenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb het wel eens op de vloer gedaan op het oppasadres van mijn toenmalige vriendin....ik ga niet in het bed van een vreemde liggen batsen toch
en hier de link posten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
De kids werden niet wakker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb het wel eens op de vloer gedaan op het oppasadres van mijn toenmalige vriendin....ik ga niet in het bed van een vreemde liggen batsen toch
Daar zijn sloten nou voorquote:
Ik denk dat de moeder van dat kind het nog best zou vinden ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen en me naderhand bescheuren.
Als het moet kan het ook zonder al teveel herrie...moest toen ik nog thuis woonde en in de kamer naast mijn ouders sliep ookquote:
ja...als een deur op slot zit komt er geen geluid doorquote:
Ik hou daar nooit zo'n rekening mee in de actie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het moet kan het ook zonder al teveel herrie...moest toen ik nog thuis woonde en in de kamer naast mijn ouders sliep ook![]()
Destijds had BB een camerafoon van 0,3MP en het was donker, dus hij kon niks filmen gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...als een deur op slot zit komt er geen geluid door
Ieuw, je was met iemand aan het rotzooien terwijl Blieb daar lag te pitten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef febster het volgende:
[..]
Destijds had BB een camerafoon van 0,3MP en het was donker, dus hij kon niks filmen gelukkig
Succes met vingeren!quote:
En jij wil zo graag filmen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ieuw, je was met iemand aan het rotzooien terwijl Blieb daar lag te pitten?![]()
.
Niet in zijn bed hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ieuw, je was met iemand aan het rotzooien terwijl Blieb daar lag te pitten?![]()
.
Jooooost, geluidsopnames van Gurlie zijn ook goed.quote:
Ja maar ik film liever mooiere mensenquote:
Wel op zijn kamer?quote:
In juni. Maar ik woon niet meer op het desbetreffende adres, dus dat gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jooooost, geluidsopnames van Gurlie zijn ook goed.![]()
Wanneer ben je weer terug in NL?![]()
Wat is daar zo interessant aan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jooooost, geluidsopnames van Gurlie zijn ook goed.![]()
Wanneer ben je weer terug in NL?![]()
Bekrompen zielquote:
geen ideequote:
Het gaat meer over het niet vrijwillig denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:37 schreef febster het volgende:
Maar jij vind sex met een man en een vrouw wel oke, maar een beetje rotzooien onder een slaapzak op de grond terwijl een vriend met zijn vriendin een hoogslaper ligt te slapen "ieuw"? Af en toe kan ik je echt niet volgen Joost
Ik zou bijna zweren dat jij zo de bekende American Psycho scene zou na doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja maar ik film liever mooiere mensen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zou bijna zweren dat jij zo de bekende American Psycho scene zou na doen![]()
(vrouw op zijn hondjes neuken en dan in een spiegel die langs het bed staat kijken, door je haar strelen en dat beeld dan filmen hoe knap je bent, soort toppunt van narcisme zeg maar)
Ooh oke (geen idee wat je nu zegt)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het gaat meer over het niet vrijwillig denk ik.
Van Flow wist ik al wel dat hij daartoe in staat wasquote:
ik denk er ook nog over naquote:
Leg het dan ook fatsoenlijk uit Lassiequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef r8ality het volgende:
Dat als er iemand in je slaapkamer ligt te rommelen met een ander, dat je daar dan onvrijwillig bij bent, terwijl als je een trio met een man en vrouw doet, daar heel bewust mee bezig bent he, stelletje bollebozen.
Ach, het was meer grappig dan ieeuw hoor, denk niet dat BB daar mega trauma's aan over gehouden heeftquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef r8ality het volgende:
Dat als er iemand in je slaapkamer ligt te rommelen met een ander, dat je daar dan onvrijwillig bij bent, terwijl als je een trio met een man en vrouw doet, daar heel bewust mee bezig bent he, stelletje bollebozen.
Hey zijn er meer mensen die dat doen ?quote:(vrouw op zijn hondjes neuken en dan in een spiegel die langs het bed staat kijken, door je haar strelen en dat beeld dan filmen hoe knap je bent, soort toppunt van narcisme zeg maar)
Als het onder een dekbed was niet neequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, het was meer grappig dan ieeuw hoor, denk niet dat BB daar mega trauma's aan over gehouden heeft
Kut Helmonderquote:
Nee, het was staand tegen het stapelbed waar bb sliepquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als het onder een dekbed was niet nee.
M'n perencider over het scherm, wat doe jequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
moest even komen kijken want ik las in het ED dat josti iemand gevingerd had![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Hey zijn er meer mensen die dat doen ?
Ook weer hallo trouwensmoest even komen kijken want ik las in het ED dat josti iemand gevingerd had
![]()
Heb deze besteld, misschien meer mensen interesse?[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Hey zijn er meer mensen die dat doen ?
Ook weer hallo trouwensmoest even komen kijken want ik las in het ED dat josti iemand gevingerd had
![]()
Heb deze besteld, misschien meer mensen interesse?[afbeelding]
wtf?quote:
welterusten hequote:
Vette sjit he? Er zijn er meer http://www.geekoftheday.com/funny-geek-pictures/quote:
Hij heeft niks gezien alleen ik een beetje kleffend met haar dus jaaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als het onder een dekbed was niet nee.
Jij met je droge humorquote:
Nee Gurlie, je bent pas een nerd als je ook echt de fout in de code zietquote:
Er moet staan: "I am a nerd."quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef ArTiC het volgende:
Zo is dat shirt al meteen een stuk minder fraai
[afbeelding]
Ja, en blijkbaar zie jij hem, dus ben je een nerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Nee Gurlie, je bent pas een nerd als je ook echt de fout in de code ziet![]()
Gefeliciteerd, je bent de enige die opgelet heeft tijdens PRG met Loomans (of hoe die kale knakker ook alweer moge heten)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Nee Gurlie, je bent pas een nerd als je ook echt de fout in de code ziet![]()
Tering. Mooie meidquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Crash_Override007 het volgende:
Hey Josti, er is er ook eentje voor jou:[afbeelding]
Misschien krijgt ie er het meiske ook bij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Crash_Override007 het volgende:
Hey Josti, er is er ook eentje voor jou:[afbeelding]
Whehequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige die opgelet heeft tijdens PRG met Loomans (of hoe die kale knakker ook alweer moge heten)![]()
Lijkt me Russisch ipv Duits....is dat een probleem?quote:
Dat had je wel ff mogen zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Wheheik haalde de antwoorden altijd tijdens de toets van het delphi-forum ...
Ze heeft wel een bleek snoetje ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me Russisch ipv Duits....is dat een probleem?
Kan me niet barsten. Al is ze Litouwse ofzo, als het er zo uitziet kan me het niet schelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me Russisch ipv Duits....is dat een probleem?
Delphi? Moet ik dat onthouden?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zo ongeveer heb ik Statistiek gehaald met een 7,5 op de UvT![]()
Is een programmeertaal dus ik denk niet dat jij dat onthouden moetquote:
Probeer maar nietquote:
Oh. Nee ok, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is een programmeertaal dus ik denk niet dat jij dat onthouden moet![]()
Als ze Psychologie gaat studeren welquote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is een programmeertaal dus ik denk niet dat jij dat onthouden moet![]()
Ik wil graag een interessante baan in de toekomst.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef febster het volgende:
[..]
Als ze Psychologie gaat studeren wel
leg uitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef febster het volgende:
[..]
Als ze Psychologie gaat studeren wel
Dan krijg je in het 2e jaar Delphiquote:
programmeren?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef febster het volgende:
[..]
Dan krijg je in het 2e jaar Delphi
in Maastricht dan
Programmeren jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
programmeren?
Of iets anders met dezelfde naam?
Die gast zegt consequent motorbak ipv motorkap...wie hoort er nou niet op de AutoRAI thuis?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef r8ality het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/04/op_de_autorai.html
"Jullie hebben 2 keuze's, of kleren uit en op de motorkap, of naar huis.".
Anders kopieer je de comments ffquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die gast zegt consequent motorbak ipv motorkap...wie hoort er nou niet op de AutoRAI thuis?
Die Rutger was ooit wel grappig, maar nu issie ook verpest door Geenstijl. Erg sneuquote:Op woensdag 4 april 2007 00:17 schreef r8ality het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/04/op_de_autorai.html
"Jullie hebben 2 keuze's, of kleren uit en op de motorkap, of naar huis.".
Ik vind em anders prima lompquote:Op woensdag 4 april 2007 00:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Rutger was ooit wel grappig, maar nu issie ook verpest door Geenstijl. Erg sneu
het is gewoon zoquote:
Makkelijk om iemand af te zeiken op 1 of andere benaming terwijl dat heel het punt niet is. Beetje lamequote:
ok...punt 2 t/m 16...het is een eppoquote:Op woensdag 4 april 2007 01:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Makkelijk om iemand af te zeiken op 1 of andere benaming terwijl dat heel het punt niet is. Beetje lame.
en ijsquote:
ik weet niet wat voor vragen er in het mannengedeelte zaten, maar het heeft vast iets te maken met uniformen, gekke plekken en rimmenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Zow... Nu is het sexgedoe voorbij.
Ik had trouwens een score van maar 95. En ik dacht dat ik afgelopen jaar behoorlijk wat vunzigheid erbij heb kunnen schrijven... Wanneer gaan we naar het strand SQ?
.
Vraag me af welke vinkjes Flow in godsnaam ingevuld heeft om op 195 uit te komen.
Goed planquote:Op woensdag 4 april 2007 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor vragen er in het mannengedeelte zaten, maar het heeft vast iets te maken met luiers, anaal genomen worden door andere mannen en rimmen
Strand doen we wel als het iets warmer is. Op Samos ofzo
*mental note: deze week vakantie boeken
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Zelfs als ik de mannentest extreem braaf invul kom ik nog op 51
En dan nog heb jij een lage score?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik zit op 61 ...volgens mij kom je als kerel nooit boven de 100 als je het ook niet met een vent gedaan hebt.
Max score is 809quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef ArTiC het volgende:
Ik zit op 61 ...volgens mij kom je als kerel nooit boven de 100 als je het ook niet met een vent gedaan hebt.
Dan heb je het dus ook met guppies gedaan waarschijnlijkquote:
Denk het. Ik zat op 95. En ach, ik heb grenzen... Met luiers, uniformen, plas en poepsex, meerdere mannen en vrouwen, etc. is niet mijn dingquote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan heb je het dus ook met guppies gedaan waarschijnlijk
vandaar mijn hoge score.. ik heb zoon beetje alles al meegemaakt, incl. triootjes e.d.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Denk het. Ik zat op 95. En ach, ik heb grenzen... Met luiers, uniformen, plas en poepsex, meerdere mannen en vrouwen, etc. is niet mijn ding. De rest komt vanzelf vast ooit nog wel.
Luiersexquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
vandaar mijn hoge score.. ik heb zoon beetje alles al meegemaakt, incl. triootjes e.d.
Ik denk dat die dieren je ranzigheidsscore wel meteen in het kwadraat gooien jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan heb je het dus ook met guppies gedaan waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |