Ik denk het ook. De nieuwe bewoner moet stand-bye staan en ik verwacht dan ook dat zodra de stemming er doorheen is voor de oude er 2 tegelijk of vlak na elkaar gaan binnenkomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef Varen het volgende:
[..]
Er zouden er 2 achter klaar kunnen staan.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij voelt-ie zich juist súper-onzeker, over wat er komen gaat.
De (meeste) anderen hebben niet zoveel te vrezen, wie er ook in het huis komt. Maar voor iemand die altijd liegt, is dat anders.
En de SHE groep is niet zo nerveus, volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Net als Natasia. Op het moment dat zij superoverdreven gaat doen is ze erg nerveus.
De taal die ze dan ook tijdens de ruzie met Eric uitkraamde vond ik persoonlijk veel te ver gaan.
Sinds haar achter gezegd is wil je zo graag naar huis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef proh het volgende:
waarom is Natasia ineens zo heel erg vijandig naar Huub en Eric?
Maar dit is toch een stemming over oude of nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef Mika25 het volgende:
Bij Big Brother zat de familie van de vertrekkende bewoner ook altijd klaar
Alleen wel jammer dat DGK dit tijdens de TV-uitzendingen en op de site goed camoufleren of dit gewoon niet vermelden waardoor ze als redelijk betrouwbare mensen overkomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk als dat liegen eindelijk is voor iedereen duidelijk zichtbaar aan het licht zou komen
typen met 2 vingers is een kwaliteit van een actrice?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Amanda kan wel redelijk snel tikken met 2 vingers.. ik denk dus dat ze een actrice is!
Hij voelt zicht het mannetje omdat ie voor de BBQ staatquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef rooie3 het volgende:
Die rat voelt zijn eigen helemaal het mannetje.
Ben benieuwd hoeveel er van hem over blijft op het einde van de avond.
Ik praat ook wel eens met een Hamburger maar die begint altijd meteen Duits te lullen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef STAP01 het volgende:
Nou, Brain is weer op dreef! Hij praat tegen een hamburger!!! "Hi hamburger"!
Haha totdat NL binnenkomt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef Varen het volgende:
[..]
En de SHE groep is niet zo nerveus, volgens mij
ik drink er altijd bier meequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens met een Hamburger maar die begint altijd meteen Duits te lullen.
ze leest haar verhaal hardop voor haar zelf, dus denk het niet hoor...gewoon een dom wichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Amanda kan wel redelijk snel tikken met 2 vingers.. ik denk dus dat ze een actrice is!
Heb je het filmpje al bekeken van vanmiddag?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef proh het volgende:
waarom is Natasia ineens zo heel erg vijandig naar Huub en Eric?
Ze hebben er rekening mee gehouden en zullen er zo goed mogelijk mee omgaan, maar het is voor SHE geen reden om voor deze ene mogelijkheid de stemming te blokkeren. In tegenstelling tot de andere groep die liever Nena niet terug ziet komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha totdat NL binnenkomt.
Dat zou de ergste nachtmerrie zijn.
nee waar staat dat filmpjequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb je het filmpje al bekeken van vanmiddag?![]()
Juf Judith....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
Dus Judith komt vanavond ook nog?
Dat gaat een latertje worden dan.
Een autodidactische actrice, die zichzelf souffleertquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef proh het volgende:
[..]
ze leest haar verhaal hardop voor haar zelf, dus denk het niet hoor...gewoon een dom wicht
Ik denk niet dat Huub onder de indruk zal zijn. Hij heeft in z`n vakantie duidelijk gezien dat NL overal gehaat is. Bovendien heeft Huub nu véél meer zelfvertrouwen dan destijds met NL in het huis. Bovendien heeft ie nu ook backup van Eric en een alcohol-verbod.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Haha totdat NL binnenkomt.
Dat zou de ergste nachtmerrie zijn.
Voor mij is het ook een nachtmerrie hoor als NL binnenstapt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hebben er rekening mee gehouden en zullen er zo goed mogelijk mee omgaan, maar het is voor SHE geen reden om voor deze ene mogelijkheid de stemming te blokkeren. In tegenstelling tot de andere groep die liever Nena niet terug ziet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |