kom je thuis van een kutwedstrijd kan je ier ff poetsenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
dndiek, het ging er gisteren weer goed aan toe hier op VBL? Met trolls enzo?
Jullie moeten gewoon een avondklok instellenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
kom je thuis van een kutwedstrijd kan je ier ff poetsen
Woonkamer is ong. 20 m2 excl. keukentje, slaapkamer is 13m2 en mijn gang is 'maar' 5.70 lang. Verder nog badkamertje en heb ook nog een balkon. Maar meer foto's komen binnenkort wel, slaapkamer en balkon lukte niet meer gisteren, was te donker.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi huis clauw. Hoeveel m2 is het eigenlijk?
en vroeger werd er geklaagd dat de mods zelf nooit in een stadion te zien warenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijg je met al die psv mods, is er gewoon niemand meer online.
Je hebt trouwens wel gelijk met je bericht in FB. Maar de pubers op VBL vinden dat alleen niet spannend genoeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, paste goed in het verloop van PSV-Pool![]()
Voor het eerst dat ik mijn mening zo openlijk verkondig en dat in zo'n lange postquote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel gelijk met je bericht in FB. Maar de pubers op VBL vinden dat alleen niet spannend genoeg...
Balkonquote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Woonkamer is ong. 20 m2 excl. keukentje, slaapkamer is 13m2 en mijn gang is 'maar' 5.70 lang. Verder nog badkamertje en heb ook nog een balkon. Maar meer foto's komen binnenkort wel, slaapkamer en balkon lukte niet meer gisteren, was te donker.
Alsof JP het zo moeilijk heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Pritt het volgende:
VBL-Mod is na minister president de zwaarste baan in Nederland.
Dat bleek gisteravond maar weer eens.
Blij dat ik gisteravond niet online was ... niks gemist..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Pritt het volgende:
VBL-Mod is na minister president de zwaarste baan in Nederland.
Dat bleek gisteravond maar weer eens.
Je valt in herhaling sientjequote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteravond niet online was ... niks gemist..
Amsterdamquote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug uit Amsterdam.
Bedrijf zat op een mooie lokatie, de Silodam, met fraai uitzicht over het IJ.
Afwachten verder weer.quote:
Ik wens je in ieder geval heel veel succes !quote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Afwachten verder weer.
Was een W&S-bureau dat beloofde actief aan de gang voor mij te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |