ik heb hem pas net geopend.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Katewalker het volgende:
cos 1026 sloot om 12.09 en nu is het 12.25...duurde het nu 20 minuten voordat iemand een cos opende? Of wat...? is het het cos-spook?
vrienden van Brian....quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Katewalker het volgende:
cos 1026 sloot om 12.09 en nu is het 12.25...duurde het nu 20 minuten voordat iemand een cos opende? Of wat...? is het het cos-spook?
Welnee nog steeds niks, hij zie weer 3 keer dat ga ik oefenen alleen ik zie hem nooit ergens mee oefenen, behalve dan met dat wat hij onder het dekbed bewerkstelligdquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
Kan Brian al een heel nummer spelen na al die maanden tokkelles?
zit brian onder de tafel dan? Bij mij is hij niet te zien [houden zo]quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen gitaarleraar: ''t is behendigheid'
Gitaarleraar: 'ja jongen, studeren'
Iedereen heeft het er maar over dat hij moet studeren maar dat woord wil niet echt binnenkomen bij Brian.
nationale beuk brian op zijn braindag.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:
Het is vandaag 'Nationale breng Brain in beeld' dag.
nadat het woord studeren viel is hij wat te drinken gaan pakken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef 2live het volgende:
[..]
zit brian onder de tafel dan? Bij mij is hij niet te zien [houden zo]
Saai........en dan dat semi spirituele gedoe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
Het zou ook Angelique kunnen zijn, die is op een lullige manier eruit gemoeten.
Kunnen ze een leuke compilatie van maken hoe 'vrolijk' Brian vandaag is en dan de beelden van de binnenkomst van Nena.. leuk contrastquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:
Dan stream ik vandaag maar ff niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:
Oftewel.. geen lessen meer voor brain!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
Ze moeten gewoon alle lessen af gaan schaffen waar niet voor wordt geoefend.
Ik wil er ook niet te zwaar over gaan doen, maar "het schept een band". Dat is helemaal niet " fout" of "racistisch" of zo, maar het gebeurt wèl. En ik heb daar niet zo'n zin in, in een allochtoon en een autochtoon kamp. Hoewel: Jaap is er natuurlijk ook nog. Maar dat is een soort alien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zoals de waard is...
Het zou ook gewoon kunnen zijn dat ze vonden dat die Nousayr een betere uitstraling had dan dan Hupert
Hupert zat er als een soort meganerd bij dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat er mensen zijn die op afkomst selecteren
samen met syl,quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Saai........en dan dat semi spirituele gedoe.![]()
Gewoon geen lessen als je niet oefent, geldt voor iederen. Brian heeft een heftige waarschuwing van Judith gehad en heeft NOG geen ruk uitgevoerd, afvoeren die handel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oftewel.. geen lessen meer voor brain!
Ik zeg: ik ben er voor![]()
Ik vind het zo zielig voor Fries, dat ga ik echt niet meer kijken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
http://rs1.rapidshare.com(...)lungel.op.fries1.asf
Para.klungel op fries.
u zijt geweldig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
http://rs1.rapidshare.com(...)lungel.op.fries1.asf
Para.klungel op fries.
Ik zie andere ook pas studeren/oefenen tegen de tijd dat de leraar /lerares komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen gitaarleraar: ''t is behendigheid'
Gitaarleraar: 'ja jongen, studeren'
Iedereen heeft het er maar over dat hij moet studeren maar dat woord wil niet echt binnenkomen bij Brian.
Maar hij is veruit de slechste, dus zou extra zn best moeten doen, en die kans heeft ie gekregen maar niet gegrepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zie andere ook pas studeren/oefenen tegen de tijd dat de leraar /lerares komt.
dus is het een algemeen probleem, en heb ik trouwens het gevoel dat Brain die lessen van juf Judith gaat staken of gestaakt wordt, vreselijk om te horen dat spel van Brain, maar anderen maken zich er ook van af.
Fijn dat amanda ook wat zegtquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:08 schreef kybe het volgende:
Fijn dat Amanda ook even haar mond leeg eet voordat zij wat zegt![]()
Hoe laat komt Juf judith ???quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Fijn dat amanda ook wat zegt
Ik word t gek van die kut stem..
Kijk je nog niet zo lang ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef Marelle het volgende:
Wat heeft Amandel vieze harenspuit ze er ook nog eens extra haarlak in. Wat een verlepte kop
![]()
dan zit het beterquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijk je nog niet zo lang ?Het is een drama dat haar. Ze wast het soms weken niet.
Naast het neuken met Braaaajen , is haar haar verkrachten de belangrijkste bezigheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef getl0st het volgende:
Heeey zag ik daar nou een walrus in het zwembad?
En is die A-DEL nou nog niet klaar met haar haar.. Die besteed 45 minuten per uur aan dat haar! Kzou gek van mezelf worden![]()
Kon Lassie daar geen kauwgum in plakken?
ja dan blijft dr haar ook beter zitten. wassen heeft toch geen zin want het eerste wat zij dan doet is er een pot vet insmeren. nu doet ze het op een natuurlijke manierquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijk je nog niet zo lang ?Het is een drama dat haar. Ze wast het soms weken niet.
was de brief aangevallen? ach, wat sielug voor die brief....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
amanda; en dan was het zo'n aangevallen brief
bijna vanaf het begin, dus ik heb haar in de Kooi zien komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
was de brief aangevallen? ach, wat sielug voor die brief....
Praat ze nou tegen zichzelf.. of kijkt ze altijd naar zichzelf in de spiegel terwijl ze tegen andere praat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:25 schreef Mokum020 het volgende:
Half minuutje stream op Dellie...........
ben er alweer klaar mee![]()
is dit niet voor de visagie cursus?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft zij een andere kapster dan de rest ?
Het is bepaald geen voorkeurspositie want het is me daar een stel amateuristisch gespuis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft zij een andere kapster dan de rest ?
Zelfs over mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Marelle het volgende:
Amandel praat over iedereen behalve over haarzelf, knap hoor![]()
je hebt goed werk gedaanquote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
Zijn die prutsers van Dreams of Beauty er weer?
ik zou ze nog een keer een foto sturen of zo, vindt ze vast leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:31 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja joh, ookal was het niet helemaal netjes, ze is me iig niet vergeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou ze nog een keer een foto sturen of zo, vindt ze vast leuk.![]()
mss wil brian die , voor naast zijn bedquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]ja die ene dat ik haar een kersje geef
Lekker laten prutsen...het is Dellie maar hoor..quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
Zijn die prutsers van Dreams of Beauty er weer?
ja leuk, daar zit ze vast op te wachtenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou ze nog een keer een foto sturen of zo, vindt ze vast leuk.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef 2live het volgende:
[..]
mss wil brian die , voor naast zijn bed![]()
mmm lekker! Appelkoeken!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lekker laten prutsen...het is Dellie maar hoor..![]()
en ik neem nog een appelkoek..![]()
En welke spreuk gaat het worden...........?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
mmm lekker! Appelkoeken!![]()
Ik zou bijna een pak willen opsturen naar Amanda met een spreukentegeltje.
Eén rotte appel in de mand maakt al het gave fruit te schand.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
mmm lekker! Appelkoeken!![]()
Ik zou bijna een pak willen opsturen naar Amanda met een spreukentegeltje.
Tja....elk vogeltje zingt zoals het gebekt is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eén rotte appel in de mand maakt al het gave fruit te schand.
Heb je dan nog niet door dat je die regels van DGK met een korreltje zout moeten nemen ????? Ze passen ze aan hoe en wanneer zij dat willen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt vandaag de nieuwe bewoner erin?
Het lijkt me trouwens sterk dat dat Nena is, dat zou zwaar tegen de regels zijn...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En welke spreuk gaat het worden...........?![]()
Al draagt een aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk ding![]()
Welke regels?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt vandaag de nieuwe bewoner erin?
Het lijkt me trouwens sterk dat dat Nena is, dat zou zwaar tegen de regels zijn...
Hmm, in dat geval had Nena beter Brian toen kunnen uitschakelen met een baksteen of keukenmes...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je dan nog niet door dat je die regels van DGK met een korreltje zout moeten nemen ????? Ze passen ze aan hoe en wanneer zij dat willen.
quote:
Jaaaaaaaaa graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval had Nena beter Brian toen kunnen uitschakelen met een baksteen of keukenmes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |