hij was zo lui, dat hij daarom alle bewoners tegen zich kreeg en tegen draads was isquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb heel die Nicolaas nooit meegemaakt. Was dat niet een drankorgel?
idemquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf erbij dat het alleen Nena kan zijn. De anderen willen zelf niet.... of mogen niet van de redactie (te saai).
Dan gaan er wel heel veel stemmingen down the drain of Nicolaas krijgt het. Chronische dwarsligger die man.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef solara4 het volgende:
[..]
hij was zo lui, dat hij daarom alle bewoners tegen zich kreeg en tegen draads was is
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:23 schreef scanman01 het volgende:
Die brief aan Amanda kan ook zijn gestuurd om Amanda het idee te geven dat het nooit Nena kan zijn die weer het huis in komt. Op die manier stemt Amanda wel voor een oud bewoner (want het is Nena toch niet) en heeft de redactie zijn zin.
Ik bewaar nooit caps, dus nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
Scan: heb jij nog een cap van die marokaanse jongen ?
Dank je, jammerquote:
Maar de algemene reactie was toen Nena Brian had getrapt dat het een muizentrapje was en dat ze hem in zijn zak had moeten raken..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik denk niet dat het de Marokaanse jongen word...
Plasmaboy zei dat de oud miljonair Opnieuw 10K wou inleggen...Dus dat lijkt mij iemand die Exit is gegaan. De Marokaanse jongen werd niet uitgekozen, dus zijn 10K terug...
Wat ik wel raar zou vinden (en commercieel niet geen slimme zet) is om een oud miljonair terug te nemen die door geweld de kooi heeft moeten verlaten.
Nicolaas is ook blond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef webextreme.nl het volgende:
nee gatver, niet nog een allochtoon, doe die lekkere blonde nena erin!
Ook die is niet van het Arische ras vieze racistquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:36 schreef webextreme.nl het volgende:
nee gatver, niet nog een allochtoon, doe die lekkere blonde nena erin!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef FSR het volgende:
Quote van de 10 site..
Dan is het de beurt aan Noussayr. Deze nieuweling maakt beduidend meer indruk op de Miljonairs. He, ik ken jou, gilt Natasia. De Surinaamse vliegt Noussayr om zijn nek. Nicolaas roept als Hoofd Miljonair iedereen bijeen. Tijd voor een voorstelrondje.
Niet te hopen daat hij komt dus..
Noussayr, dit is niet persoonlijk bedoeld..
Brian zei gisteren ook dat het erg klikte met hem, en dat hij het prima zou vinden als hij er in kwam.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef FSR het volgende:
Quote van de 10 site..
Dan is het de beurt aan Noussayr. Deze nieuweling maakt beduidend meer indruk op de Miljonairs. He, ik ken jou, gilt Natasia. De Surinaamse vliegt Noussayr om zijn nek. Nicolaas roept als Hoofd Miljonair iedereen bijeen. Tijd voor een voorstelrondje.
Niet te hopen daat hij komt dus..
Noussayr, dit is niet persoonlijk bedoeld..
Niet zo slim van Huub om te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat Nena er bij Lepels wel een toespeling op maakte.
Ja die zal inderdaad wel naar Brian en Natasia toe trekken , want alchohol zal die toch niet mogen drinken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Gert het volgende:
Ik hoop wel heel erg dat het die Nousayr niet is.
Heb helemaal geen zin in zo'n allochtonen tegen de autochtonen-sfeertje.![]()
Ik kijk niet in allochtoon of autochtoon maar in wereldburger. Het is wel scheef als Natte Nel of Nousayr er in komt, omdat de verhouding dan heel scheef is en de bedoeling van de redactie dan duidelijk is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Gert het volgende:
Ik hoop wel heel erg dat het die Nousayr niet is.
Heb helemaal geen zin in zo'n allochtonen tegen de autochtonen-sfeertje.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda heeft zichzelf weer overladen met make-up..... een beetje is leuk maar wat Amanda ervan maakt is nog teveel voor een gala-avond.
Nicolaas, ik hoop het!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef happyme28 het volgende:
Als het Nicolaas is dan ben ik denk snel gekapt met kijken. Ik vond dat echt een vreselijke vent. Ook met oud en nieuw heb ik me weer dood geergerd aan die vent. Kan wel dat hij het is, want hij was zelfs toen met het spel bezig.
je kunt ook tè politiek correct willen zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik kijk niet in allochtoon of autochtoon maar in wereldburger.
Als je één pagina terug kijkt... daar staat een foto van Nicolaas.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef Ecila111 het volgende:
Heb het begin niet meegemaakt. Wie van de 2 glijers is Nicolaas? Die macho of die wat softere.
Zoals de waard is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
je kunt ook tè politiek correct willen zijn.![]()
Nousayr kent Natasia al van voor de villa, en Brian is van alle oud-miljonairs het meest positief over Nousayr. Ik ga jou seggen dame, dat komt niet door hun gedeelde voorliefde voor erwtensoep.![]()
Dat over de KLM geeft me een beetje het idee dat het Nena niet is, maar hoeft natuurlijk niets te betekenen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena's blog op Hyves vanochtend geschreven:
Hallo allemaal!
Even een kleine update van mij! Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de kaartjes, berichtjes, enz met mijn verjaardag, super was het ik heb echt een hele leuke dag gehad!
Verder heb ik vorige week een sollicitatie gesprek gehad bij de KLM, was echt heel erg leuk en gezellig! Nu even afwachten of ik door ga naar de 2e selectie want daar waren ze nog niet helemaal over uit.
Ik krijg steeds berichtjes en mailtjes over of ik weet wie opnieuw de kooi in wil en of ik dat misschien zelf ben, daar kan ik helaas niks over zeggen, hou het gewoon lekker in de gaten, is toch ook veel leuker dan alles van tevoren al weten? Maar de kooi is en blijft de kooi, kan niet gek genoeg zijn daar!
zo, nu weten jullie even weer een beetje waar ik mee bezig ben!
Liefs,
Nena
Dat weten ze nog niet. De stemming over de nieuwe bewoner is iig vanavond. Ze denken rond een uur of half 10.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef the_undertaker het volgende:
Is het overigens ook de bedoeling dat die evt nieuwe bewoner vanavond al komt?
Het zou me niets verbazen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef the_undertaker het volgende:
Is het overigens ook de bedoeling dat die evt nieuwe bewoner vanavond al komt?
En hij is er ook al weer klaar mee.. hij gaat paardrijden geloof ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef pullup het volgende:
Brian is ook op het laatst nog even bij de zangoefeningen komen staan![]()
Tja..... ben benieuwd. Zorgt ws wel voor wat beweging in het geheel, tenminste zo oogt ie wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je één pagina terug kijkt... daar staat een foto van Nicolaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |