dat heb je verkeerd begrepen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Ben je jarig vandaag Sara? Of heb ik dat fout begrepen?
Ik moet lachen over users hier die het steeds hebben over hardwerkende NederlandersVeel belastingbetalende hardwerkende Nederlanders
Volgens mij hebben die mensen fout werk gekozen of ze moeten wat te zeuren hebben. Meestal komt die zin naar voren als het gaat om belasting of uitkering.
Okeyquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat heb je verkeerd begrepen hoor
ik verjaar binnen 10 dagen maar ben dan op reis
ik ben dan op reis maar kreeg het een week van te voren van yvonne, blijkbaar is het nog snel gegeaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Dacht dat je belgisch zotteke achter je naam kreeg op je verjaardag
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef draculettetje het volgende:
zoooo terug van kastanjehof en die hebben me flink te pakken gehad en da's nie leuk![]()
daarna aangifte gedaan van oplichting via marktplaats half maart (is al bij internetopgelicht bekend en wordt aangewerkt) en nu nu kan ik eindelijk slapen en pootje rust geven!![]()
Goede avond NN!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef Normalneo het volgende:
ggggaappp..zit hier met een bakkie
![]()
iemand hier? en het was nog niet gezegd: goedenavond![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:20 schreef Normalneo het volgende:
hey hey vampje hoeist? was jij nu de Wrld of Warcraft fan hier?
Speel je dat wel eens en welk leven sta je?
Ja, burning crusade toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef Normalneo het volgende:
warlocklachen..er kwam toch weer een aanvullig onlangs uit, heb je die ook al? Speel je veel?
Ghehe... klinkt bekendquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef Normalneo het volgende:
warlocklachen..er kwam toch weer een aanvullig onlangs uit, heb je die ook al? Speel je veel?
* Normalneo heb de was bijna opgehangen na drie dagenvolgende klus wordt de vaatwasser inruimen
Daarna ga ik ook een level omhooghuisman level 4
hihi
Een goed massage kan ik altijd wel gebruiken!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Normalneo het volgende:
weet je wat jij denk ik nodig heb een goede massage op dit moment..is er een mogelijkheid daartoe?
Ghehe.. Da beeld probeer ik me al jaaaren voor te houden, maar t begint toch langzaam maar heel zeker af te brokkelen / te vervagen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Normalneo het volgende:
nee! je bent een jonge godin!![]()
kom op joh..ga jezelf niet vertellen dat je oud bent en krakkemikkig..ik ken jou beter dan vandaag
heeft je vriend lactrose ofzo? of hoe heet dat actrose..
hoop dat je succes hebt bij de dokter..misschien ff bloed laten prikken ??
Da klinkt nie fijn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:58 schreef Normalneo het volgende:
ik wordt zelf binnenkort geopereerd. Ik ben vandaag naar de chirug en weet je wat hij zei: doe je broek maar even naar benedendaarna zat hij aan de zijkant van mijn lies Ja een liesbreukje zei hij..heb er veel last van..
fokked up..maarja was ff door de zure appel heenbijten..waarom kreeg ik niet zo'n lekker zustertje?![]()
Zeg Miep... zo oud ben je helemaal niet, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehe.. Da beeld probeer ik me al jaaaren voor te houden, maar t begint toch langzaam maar heel zeker af te brokkelen / te vervagen!
Neuj... Hij heeft snel last van kramp enzo...
Ik heb het niet zo op dokters en ziekenhuizen, maar ik loop er al zooooow lang mee en t wordt alleen maar erger... Dus ik moet er maar eens aan geloven!
Ik ben aan het wachten tot de zoessie weer mee kan!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg Miep... zo oud ben je helemaal niet, hoor.
Misschien moet jij eens een dagje sauna doen of zo. Da's vreselijk goed voor je ego
Hoop dan dat je daar niet lang op hoeft te wachten. Voor de zekerheid misschien ook met anderen kunnen gaan. Volgens mij is zoiets ok heel leuk met ventquote:Op woensdag 4 april 2007 09:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot de zoessie weer mee kan!
ik zeg dankquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef Normalneo het volgende:
vampje![]()
ja burning crusade..
enig idee waar die hoofdpijn vandaan komt? toch niet van de zoessies kids he?
Ik ook niet ik wil ook wel weer naar de sauna,quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop dan dat je daar niet lang op hoeft te wachten. Voor de zekerheid misschien ook met anderen kunnen gaan. Volgens mij is zoiets ok heel leuk met vent
LOL..quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef Normalneo het volgende:
vampje![]()
ja burning crusade..
enig idee waar die hoofdpijn vandaan komt? toch niet van de zoessies kids he?
jippie en de jee!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Ik voel me goed vandaag
Keep the spirit alive, tu dum tu dum tu dumquote:Op woensdag 4 april 2007 14:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en de jee!vreugdedansje maakt
![]()
Oeh lekker!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Senesta
Alles okey met jou
Lang niet meer gezien hier
Heb net pizza besteld
Broodje aardbeiquote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Wij hebben broodje met aardbeien gegeten![]()
Tja ik ben druk druk druk op het moment.
Hoe gaat het dromenvanger?
Je bent helemaal niet gekquote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik haat mezelf niet eens, ik haat het feit dat het mogelijk is dat mensen uberhaupt zoiets kunnen meemaken. Ik ben niet manisch depressief, ik ben manisch depressief geworden zonder dat ik het wilde.
Zo zit het in elkaar. Ik ben niet gek, ik ben gek gemaakt.
Da's idd niet fijn... En de enige reden ( buiten wat splaakgeblekjes die zich opeens manifesteren) waarom ik dus ook een afspraak met de neuroloog heb gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Normalneo het volgende:
vampje moet nog een afspraak maken. Is ook niet echt heel fijn natuurlijk, maarja, die pijn vaak is niet meer te houden. Dus dan maar even opereren. Goedemiddag trouwens allen![]()
Droompje, uit alles wat je hier neertiept spreekt voor mij een sterk persoon..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik haat mezelf niet eens, ik haat het feit dat het mogelijk is dat mensen uberhaupt zoiets kunnen meemaken. Ik ben niet manisch depressief, ik ben manisch depressief geworden zonder dat ik het wilde.
Zo zit het in elkaar. Ik ben niet gek, ik ben gek gemaakt.
Ohjee, kiespijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Mirage het volgende:
Ik heb hele erge auw, en ga over 10 minuutjes naar de tandarts
![]()
![]()
![]()
ik vinnut helemaal niet leuk.
Ja, en koorts en een overdosis pijnstillers die niet werken.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, en koorts en een overdosis pijnstillers die niet werken.
* omvaltquote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
hihi en nu een bericht waar men van gaat omvallen:
de zoessie en ik (en een dinnetje van mij) hebben zojuist kaarten besteld voor guuske meeuwis in het psv stadion![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
hihi en nu een bericht waar men van gaat omvallen:
de zoessie en ik (en een dinnetje van mij) hebben zojuist kaarten besteld voor guuske meeuwis in het psv stadion![]()
Pfff... Wat gaat dat toch allemaal snelquote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Mirage het volgende:
Weten jullie,
ik moest gistermiddag nog aan Jominro denken.
Het was gisteren 1 jaar sinds haar overlijden.
Ze starte een topic toen ze net wist dat ze longkanker had...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jeetje, sterkte ermee hee. Echt niks vervelender dan dat haast.
en wie is jominro?
Ohja, das waar ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze starte een topic toen ze net wist dat ze longkanker had...
Weet het even niet meer.........
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alleen wisten we dat toen niet. Kwamen we pas veel later achter.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff... Wat gaat dat toch allemaal snel
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef Mirage het volgende:
hey vamp.
moeten kinderen naar school op goede vrijdag
Ik en mijn zoon hebben onenigheid.
Hoe was het feest bevallen?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef Normalneo het volgende:
DV volgens mij is het een techno feest, maar een goede kennis van mij heeft de art daar gemaakt. Dus ik ga zowel even kijken hoe het eruit ziet en tegelijk feesten
hahaha, nou aan mij gewoon vragen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Tuurlijk mag je dat niet vragen hoe jong iemand wordt bij een dame
Dus ik zeg tegen Mirage een prettige verjaardag
En nog vele jonge jaren!!!!!
quote:
..op de achterkant staat stiekem oude he !quote:
Hans !quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Hoi Mirage Hoe is het ermee ik zit nu bij nokwanda alles goed met je met mij gaat het wel hoor nog wel vqn je Hans
ja...en je hebt je verjaardag draadje op dat andere forum gemist...dus lees mijn felicitatie daar maarquote:Ik ben 28 geworden vandaag.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
..op de achterkant staat stiekem oude he !
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:11 schreef Mirage het volgende:
ow !!
leuk !
Ik wens jullie veel plezier.
En als er wat lekkers bij zit,
gewoon even proeven
(de knijp in billen test schijnt het wel goed te doen)
ik ook snap er sowieso niks van aangezien er iemand hier de nachtdienst in gaatquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik moet er steeds aan denken dat het dinsdag is en geen maandag
ghehehequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook snap er sowieso niks van aangezien er iemand hier de nachtdienst in gaat
en ik moet zo naar kastanjehof en ik ben niet eerst wezen werken
en ik weet echt niet meer welke dag het is zooooow
hihi dat gevoel heb ik al een jaar ofzo ha ha haquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:55 schreef nokwanda het volgende:
Ben al een hele week verward over de dagen
Nou ja... vanaf vrijdag dan. Dacht dat het aan mijn verwarde brein lag.
Ghehe.. vriendleif moest er rond die tijd uit.. Zijn wekker ging ook af en ik dacht dat het nog midden in de nacht was... Anders had ik m ook wel uit zn bed "geschopt"... Toen mijn klokkie dus 5 uur aangaf vroeg ik ook... Waarom ging jouw wekker midden in de nacht af...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
5 uur opstaan draaide ik vorig jaar mijn hand niet voor om. Toen wilde ik om 0500 opstaan. Nog sterker, 0300 opstaan was toen al geweldig.
Ben vaker berichten terug aan het lezen van vorig jaar en dan kan ik me dus goed voorstellen dat ik hier gezien wordt als idioot door een aantal. Raaskal-berichten, de ene na de andere. Yvonne nog gevraagd om 15 berichten te verwijderen maar nog niets gehoord daarvan. Nog eens proberen een andere keer en dan maar eens 5 berichten vragen ter verwijdering, wie weet is meteen 15 teveel gevraagd.
Straks even naar de winkel
Moet je vriend zover reizen om op zijn werk te komen of begint het werken zo vroeg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehe.. vriendleif moest er rond die tijd uit.. Zijn wekker ging ook af en ik dacht dat het nog midden in de nacht was... Anders had ik m ook wel uit zn bed "geschopt"... Toen mijn klokkie dus 5 uur aangaf vroeg ik ook... Waarom ging jouw wekker midden in de nacht af...
omdat ik toen op moest staan misschien, was zijn antwoord.. Ik had al zoiets van HUH...
Maar toen werd alles duidelijk
Lol
hij begint meestal rond 6 uur.. Met dat reizen valt t wel mee!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet je vriend zover reizen om op zijn werk te komen of begint het werken zo vroeg?
Yeah, late visite. Was gezelligquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgezakt Nok?
Ik word iedere morgen om 0600 wakker maar draai me daarna nog even om
dus nu was ie veel te laat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hij begint meestal rond 6 uur.. Met dat reizen valt t wel mee!
6 uur beginnen en dan om 1600 klaar zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hij begint meestal rond 6 uur.. Met dat reizen valt t wel mee!
Ook de paashaas op bezoek gehadquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ook de paashaas op bezoek gehad
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:11 schreef draculettetje het volgende:
dus belt de zoessie die toch al tijd niet meer weet mij maar om half negen, ha ha was toch al wakker,
zelfs gedouchet....
net terug van kastanjehof, hard gewerkt! kan voor ienieminie stapje 100% belasten! en 5 rondjes crosstrainer!
nu eten en dan hup weer naar bed, poot wil wel volledige rust nu![]()
officieel 15.00 maar t wordt vaak 17.00quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
6 uur beginnen en dan om 1600 klaar zeker?
lekker dan, 2 uur overwerk. Neem aan dat dat wel uitbetaald wordt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
officieel 15.00 maar t wordt vaak 17.00
Nog wel.. Maar ze willen er geloof ik tijd voor tijd van gaan makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lekker dan, 2 uur overwerk. Neem aan dat dat wel uitbetaald wordt?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nog wel.. Maar ze willen er geloof ik tijd voor tijd van gaan maken![]()
nieuwe avaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef Mirage het volgende:
wat is het hier rustig de afgelopen tijd.
hebben jullie onze nieuwe kindjes al gezien ?
kikkerdril al gespot ?
en
kikkerdril al gespot ?
Oogjes dicht en snaveltjes toe danquote:Op woensdag 11 april 2007 09:32 schreef draculettetje het volgende:
mogguh al wil ik helemaal nog niet wakker zijn
hmmmm beetje appartig danquote:Op woensdag 11 april 2007 09:50 schreef nokwanda het volgende:
er was in mijn droom iets warvan ik op dat moment al bewust dacht: dit onthouden. Maar nu ben ik het kwijt en ik worstel al een tijdje om het me te herinneren.
Is wel een rare nacht geweest. Heb van al die rariteit niks gemerkt hoor. Maar ik ging slapen met pyama en werd wakker zonder. Alleen hing de pyama keurig opgevouwen over mijn voeteneinde. Niks voor mij.
hihi goed plan al ben ik nu natuurlijk wel errug nieuwsgierig ha ha haquote:Op woensdag 11 april 2007 10:03 schreef nokwanda het volgende:
jawel. Heb heerlijk geslapen.
en de sfeer in de droom was ook niet vervelend of zo. Dat maakt me vaak vermoeid, de sfeer in een droom, niet eens de droom opzich.
Maar ik voel me energiek genoeg.
Maar goed ook want ik heb vandaag duizend dingen te doen.
Vanaaf jou even bellen trouwens. We hebben elkaar weer genoeg te vertellen
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef Sight_key het volgende:
Goede middag
Dromenvanger is foetsie![]()
Sight_key mag weer
Niets gedroomd vannacht alleen kwam ik wederom mijn nest niet uit. Alsof een of andere kracht mij tegen doet houden om op te staan. Alsnog sta ik op omdat ik gek word in bed.
Ik moest het doen Senestaquote:
Hij heeft een mooie rust-plaats gekregen dus maak je maar niet drukquote:
is dat de reden van het bellen vanaaf? ha ha bij DV had je het ook al over een paashaas!quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef nokwanda het volgende:
visite, klussen, visite, klussen, in die volgorde. En zometeen weer visite
Denk dat ie graag eitjes bevruchtquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Sight_key het volgende:
De paashaas blijft maar komen bij Nok
Wie weet heeft hij teveel eieren ingeslagen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat ie graag eitjes bevrucht![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Mirage het volgende:
ik heb een schedel gevonden
http://i96.photobucket.com/albums/l162/Esje_2006/DSC03143.jpg
sight-key, mocht je dromenvanger spreken... geef hem een knuffel van mij.
jahquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat de reden van het bellen vanaaf? ha ha bij DV had je het ook al over een paashaas!
valt mn kwartje nu?
ah toe nou ik ben gewoon veel te nieuwsgierig![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef vamperotica het volgende:
Nokje is verdacht stil
Eigenlijk raar dat je niet vaker vogellijkjes en rattenlijkjes enzo tegenkomtquote:
En dan roep je haar op commando op in je dromenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef Normalneo het volgende:
dat zijn dan meer Deja-Vu(film) achtige taferelen.., maar idd ook een optie..kijken hoe ze heet als ze inlogged in het systeem..waarschijnlijk Triangel
Nee dan roep ik "Get over here!!" (net zoals in Mortal Combat)<>Scorpio's end-move en geef ik haar een dikke kusquote:Op woensdag 11 april 2007 18:28 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En dan roep je haar op commando op in je dromen
" Triangel, hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr".
Good luckquote:Op woensdag 11 april 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Nee dan roep ik "Get over here!!" (net zoals in Mortal Combat)<>Scorpio's end-move en geef ik haar een dikke kus![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef Normalneo het volgende:
Ik voel iets kopjes geven en het is niet mijn kat..brb
quote:
Da's wel heeeel erg ver gedachtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben vrij van gedachtes even, de mainframe heb ik gekraakt neo, ik heb de mainframe gekraakt die verbonden is aan mijn hoofd die zorgt dat ik constant vieze vervuilde gedachtes heb. Er zat een onzichtbare buis bevestigd aan mij en die heb ik weten door te knippen door middel van visualisaties
Nokje heeft toch geheime afspraken met de paashaas of heb ik dat fout? Of is het een andere gelukkige die haar toekomstige bruidegom gaat worden?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben vrij van gedachtes even, de mainframe heb ik gekraakt neo, ik heb de mainframe gekraakt die verbonden is aan mijn hoofd die zorgt dat ik constant vieze vervuilde gedachtes heb. Er zat een onzichtbare buis bevestigd aan mij en die heb ik weten door te knippen door middel van visualisaties
Nokje heeft toch geheime afspraken met de paashaas of heb ik dat fout? Of is het een andere gelukkige die haar toekomstige bruidegom gaat worden?
let the hunt begin !quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel heeeel erg ver gedacht![]()
Heb nog laaaaaaang geen gerichte plannen.
KOm er net achter dat ik blijkbaar nog een jachtinstinct heb en daar schrok ik me al de tering van.![]()
goh, echt ?quote:Echt.... je hebt geen ideeeeee wat voor een ontzettende doos ik op dat gebied ben geworden de laatste jaren.
he nokjequote:it's nice to be important but it's more imporant to be nice
Jacht-instincten zullen nooit verdwijnen, zo heb je bejaarden die ook nog de bloemetjes buiten zetten dus je hebt tijd genoeg zullen we maar denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel heeeel erg ver gedacht![]()
Heb nog laaaaaaang geen gerichte plannen.
KOm er net achter dat ik blijkbaar nog een jachtinstinct heb en daar schrok ik me al de tering van.![]()
Echt.... je hebt geen ideeeeee wat voor een ontzettende doos ik op dat gebied ben geworden de laatste jaren.
Maar hey.... ik kom ook tot de conclusie dat ik niet van plan ben om te veranderen of om minder open of minder voorzichtig te worden.
Ik word iig flink met mezelf geconfronteerd op een positieve manier.
naakte vrouwenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Normalneo het volgende:
[..]
he nokje
ohw je zou eens moeten wetenmijn dromen gaan in de winkel gewoon verder!! My my my wat ze rond laten lopen in de stad!
![]()
Nok is okey zoals ze is, zo moeten ze haar ook maar nemen op alle mogelijke gebiedenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan mag ze eerst wel eens stoppen met thais eten.
scheetjes laten moet ook gewoon hoor,quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Nok is okey zoals ze is, zo moeten ze haar ook maar nemen op alle mogelijke gebieden![]()
Ook al laat ze wel eens een scheet, dat boeit toch geen reet
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
naakte vrouwen
Een krolse poes een stel geile bavianen.....
we zijn weer compleet ?
Zolang het maar niet ontaardt in een kern-explosiequote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
scheetjes laten moet ook gewoon hoor,
en poepen doet ze ook.
Alle vrouwen.
en de mannen die anders denken of willen
Britney heeft bijv. last van verstoppingquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
scheetjes laten moet ook gewoon hoor,
en poepen doet ze ook.
Alle vrouwen.
en de mannen die anders denken of willen
Voorzichtigquote:
quote:goh, echt ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:33 schreef Normalneo het volgende:
Het volgende verhaal is waargebeurt. Ik breng twee vrouwen naar huis toe..ik fietsen..kaarsrecht, aangeschoten als ik was afgelopen weekend. Zij achterop..echt ik denk half uur gefietst zonder ook maar 1 stoeprandje aan te raken..zet ik haar af vlakbij haar huis..stapt ze af..flikkerd ze gigantisch over de stoeprand plat op haar bek! Man o man..zegt ze tegen mij dat ik haar niet bij een stoeprand had moeten afzetten..jah duhh![]()
Geloof ik geen snars vanquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Normalneo het volgende:
ze was bezopen en wel heel erg liefik heb tegen haar in de kroeg gezegd dat ik graag in haar zou willen kruipen
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Sight_key het volgende:
15 minuten prime time nieuws op RTL over het nieuwe kind van Maxima
Ik vind dat zo vreemd altijd, in Nederland worden zoveel kinderen geboren en wordt een kind geboren dat net zoveel schijt als andere kinderen dan krijgt het 15 minuten nieuws tijd.
In haar kruipenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Normalneo het volgende:
ze was bezopen en wel heel erg liefik heb tegen haar in de kroeg gezegd dat ik graag in haar zou willen kruipen
![]()
Heb je wel het bloed van haar lippen gelikt?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Normalneo het volgende:
![]()
Slaat op patatje oorlogquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Normalneo het volgende:
![]()
haar lippen ?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je wel het bloed van haar lippen gelikt?
Nou ja... meer als gevolg van mijn voorzichtigheid om niemand onrecht te doen, inclusief mezelf.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Geloof ik geen snars van
Of zou het toch echt zo zijn?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
haar lippen ?
Na zo'n opmerking mag je verwachten dat er bloed aan ZIJN lippen kleeft
POK
De balans tussen handelen en inhouden? Spreken en zwijgen en uitflappen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... meer als gevolg van mijn voorzichtigheid om niemand onrecht te doen, inclusief mezelf.
Ik ben een heel sterke persoonlijkheid en dat maakt dat ik niet zomaar overal induik en me ook bewist ben van kwetsbaarheid EN andermans gevoelens. (het hier neerzetten maakt trouwens ook kwetsbaar maar hey, ik heb geen zin meer om mezelf te verstoppen. Omwille van wat zou ik dat willen? Ik heb geen apart leven op innet. Ik ben hier dezelfde als irl en speel geen spelletje)
Ik zou niet graag doen wat mij zelf juist zo tegenvalt in anderen bijvoorbeeld en ik ben niet van plan om mezelf over te geven als ik uiteindelijk een ander pijn zou doen.
En daarom kies ik mijn woorden zorgvuldig. Tegelijk ben ik iemand die er vanalles uitflapt en alles zegt en vervolgens denkt: ow damn.... put a sock in it. en dan bloos ik dus![]()
Dat lijkt elkaar tegen te spreken. maar iemand die vrij extravert is kan in alle extravertheid ook verlegen zijn.
En ik heb gewoon een verantwoordelijkheid naar mezelf hierin om voor mezelf heel goed te weten waar ik sta op dit moment.
En dat is best wel een goed proces.
best te begrijpen van haar ook. Maar wat nou als je gewoon kalmpjes de spanning opbouwt en niet te snel helemaal in haar kruipt?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:47 schreef Normalneo het volgende:
ik meen het Mirage..we hadden veel gemeen en ze maakte me in een verliefde stemming..ze was alleen alergisch voor rook..dat was wel jammer..want ik rook dus.., maar als dat een groot obstakel moet zijn..ze was ook nog maar net vrijgezel en had niet zoveel zin in een relatie zei ze tegen mij.
Mwoah, ik ben niet zo bang voor mijn balans.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Sight_key het volgende:
[..]
De balans tussen handelen en inhouden? Spreken en zwijgen en uitflappen.
Dromenvanger is er tevens mee gestopt omdat hij geen balans kende hier en buiten internet om.
Sowieso de balans tussen spontaan gek en inhouden. Spontaan zijn en vrijuit blijven doorgaan zonder rem.
Gek, maar wel goed gek he SKquote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef Sight_key het volgende:
Niemand is gekEen beetje krankzinnig wellicht maar gek is een groot woord
Zie je haar vaker tijdens het stappen?
Nah ja... laats zei je toch dat je wel weer toe was aan een leuke dame om mee en over te dromen en om scheten onder de dekens mee te latenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef Normalneo het volgende:
nokje..het was gewoon een leuke avond het is niet per definitie dat ik met elke vrouw wil neuken die ik tegenkomik verwacht geheel niks van ze..ze was wel leuk en misschien zie ik haar nog een keertje..maak je over de opbouwende fases maar geen zorgen dat zit wel goed als het goed zit
mij gaat het om de lol en tevens een goed gesprek..wat erbij komt is mooi meegenomen. Ik waardeer het iig erg dat vrouwen gewoon eerlijk naar me zijn..dat vind ik al heel wat..dat kunnen ze vervolgens ook van mij krijgen
diezelfde eerlijkheid
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is weer even op de plaats
ja dat is wel iets wat ik wil jaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah ja... laats zei je toch dat je wel weer toe was aan een leuke dame om mee en over te dromen en om scheten onder de dekens mee te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |