Volgens mij gaat ze er redelijk mee om. Ze verveelt zich, maar wie niet in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zag ik.
Wilde er niet met je verhaal vandoor gaan, vandaar dat ik hier nog even eenplaatste.
Hoe is het met Hellace nu? Kan me voorstellen dat ze er even goed doorheen zit, zo in je uppie in het ziekenhuis ipv gezellig samen thuis...
Laat het nog maar lekker 9 weken zitten inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nou idd, dat zijn wel even dingen om te slikken.
Gelukkig is die van jullie en stuk verder iig!Maar voorlopig maar even flink doorgroeien nog even bij mama.
Helemaal correct inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de buikomvang van de baby te klein?
Dank je. Helaas is ze wel nogal lastig met eten, maar ze past zich maar aan. Ik geloof ook dat ze de porties ietwat aan de kleine kant vondquote:Veel sterkte de komende tijd, gelukkig is het eten in het RKZ goed, dus daar kan ze niet over klagen...Maar ik kan me voorstellen dat ze zich inderdaad verveeld daar...
![]()
Ze kan ook gewoon gaan eten zoals vrouwen betamen, en niet zoals een dokwerkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dan moet ze gewoon aan de voedingsassistente vragen of ze dubbele porties mag krijgen.Niet geschoten, altijd mis...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik eet ook als een dokwerker, anders wordt mijn lichaam te zuinig en word ik alleen maar dik...En zij heeft de baby nog als extra excuus.
![]()
Vorige week dinsdag hebben ze weer een onderzoek gedaan naar de navelstreng en daar bleek weer hetzelfde uit. De doorbloeding staat teveel onder druk waardoor het kind niet genoeg energie tot zich kan nemen. Overigens is het allemaal randjeswerk.... Ze hebben een gemiddelde en nemen daaromheen een kader. En onze waarden zitten net tegen dat randje van dat kader aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hey daar! Hoe is het er nu mee?
Hebben ze nog verdere onderzoeken gedaan oid?
Ohja...... Komen er aanquote:
quote:
Klein klusje tochquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:59 schreef Spooky4u het volgende:
neuh, of ik moest er een nieuw dak op leggen, want gebukt over een zolder lopen die een slaapkamer moet worden schier niet zo op.
Volgens mij bij de Gamma. We liepen er toevallig tegenaan (ook omdat we nergens iets anders konden vindenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Cybersijp het volgende:
Leuke plafondlamp Sanger! Mijn vader spaart eigenlijk alles wat met vliegtuigen en speciale toepassingen te maken heeft (lampen, modellen etc). Ik wou dus ff vragen waar je hem vandaan hebt? kan ik eens kijken of ik die oude baas er mee kan verblijden .....
Ondertussen is het plafond half af. De muur is gestuukt en we wachten nu tot het droog is.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:05 schreef sanger het volgende:
En vandaag eindelijk de moed verzameld om verder te gaan met klussen op zolderWel eerder de zin gehad, maar dan hadden we altijd nog een kleintje die lastig ging doen als je an de gang ging. Das zeker lastig als je alleen thuis bent
Ben ik net bezig, accu van de schroeftol leegEn Hellen heeft de oplader en mijn andere schroeftollen uitgeleend aan haar vader
Oftewel, eens kijken of we die bij hun thuis kunnen vinden aangezien zij op de camping zitten.
Wat wil ik vandaag en morgen doen?Het plafond van de zolder dichtzetten met gips. Het regelwerk zit al op de schuine kanten dus alleen isoleren en afschroeven. Het platte deel van het dak even bekijken hoe ik dat wil doen, en dat ook gips er tegen. Afkitten zodat het geschilderd kan worden. De buitenmuur preparen zodat er gestuukt kan worden. Weet nog niet of ik het zelf ga doen, of laat doen. Binnenmuur behang afsteken. Vloerbedekking verwijderen.
Zal even kijken of ik zo wat foto's kan nemen
Heb je uiteindelijk zelf gestuukt, of het laten doen?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Ondertussen is het plafond half af. De muur is gestuukt en we wachten nu tot het droog is.
Major is het niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Cybersijp het volgende:
ja zou al zeggen t wordt wel weer eens tijd voor een major update(tje) Laat maar komen die foto's !
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:13 schreef Spooky4u het volgende:
Je zoon zal inmiddels groter zijn dan jij.
Ik zou niet eens weten hoelang Lucas inmiddels isquote:
Hij heeft nog maar 1 of 2 schopjes nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, jij bent 1 meter... is ie groter of kleiner?
Nu nog in de verbouwingquote:
Alleen als Hellen ligt te slapenquote:
Waar is jouw verbouwingstopic eigenlijk?quote:
quote:
Doet oude tijden herleven tochquote:
Spooky4u & sanger SC-topic # 1quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, maar nu brengen we een degelijk net contructief topic om zeep
Ik ook! Doe er eens iets aan jo(n)h!quote:
quote:
Ja he. En nergens meer meelezen enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Spooky4u het volgende:
Toch kut dat we geen TT's meer aan kunnen passen.
Ik heb weekendquote:
Mwah, rustig. Heb gewoon een tijdje niets gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Spooky4u het volgende:
Ha kijk, ik zou gedacht hebben dat je inmiddels al aan een nieuw project begonnen zou zijn, maar nee, je doet het rustig aan
In de dikte niet, de lengte welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
Dat hoort erbij, Lucas je inmiddels voorbij gegroeid?
En ik maar wachten op je topicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef Spooky4u het volgende:
De dikte had ik ook nog niet verwacht. En hier, ja, alles hetzelfde, niet geklust verder
Zal ik wel even maken van het weekend, als Ajax gewonnen heeft van Feyenoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
ik wil klusfoto's...........................
Wie weetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef Spooky4u het volgende:
Gewoon doorgaan met wachten, je zou zomaar opeens succes kunnen hebben
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal ik wel even maken van het weekend, als Ajax gewonnen heeft van Feyenoord
Jep, maar nog even de definitieve prijs afwachten. Als dat in de buurt komt van wat we in gedachten hebben dan mag die het komen doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef Spooky4u het volgende:
Altijd fijn, mensen die hun afspraken nakomen. Maar al wat gevonden?
Nee voor iemand uit Tilburg is smaak natuurlijk niet vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:10 schreef Spooky4u het volgende:
Niet mijn smaak, maar het ziet er netjes uit
Wel onze smaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:10 schreef Spooky4u het volgende:
Niet mijn smaak, maar het ziet er netjes uit
Geldt dat niet voor iedereen onder de rivieren?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee voor iemand uit Tilburg is smaak natuurlijk niet vanzelfsprekend.
Er zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor iedereen onder de rivieren?
Noem je dat smaak? En hoezo, dat wordt toch allang niet meer in Limburg gebrouwen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Enige smaak die ze hebben onder de rivieren noemen we de smaak voor Brandbier
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Noem je dat smaak? En hoezo, dat wordt toch allang niet meer in Limburg gebrouwen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:58 schreef Spooky4u het volgende:
Altijd die kutfamilie die je in dit topic achtervolgt. Wel eens gedacht aan een parachutesprong zonder parachute?
Owh sjit... ik moet ook nog kutnakker zeggen. Anders kunnen er geen notes gegeven worden... Owwwh. Geen blauw kleurtje meer? Das dan helemaal jammer
Tof sangerquote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef sanger het volgende:
En er is een nieuwe datum bekend voor de schutting
18 november is de grote dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |