Volgens mij werd er Forza Motorsport bedoelt in de TT, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Reddiablo het volgende:
Half Mei -- C&C cool!!!
manager games op een console?? Tsja, dat vind ik ook minder -- en dat als goeroe van Football Manager.. ik heb ze, maar vind het toch maar lastig 'besturen'
Open een GH2 thread.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:48 schreef Un4 het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in Guitar Hero 2?Die komt eerder
![]()
bek dichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Wessiej het volgende:
Kuttopic slotje!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Xbox
360
donderdag maar eens kijken of ik hem al kan kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nog een paar daagjes en dan kan ik de gitaar held uit gaan hangen!
Wat zie jij als rotzooi dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef bigore het volgende:
Zitten toch echt plaatjes tussen waar me broek van af zakt heur, wat een waardeloze rotzooi. Sommige daarentegen zijn weer flink![]()
Gratis is helaas een zeldzaam woord voor Mircosoft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:21 schreef linebear het volgende:
Voor colonisten van catan moet je zeker betalen he ?!?
Nee dankje, ik pak de bus welquote:
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gratis is helaas een zeldzaam woord voor Mircosoft.
Zal denk ik 800 punten worden. = ongeveer 10 euro.
Ach voor nieuwe games vind ik het niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef linebear het volgende:
[..]
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)
Binnenkort maar eens XBOX te goed halen
Voor dit soort spellen is het ook wel terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef linebear het volgende:
[..]
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)
Binnenkort maar eens XBOX te goed halen
deze toch ook gewoon? (online dus)quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor dit soort spellen is het ook wel terecht.
En de bord-variant kost geloof ik 30 euro. Al kun je die dan wel weer met 4 man spelen.....
Ja dat kan wel. maar dan is het wel zo dat je met vier man dat spelletje moet kopen. Wat na enig rekenwerk uitkomt op ongeveer 40 euro.quote:
true, maar nu gaat alles wel automatisch. Geen geruzie meer, geen kaartjes die kwijtraken, enzquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. maar dan is het wel zo dat je met vier man dat spelletje moet kopen. Wat na enig rekenwerk uitkomt op ongeveer 40 euro.
Dit om aan te geven dat 10 euro voor de Xbox versie niet veel goedkoper is dan de bord versie.
Beide versies hebben hun voordelen. Mijn voorkeur gaat iig uit naar de Xbox versie. daar is het makkelijker medespelers te vinden voor mij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
true, maar nu gaat alles wel automatisch. Geen geruzie meer, geen kaartjes die kwijtraken, enz![]()
n00b!quote:
Waarschijnlijk is game demon met de bus nog sneller dan wij met de trein.quote:
Nee, hij zoog juist in Forza, daarom vond hij het niet leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is game demon met de bus nog sneller dan wij met de trein.
Toch is het in het echt leuker denk ik, maar goed, dit is een mooi alternatiefquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
true, maar nu gaat alles wel automatisch. Geen geruzie meer, geen kaartjes die kwijtraken, enz![]()
Kunstpalmbomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef peristilius het volgende:
Mercenaries 2
Ziet er wel leuk uit....
UNO anyonequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Catan op de 360, straks komen ze nog met iets als pesten om je geld mee af te trochelen...
Ik zal vandaag geen screenshots meer plaatsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Morthill het volgende:
Stop met de screenshots, mijn PC moet gewoon te lang laden(Celeron 1000 enzo
)
Ik zuig ook in Forza, race spellen in het algemeen eigenlijk wel. Maar toch vind ik het wel leuk. Ik pak ook zeker de trein...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, hij zoog juist in Forza, daarom vond hij het niet leuk.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Morthill het volgende:
Stop met de screenshots, mijn PC moet gewoon te lang laden(Celeron 1000 enzo
)
kansloos lelijk spelquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef peristilius het volgende:
Spider-man 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een hands-on impression van IGN, klinkt goed allemaal.
*U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meer screenshots, minder bullshit.
Hey, respect voor spidey!quote:
Army of Two is volgens mij alleen maar co-op, althans daar is de gameplay grotendeels op gebaseerd. Je kan het vast ook wel alleen spelen, maar dan zal je medespeler AI hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven over Army of Two? Wat is het precies? Issie online co-op? Releasedatum? Etc
Army of Two zal een volledige co-op game worden waarbij samenwerking écht een vereiste is. Het moet spel moet ergens in het tweede kwartaal verschijnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven over Army of Two? Wat is het precies? Issie online co-op? Releasedatum? Etc
Waarom weet ik niet maar bij jou duurt dat nog 3 weken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef twi het volgende:
Heb 'm gvd nog steeds niet terug. Vandaag precies 2 weken geleden opgehaald...
En je bent nou al twee weken aan het aftellen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef twi het volgende:
De dag dat de 15 werkdagen om zijn hang ik aan de telefoon met de eis voor een gloednieuw pakket wat ik toegestuurd wil krijgen. Dat is dus volgende week dinsdag.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef Varr het volgende:
Wat bedoelen ze bij het supersize x360 met classic games? Want dit pakket ziet er wel voordelig uit!
Volgens mij is dat gewoon dit:quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef Varr het volgende:
Wat bedoelen ze bij het supersize x360 met classic games? Want dit pakket ziet er wel voordelig uit!
quote:BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen
Xbox 360 Supersize Pack. Alléén vrijdag 30 en zaterdag 31 maart, met 2 gratis classic games! Maak nu je voordeel met dit Supersize Pack van Xbox! ...
www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?menuID=100 - 20k -
Tuurlijk niet, die van mij gaat niet kapot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Jij kunt beter alvast wat stemoefeningen doen Heintje.
In dat geval bedoelen ze dat je twee oude spellen er bij krijgt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
Op de site van Bart Smit staat het zelf niet meer. In de googleresultaten daarentegen weer wel:
[..]
Ja die zag ik net.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon dit:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=100&productID=149438
Met 2 classic games erbij.
Dat kan ik toch niet. Ik zing wel gewoon vals. Daar ben ik dan wel weer goed in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doelde op 't zingen, Heintje.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
In dat geval bedoelen ze dat je twee oude spellen er bij krijgt.
De volgende zijn iig classics.
Kameo
PGR3
NFS:MW
Perfect Dark Zero
En misschien nog wel meer.
http://www.xbox.com/nl-BE/games/classics/quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja die zag ik net.
Alleen ik bedoel, wat zijn de classic games? Gewone xbox games of oudere x360 games??
Duurt nog wel even:quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef -Dries- het volgende:
Mercenaries 2 lijkt me vet cool! Wanneer komt die uit?
quote:EA en Pandemic Studios hebben verder aangekondigd dat Mercenaries 2 tijdens de feestdagen van 2007 tegelijkertijd op alle vier de platformen zal gaan verschijnen.
Waar post ik een link naar games.fok.nl danquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef Heintje het volgende:
Het zijn dus idd oudere games.
En ik kan hier maar half internet aan he. Ik heb al wel een omweg gevonden om toch op Games.fok.nl te kunnen kijken. Alleen dat is dan met een text based brouwser. Dus plaatjes kijken kan niet. Inloggen gaat ook al niet omdat ie geen javascript ondersteunt.
Van wat voor een soort spellen hou je dan? Want bij de Classics zitten toch een hoop soorten tussen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef Varr het volgende:
Hmm lastig, niet echt spellen die ik persee hoef. Maar volgens mij ben ik met een premium GoW combi pakket duurder uit wanneer ik die extra wireless en oplader erbij moet kopen.
Dat doe je niet. Maar wel naar xbox.com, en die leverd bijna een identieke pagina op als Games.fok.nl. Iets met verboden en systeembeheerder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar post ik een link naar games.fok.nl dan?
GoW bundle + wireless controller + play and charge = ook 510quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:51 schreef Heintje het volgende:
Even uit mijn hoofd.
Supersize pack 450
Gears of war 60
is 510. Krijg je wel twee spellen bij. (als Comdemned ook een classic is is dat wel aan te raden.
GoW bundle 430.
charge kit 20 (play & charge) volgens mij 30 voor de quick charge
Dus met het minimale ben je wel goedkoper uit als de GoW bundle koopt.
Maar een tweede controller is ook wel fijn. 60 euro (45 voor de controller en 15 voor de batterij)
En de AB is wel eens makkelijk, zeker als je ook DVD's gaat kijken op je 360.
Hij zelf.quote:
Als hij GoW niet wil kan hij beter een andere bundle kopen. Of geen bundel maar een kale premium.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef Varr het volgende:
Hmm lastig, niet echt spellen die ik persee hoef. Maar volgens mij ben ik met een premium GoW combi pakket duurder uit wanneer ik die extra wireless en oplader erbij moet kopen.
dan zou ik voor die supersize aanbieding gaan. Heb je toch weer 2 spellen extra. Ook al vind je ze niet super heb je toch wat om af te wisselen. het kost je niks meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef Varr het volgende:
[..]
GoW bundle + wireless controller + play and charge = ook 510
Aangezien in het supersize pakket ook 2 wireles zitten
En ja ik wil GoW ^^
Klikquote:
Idd en er is geen touw aan vast te knopen waar het nu eigenlijk over gaatquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef Niek. het volgende:
tvp, jeetje, topics gaan snel/
Gewoon mijn posts negeren en het is an een stuk beter. Als je dan ook nog de posts van ijsmeis overslaat is het een gewoon te volgens topic geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd en er is geen touw aan vast te knopen waar het nu eigenlijk over gaat![]()
wanneers komt brothers in arms nou isquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef mij maar toch écht Brothers In Arms: Hell's Highway![]()
![]()
Dat scheelt iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon mijn posts negeren en het is an een stuk beter. Als je dan ook nog de posts van ijsmeis overslaat is het een gewoon te volgens topic geworden.
Ik vind de 8 man in GoW te veel qua voice chat. 16 is dan echt te veel. Al is het in een game natuurlijk wel gaaf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:43 schreef Bastard het volgende:
Quake Wars
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
16 man online
Als je je concentreert is het al een stuk stiller.. RBS potjes die ik speel word over algemeen niet teveel in gesproken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind de 8 man in GoW te veel qua voice chat. 16 is dan echt te veel. Al is het in een game natuurlijk wel gaaf.
where's the fun in that?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je je concentreert is het al een stuk stiller.. RBS potjes die ik speel word over algemeen niet teveel in gesproken.
Doe mij maar gewoon een beejte ouwehoeren. Zeg maar de UNO sfeer in actie spellen. Heb de latste tijd regelmatig bij GoW dat een match al afgelopen is voor er erg in hebt. Gewoon omdat je lekker bezig bent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeeeeerrrlijk.. geen koters, geen gescheld, gewoon serieuse gamers![]()
Laatst nog ff met jullie gespeeld vind de MP van het spel helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een beejte ouwehoeren. Zeg maar de UNO sfeer in actie spellen. Heb de latste tijd regelmatig bij GoW dat een match al afgelopen is voor er erg in hebt. Gewoon omdat je lekker bezig bent.
Je zei ook geen fluitquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatst nog ff met jullie gespeeld vind de MP van het spel helemaal niets.![]()
Ja, alleen jammer dat die gast nog minder kills dan MrSubtle (wat een kutnick trouwens) maakte.quote:
Én hij was doof, aangezien ie me 4 keer vroeg wat het betekendequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die gast nog minder kills dan MrSubtle (wat een kutnick trouwens) maakte.
Zo slecht speelde je toch niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatst nog ff met jullie gespeeld vind de MP van het spel helemaal niets.![]()
En dan was hij ook nog eens een quiter.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Én hij was doof, aangezien ie me 4 keer vroeg wat het betekende.
Nee maar vind het spel niet leuk op Live.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo slecht speelde je toch niet.
En idd wat ijsmeis zegt, de gezelligheid inje team is wel belangrijk.
Waarschijnlijk september, maar dat is niets meer dan een gerucht. Ze mogen van mij wel met wat nieuwe info komen, want het is nu akelig stil. Ik kijk in ieder geval rijkhalzend uit naar het spelquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wanneers komt brothers in arms nou is
Het is wel een spelletje dat je eerst een beetje onder de knie moet hebben wil je er de pracht van inzien. Maar als jij liever andere spellen speeld dan moet je dat natuurlijk gewoon doen. Als je ooit eens mee wil doen moet je het maar laten weten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee maar vind het spel niet leuk op Live.
Kweet niet wat het is, speel dan toch liever andere games.
Is goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is wel een spelletje dat je eerst een beetje onder de knie moet hebben wil je er de pracht van inzien. Maar als jij liever andere spellen speeld dan moet je dat natuurlijk gewoon doen. Als je ooit eens mee wil doen moet je het maar laten weten.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat gezever over Forza en PGR
Burnout is shit!
www.marktplaats.nl www.speurders.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef calisheelgek het volgende:
Hallo mensen ik heb een vraag weten jullie misschien of er ergens een xbox 360 met spel te koop is voor ongeveer ¤ 360.-
De MM is 1 van de weinige winkels die zulke acties hebben. Dus gewoon goed de MM in de gaten houden. En in deze topics mee lurken kan ook. Vaak worden dat soort acties wel gemeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:25 schreef calisheelgek het volgende:
bedankt, maar ik zoek geen tweede handse xbox 360 premium maar ééntje in de winkel, want nog pas had mediamarkt een aktie: xbox 360 premium + Pro Evo 6 voor 360 maar ik was te laat nu hebben ze die aktie niet meer dus daarom mijn vraag.
nee.. gewoon premium packquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef calisheelgek het volgende:
RE: apengek
maar had je er een spel bij gekregen?
Klootzakquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeeeeerrrlijk.. geen koters, geen gescheld, gewoon serieuse gamers![]()
Nou ik vond het niet erg om te verliezen, maar de mensen die verder waren in de SP die wonnen hoe dan ook standaard...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, hij zoog juist in Forza, daarom vond hij het niet leuk.
Dat zegt 90% van de gamers over fifa...quote:
Gaat volgens mij een erg gaaf spel worden. Beter dan Mass Effect.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef Vassili_Z het volgende:
Bioshock....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De trailer ervan is erg, erg bruut. Dit wordt iig mooi!
Dat zei je ook over TP.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
BioShock lijkt me kut en ik vind de screens al helemaal niets![]()
Klopt, die heb ik dan ook weer verkocht nadat ik tot helemaal halverwege de Forest Temple was gekomenquote:
Zo slechtquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik dan ook weer verkocht nadat ik tot helemaal halverwege de Forest Temple was gekomen![]()
Zelfde stijl als Condemned. die ga ik nog eens overnieuwe spelen. licht uit enzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
BioShock is freakin creapy.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik dan ook weer verkocht nadat ik tot helemaal halverwege de Forest Temple was gekomen![]()
Gaat een mooi spel worden dat zeker maar beter dan Mass Effect echt nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gaat volgens mij een erg gaaf spel worden. Beter dan Mass Effect.
het zuigt? Ik vind het er ook niet echt woopie uitzien. ziet er wel vet uit opzich...maar het is z'n 7,5-game.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat een mooi spel worden dat zeker maar beter dan Mass Effect echt niet![]()
Waarom onderschatten veel mensen Mass Effect?![]()
Het wordt echt geen 7,5 gamequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
het zuigt? Ik vind het er ook niet echt woopie uitzien. ziet er wel vet uit opzich...maar het is z'n 7,5-game.![]()
TV kwartslag draaien en hij staat op een tafelquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Tumble het volgende:
ja ik heb het MS stuurtje werkt geweldig met pgr3 en hopelijk FM2 maar je moet wel iets hebben om hem op vast te zetten want zo tussen je benen klemmen is niet te doen
Oke, een 8,3.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het wordt echt geen 7,5 gameHet is een spel van Bioware kan niet mis gaan dus. En de meeste denken volgens mij dat het een halve gare shooter is ofzo. Dit spel moet het hebben van diepgang, verhaal, de vele planeten die je kan bezoeken, bijna alles aan kunnen passen zoals wapens enz.
![]()
Ook jou naam staat nu op het lijstjequote:
GOTY?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook jou naam staat nu op het lijstjeAls Mass Effect strax GOTY 2007 blijkt te zijn kom ik weer bij je terug
![]()
Vet dat je hem al gespeeld hebt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
het zuigt? Ik vind het er ook niet echt woopie uitzien. ziet er wel vet uit opzich...maar het is z'n 7,5-game.![]()
Ja, want Bioware maakt 7.5 games, behalve dan, nooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
dat ben ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die hier het MS stuur voor de xdoos heeft? Zoja is het wat, zit erover te denken om hem ook te halen...
Jade Empirequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want Bioware maakt 7.5 games, behalve dan, nooit
Behalve dan dat dat een 8.5 game wasquote:
Een Ajacied iets kopen van Feyenoorder is volgens mij een unicumquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
kopen ?
Je mag langskomen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
God of War 2, die wil ik ook.
Heb alleen geen playstation![]()
Tsja, lijkt me gewoon logisch. Wat moeten ze anders gebruiken, de Playstation controller?! Of nog beter, dit?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:18 schreef apengek het volgende:
het amerikaanse leger vind de 360 controller ook wel rielekst![]()
ze gebruiken em om een robot te besturen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
net gezien bij Future Weapons
Hij heeft wel een mooi centraal geplaatste rode knop. Wel goed voor een wapen.quote:Op woensdag 4 april 2007 05:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tsja, lijkt me gewoon logisch. Wat moeten ze anders gebruiken, de Playstation controller?! Of nog beter, dit? [afbeelding]![]()
Ah een full price XBLA game dusquote:
BioShock komt ook op de PC uit. Of die ook op de PS3 komt weet ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:57 schreef bigore het volgende:
Bioshock trekt mij ook wel meer als Mass Effect. Maar goed, het wordt wel een vet spel, en omdat ie exclusive is zal ik um ook wel kopen, bioshock was geen exclusive toch?
langzamerhand ook echtquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Holy shit ik begin het geduik van de tennissers in Virtua Tennis 3 langzamerhand ook af te leren, weliswaar in de demoMoet het spel langzamerhand maar eens gaan halen
Zoveel goede games en dan zo weinig tijd, God of War II komt ook nog deze maand
![]()
Ik zuig zo hard in Bingoquote:Op woensdag 4 april 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
Bingo bij VT3 met z'n 2en is verslavend
Ik wil eerst van King of Duke winnen voor ik dat soort dingen ga doen. Gisteren weer twee potjes, maar ik kwam niet verder dan 1-2quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ookmaar de mensen met wie ik t speel ook, dus dat scheelt
Ik zit nog maar in het tweede jaar in de world tourquote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil eerst van King of Duke winnen voor ik dat soort dingen ga doen. Gisteren weer twee potjes, maar ik kwam niet verder dan 1-2
Tsja, dat zegt niksquote:Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit nog maar in het tweede jaar in de world tour![]()
Ik ben #234 ofzo, nog ff doorspelen dus..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dat zegt niks, ik had tegen die tijd alle low lvl toernooien al binnen en begon me klaar te maken voor de grotere toernooien
traininsmatches zijn ook zo in te koppenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben #234 ofzo, nog ff doorspelen dus..Die low level tourneys waren niet echt een uitdaging trouwens, elke rally binnen 4 slagen mn punt binnen.. maar dat zal nog wel wat lastiger worden
Wel al in een trainingsmatch een gamepje verloren van Williams
![]()
Ben je trouwens wel met die training court bezig? Op beginner heb ik daar alle challenges, maar op normal heb je een onderdeel ; 'hit 3 return winners'.. die is echt onmogelijk, volgens mij moet k mn ventje daar flink voor pimpenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
traininsmatches zijn ook zo in te koppenNaja, af en toe heb je ook ff pech, zit het ff tegen. Zo verloor ik laatst in de finale van de tournament mode een game
![]()
Gamer.nlquote:Volledige Rock Band kost 300 dollar
Eerder deze week onthulde ontwikkelaar Harmonix de game Rock Band, het spirituele vervolg op Guitar Hero. In plaats van alleen de gitaar, ondersteunt dit spel ook drums, een basgitaar en een microfoon, met als doel dat je in multiplayer een ware band kunt vormen. Hierbij is de gedachte dat verschillende spelers een ander instrument in huis halen en dan online andere bandleden zoeken om zo een bandje te vormen.
Maar wat nu als je alle instrumenten zelf in huis wil halen, bijvoorbeeld voor een lokaal potje multiplayer? Als we de Amerikaanse online winkels mogen geloven, zullen we dan in ieder geval, niet geheel verrassend, diep in de buidel moeten tasten. Voor de microfoon ben je ongeveer $40 kwijt, een gitaar kost je minimaal $60 ($80 voor een draadloze) en voor een drumstel ben je $80 kwijt. Daar bovenop kost het spel zelf ook nog eens $60. Dit brengt het totaal van twee gitaren (met draad), een drumstel, een microfoon en de game op $300.
Natuurlijk ben je niet verplicht om dit aan te schaffen, maar de volledige spel-ervaring behoort wel tot de prijzigste ooit. Zelfs Steel Battallion en de volledige .hack afzetterij kon je goedkoper in huis halen. Nu moet wel gezegd worden dat de bovenstaande prijzen niet officieel bevestigd zijn en ook louter gebaseerd kunnen zijn op voorbarige speculaties van de webwinkels, al liggen ze wel behoorlijk in lijn met wat Guitar Hero-accessoires kosten.
Dit moet je anders zien, jij koopt een gitaar, een vriend koopt die game met drumstel, iemand anders met microfoon, weer iemand anders ook met gitaar en tadaa, je hebt je eigen band.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gamer.nl
HOLY SHIT!!!!! 300 euro![]()
![]()
!!!
2 Legendary Editions van Halo 3 voor mij graag![]()
Er zijn miljoenen mensen die meer uitgeven aan een spelletje, WoW.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gamer.nl
HOLY SHIT!!!!! 300 euro![]()
![]()
!!!
2 Legendary Editions van Halo 3 voor mij graag![]()
BURNOUT 5quote:Op woensdag 4 april 2007 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke game is dat?
Dan zijn het slechte screens, want er is geen crash of spark te zienquote:
Ach ja het zal wel, zo staan ze in ieder geval op het webquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zijn het slechte screens, want er is geen crash of spark te zien
Ja okay, je kunt dus gewoon het verhaal ook online spelen in crackdown?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Gears of War.
Crackdown online spelen is hetzelfde als de SP.
Nouja, verhaal, verhaal. Zoiets ja. En het online spelen kan je dan 'maar' met 1 andere speler.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Ja okay, je kunt dus gewoon het verhaal ook online spelen in crackdown?
En Gears of War is meer een "jongens" spel hihihihihihi
In de full versie zit behoorlijk wat variatie. Als je van snowboard spelletjes houd is het een goed spel.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef linebear het volgende:
De demo van Amped 3 gespeeld gisteren. Vond het tegenvallen. Moest paaseieren verzamelen
Hopelijk is het echte spel beter....
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Allebei.
Maar als er een nieuwe mario komt is het een briljante nieuwe platform game.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown, die game is kleurrijker, kent meer vrijheid en is gewoonweg leuker om te spelen. Gears of War is een generieke 13 in een dozijn kale mariniers schieten aliens neer shooter
neequote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Salsagrill het volgende:
ik heb ooit medal of honor gedaan op de pc en dat was best leuk!
Dus Gears of war is ook zoiets?
Nee, wel anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Salsagrill het volgende:
ik heb ooit medal of honor gedaan op de pc en dat was best leuk!
Dus Gears of war is ook zoiets?
Op een andere planeet toch? Dan zijn het toch wel aliens?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef piet_pelle het volgende:
Je vecht niet tegen aliens. Je vecht tegen lui die van onder de grond komen.
Soort mole people dus.
RS:Vegas en Timesplitters 2 heersen. En beide heb ik uitgespeeldquote:Op woensdag 4 april 2007 11:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar als er een nieuwe mario komt is het een briljante nieuwe platform game.
Zeg gewoon een keer: ik zuig in shooters en vind ze daarom niet leuk, maar ik zal er verder niet over oordelen.
Met een beetje rondzoeken vind je ze beiden voor hooguit 70 euro. (2ehands)quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Salsagrill het volgende:
[..]geld groeit me niet op mijn rug... misschien dat Camplo me wat wilt lenen, of anders Kastanova
Inderdaad, iedereen die alles altijd maar nieuw moet hebben. Binnen 2 weken van de launch, oke. Maar je kunt Gears of War inmiddels echt wel onder de 30 euro krijgen. Crackdown zal 40 kosten, en met een beetje geluk heb je dan nog eentje met Halo 3 MP beta.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een beetje rondzoeken vind je ze beiden voor hooguit 70 euro. (2ehands)
Maar wel met bloedgeile graphics.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown, die game is kleurrijker, kent meer vrijheid en is gewoonweg leuker om te spelen. Gears of War is een generieke 13 in een dozijn kale mariniers schieten aliens neer shooter
Hetzelfde als Duitsers op het strand van Scheveningen dus...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef piet_pelle het volgende:
Je vecht niet tegen aliens. Je vecht tegen lui die van onder de grond komen.
Soort mole people dus.
Pretty much.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hetzelfde als Duitsers op het strand van Scheveningen dus...
Dan moet je even naar wat winkels bij jou in de stad bellen. Zoiets verschilt vaak per winkel / filiaal.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pretty much.
Maareh is GH 2 nou al in de winkel te verkrijgen voordat ik zo meteen weer voor niets naar de stad fiets?
Hahaha, jij bent echt af en toe niet wijs hoor!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja.. online jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS:Vegas en Timesplitters 2 heersen. En beide heb ik uitgespeeld
Die jonge weet gewoon niet waar hij het over heeft man.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt af en toe niet wijs hoor!![]()
![]()
Online is het verhaal eruit geript en is de game stinkend makkelijk.quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Online is het verhaal eruit geript en is de game stinkend makkelijk.
Vooral als je met iemand de co op speelt die wel weet waar hij mee bezig is
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die jonge weet gewoon niet waar hij het over heeft man.
Hij mag er ook pas over oordelen als hij GoW uitgespeeld heeft.
Vooral de Co Op is geniaal bij GoW, en de MP zelf vind ik ook fantastisch.
Crackdown vind ik ook een leuke game, je bent er lang zoet mee mits je orbs gaat zoeken.
Als je orbs zoekt ben je wel een uur of 70 zoet met die game.
En als dat je ding niet is ben je in een uur of 5~6 klaar met die game.
Je kan de game ook co op doen, als je dan weet waar je mee bezig bent is het in 4 uurjes te doen ofzo.
Gears of War heeft een co op die op casual (easy) zo'n 7 uur is, op hardcore (medium) 8 ~ 10 uur, en op insane (hard) een uur of 15.
En je kan de gehele single player co op spelen via splitscreen of via xbox live.
Dan heb je nog de multiplayer waarbij je 4 tegen 4 elkaar mag afslachten in 3 verschillende game modussen (binnekort komt er een 4de).
Ik heb er al een paar honderd uur inzitten denk ik zo.
Ik zou persoonlijk voor GoW gaan, meer waar voor je geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
Als tactische spellen meer jouw ding is als lomp benen,armen,hoofden en complete lichamen aan gort schieten, dan is Rainbow Six een veel betere keus. Hoor je ook vaker trouwens dat mensen RB beter vinden online als GoW. Persoonlijk deel ik die mening nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Ook wbt GoW.. het is wel HET spel voor de 360 op het moment, vergelijkingen kunnen achterwege blijven.
Ok, persoonlijk vind ik de MP niet zo tof als dat ik RBS vind maar dat ben ik.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:07 schreef Salsagrill het volgende:
[..]kijk, hier heb ik wat aan!
Mijn keuze is gemaakt, ik ga voor Viva Piñata!Viva Pinata is ook een leuk spel. Voor een keertje dan. shooters kunnen elke maand nieuwe van komen en blijven boeien. Van Viva Pinata moet dat niet het geval zijn want dan wordt je er schijtziek van. Het mag van mij nog wel meer dan een jaar duren voor er weer z'n spel komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus gewoon Gears kopen en als je een keer iets wil wat minder geweldadig en wat vrolijker is dan kun je VP kopen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Had ik gisteren niet gezegt dat je mijn posts moet negeren?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon Crackdown kopen die is gaaf ik heb die ook vandaag gekocht! En anders kun je even de Demo proberen.
En Mass Effect ga ik niet verkopen die komt op de plank te staan naast Kotor 1 & 2![]()
Elke maand een shooter gaat zo knetter hard vervelenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Viva Pinata is ook een leuk spel. Voor een keertje dan. shooters kunnen elke maand nieuwe van komen en blijven boeien. Van Viva Pinata moet dat niet het geval zijn want dan wordt je er schijtziek van. Het mag van mij nog wel meer dan een jaar duren voor er weer z'n spel komt.
Dus gewoon Gears kopen en als je een keer iets wil wat minder geweldadig en wat vrolijker is dan kun je VP kopen.
Gisteren heb ik er nog eentje gebruikt. Namelijk: Dubbele punt haakje sluiten.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:01 schreef -Dries- het volgende:
Heintje, ik heb nog nooit een smiley gezien in een van jouw posts![]()
Toch komt er zo'n beetje elke maand wel een shooter.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Elke maand een shooter gaat zo knetter hard vervelen
Heintje is ok ole olequote:Op woensdag 4 april 2007 14:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toch komt er zo'n beetje elke maand wel een shooter.
En zo chagareinig ben ik niet. Alleen heeft MSN ooit de lol van smilies bij mij weggehaald. Sinds dien gebruik ik ze dus ook niet meer.
Dat mag onderhand wel eens jaquote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef -Dries- het volgende:
AQuila, wanneer komt er een Mass Effect topic? Keb zin om te hypen
Hij is weer eens kapotquote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef Salsagrill het volgende:
waarom heb je geen xbox dan wessiej?
is dat vaker gebeurd?quote:
The beginning of the end.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
is dat vaker gebeurd?
Ik had laatst ook een rode ring en een tekst op tv, dat ik customer support moest bellen, maar ik had hem weer opnieuw opgestart en toen deed ie het gewoon weer
quote:
Uurtje of 2 per week mee spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:51 schreef devv05 het volgende:
Wat doen jullie toch met die dingen.
Dus 1x zo'n rode ring betekent niet meteen dat ie dan kapot zal gaan?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef Heintje het volgende:
Pas 1 keer een RROD gehad zodat ik hier ook over mee kan praten. Was verder niks ergs. Iets van een soort stroom storing.
Ik zie nog niksquote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat mag onderhand wel eens jaWel alleen toegang voor Mass Effect fanboys!!
Bij mij niet. Maar op dat moment knipperde ook mijn lamp een keer. Mijn computers starte opnieuw op.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Dus 1x zo'n rode ring betekent niet meteen dat ie dan kapot zal gaan?
Ik heb daarna gewoon weer kunnen spelen hoor.
I hope so, geen zin om dat ding een paar weken kwijt te zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar op dat moment knipperde ook mijn lamp een keer. Mijn computers starte opnieuw op.
Dus ik denk een stroomstoring van nog geen seconde. Dat zal mijn Xbox wel niet leuk gevonden hebben. Dus kreeg in een rooie ring.
Bij andere is het wel vaak het begin geweest.
Als ik jouw was zou ik er nog gewoon mee door gamen. Als het frequenter gebeurd toch maar eens MS gaan bellen.
nergens last vanquote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uurtje of 2 per week mee spelen.
En hij was bezig met een begin voor dat krassen op die disc maken, dus ik had de 360 opengemaakt (sowieso al omdat ik er een case op wou zetten) en toen zag ik dat bij de dvd-drive 1 van de 4 plastic houdertjes oid scheef zat, misschien is dat bij de andere mensen ook het geval?
Ik ben echt bang dat als de mijne kapot gaat. Dat als ik hem dan terug gestuurt krijg dat ik er dan twee heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
I hope so, geen zin om dat ding een paar weken kwijt te zijn
Ik heb dat al maanden dat ik af en toe dat heb zoals jouquote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Dus 1x zo'n rode ring betekent niet meteen dat ie dan kapot zal gaan?
Ik heb daarna gewoon weer kunnen spelen hoor.
Ja, maar hij is nu al gespot in de winkels.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef Morthill het volgende:
GH2 komt overmorgen toch uit?
Kut, moet ik vanavond dus ff naar de MM fietsen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nu al gespot in de winkels.
ja joh, stel je voor dat ze hem niet hebben. Dan heb ik weer een half uur achievements halen verspilt.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:36 schreef Wessiej het volgende:
The horror
Dat is idd niet echt een spelletje dat je zomaar even speeld. Een beetje een potje duurt al gauw drie kwartier.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef linebear het volgende:
heb al 50 puntendat vind ik toch wel goed....
gisteren echt veel te lang hexed gespeeld... ik kreeg maar geen game overmeer dan een uur doorgespeeld
Eenentwintigduizendnegenhonderdenacht.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef Wessiej het volgende:
Heintje, hoeveel punten heb je nu al eigelijk?
Kijk voor de grap ook eens bij mijquote:
Dat vind ik eigenlijk veel meer tellen dan de score zelf.quote:
Daarom zou het ook in een soort percentage moeten staan. Iemand die nou een Xbox koopt kan nooit echt patsen met zijn score.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef linebear het volgende:
heb 6 games gespeeld... 50 van de 2000 punten
Ik blijf het ook stom vinden dat trail games terug blijven komen in je played games.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef Niek. het volgende:
Via xbox.com 43gespeeld en 2235 punten, komt doordat ik van heel veel arcade games de trial heb gespeeld.
Gereageerdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Overlast het volgende:
Misschien weten jullie hier iets van af? Zou je dan kunnen reageren in het volgende topic: xbox met pc verbinden
Ik heb thuis een xbox 360 staan die ik wil verbinden met mijn pc zodat ik op de xbox muziek kan luisteren die op de pc staat opgeslagen. Hiervoor heb ik windows media player 11 geinstalleerd en geprobeerd media te delen met mijn xbox. Alleen mijn pc herkent de xbox niet. Bij "media delen" ziet mijn pc de xbox 360 niet.
Ik heb een UPC kastje die is verbonden met een router, via deze router krijgen mijn xbox en pc verbinding met het internet. In principe zou dit toch voldoende moeten zijn om mijn pc de xbox te laten herkennen? Heeft een van jullie hier ook ervaring mee of weten jullie een oplossing? Mijn dank zou groot zijn.
Maar jij hebt je Xbox ook nog niet zolang. En dan speel je ook nog heel veel de MP van Gears waar weinig punten te scoren zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb helemaal niet zoveel punten:
16 game(s) gespeeld
2030 van 13500 gamerscore
[..]
Gereageerd.
Dus een tweede hands 360 die al is omgebouwd? Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef Oksel het volgende:
Is het slim om een Xbox 360 te kopen die is omgebouwd met een Globe chip?
Waaorm niet? Als hij werkend te zien is?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus een tweede hands 360 die al is omgebouwd? Ik zou het niet doen.
Je hebt geen garantie.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waaorm niet? Als hij werkend te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |