Volgens mij werd er Forza Motorsport bedoelt in de TT, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Reddiablo het volgende:
Half Mei -- C&C cool!!!
manager games op een console?? Tsja, dat vind ik ook minder -- en dat als goeroe van Football Manager.. ik heb ze, maar vind het toch maar lastig 'besturen'
Open een GH2 thread.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:48 schreef Un4 het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in Guitar Hero 2?Die komt eerder
![]()
bek dichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Wessiej het volgende:
Kuttopic slotje!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Xbox
360
donderdag maar eens kijken of ik hem al kan kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nog een paar daagjes en dan kan ik de gitaar held uit gaan hangen!
Wat zie jij als rotzooi dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:19 schreef bigore het volgende:
Zitten toch echt plaatjes tussen waar me broek van af zakt heur, wat een waardeloze rotzooi. Sommige daarentegen zijn weer flink![]()
Gratis is helaas een zeldzaam woord voor Mircosoft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:21 schreef linebear het volgende:
Voor colonisten van catan moet je zeker betalen he ?!?
Nee dankje, ik pak de bus welquote:
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gratis is helaas een zeldzaam woord voor Mircosoft.
Zal denk ik 800 punten worden. = ongeveer 10 euro.
Ach voor nieuwe games vind ik het niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef linebear het volgende:
[..]
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)
Binnenkort maar eens XBOX te goed halen
Voor dit soort spellen is het ook wel terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef linebear het volgende:
[..]
acdh ja, dat zijn we wel gewend.... beetje logisch ook (is trouwens bij de Wii ook het geval hoor)
Binnenkort maar eens XBOX te goed halen
deze toch ook gewoon? (online dus)quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor dit soort spellen is het ook wel terecht.
En de bord-variant kost geloof ik 30 euro. Al kun je die dan wel weer met 4 man spelen.....
Ja dat kan wel. maar dan is het wel zo dat je met vier man dat spelletje moet kopen. Wat na enig rekenwerk uitkomt op ongeveer 40 euro.quote:
true, maar nu gaat alles wel automatisch. Geen geruzie meer, geen kaartjes die kwijtraken, enzquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. maar dan is het wel zo dat je met vier man dat spelletje moet kopen. Wat na enig rekenwerk uitkomt op ongeveer 40 euro.
Dit om aan te geven dat 10 euro voor de Xbox versie niet veel goedkoper is dan de bord versie.
Beide versies hebben hun voordelen. Mijn voorkeur gaat iig uit naar de Xbox versie. daar is het makkelijker medespelers te vinden voor mij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
true, maar nu gaat alles wel automatisch. Geen geruzie meer, geen kaartjes die kwijtraken, enz![]()
n00b!quote:
Waarschijnlijk is game demon met de bus nog sneller dan wij met de trein.quote:
Nee, hij zoog juist in Forza, daarom vond hij het niet leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is game demon met de bus nog sneller dan wij met de trein.
Toch is het in het echt leuker denk ik, maar goed, dit is een mooi alternatiefquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
true, maar nu gaat alles wel automatisch. Geen geruzie meer, geen kaartjes die kwijtraken, enz![]()
Kunstpalmbomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef peristilius het volgende:
Mercenaries 2
Ziet er wel leuk uit....
UNO anyonequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Catan op de 360, straks komen ze nog met iets als pesten om je geld mee af te trochelen...
Ik zal vandaag geen screenshots meer plaatsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Morthill het volgende:
Stop met de screenshots, mijn PC moet gewoon te lang laden(Celeron 1000 enzo
)
Ik zuig ook in Forza, race spellen in het algemeen eigenlijk wel. Maar toch vind ik het wel leuk. Ik pak ook zeker de trein...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, hij zoog juist in Forza, daarom vond hij het niet leuk.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Morthill het volgende:
Stop met de screenshots, mijn PC moet gewoon te lang laden(Celeron 1000 enzo
)
kansloos lelijk spelquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef peristilius het volgende:
Spider-man 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een hands-on impression van IGN, klinkt goed allemaal.
*U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meer screenshots, minder bullshit.
Hey, respect voor spidey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |