abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48005045
Beste mensen,

Ik heb thuis een xbox 360 staan die ik wil verbinden met mijn pc zodat ik op de xbox muziek kan luisteren die op de pc staat opgeslagen. Hiervoor heb ik windows media player 11 geinstalleerd en geprobeerd media te delen met mijn xbox. Alleen mijn pc herkent de xbox niet. Bij "media delen" ziet mijn pc de xbox 360 niet.

Ik heb een UPC kastje die is verbonden met een router, via deze router krijgen mijn xbox en pc verbinding met het internet. In principe zou dit toch voldoende moeten zijn om mijn pc de xbox te laten herkennen? Heeft een van jullie hier ook ervaring mee of weten jullie een oplossing? Mijn dank zou groot zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_48009108
Je moet de Xbox wel aan hebben staan en in het dashboard wezen zodat je PC hem kan herkennen.

Heb je dat gedaan?
pi_48009463
Ja, dit heb ik gedaan.

Helaas herkent mediaplayer mijn xbox nog steeds niet.
pi_48009697
Je kan ook Tversity gebruiken, http://www.tversity.com/, ik heb enorm lang geklooid met mediaplayer en windows connect en kreeg het niet aan de praat, ik instaleer tversity, hoef niets in te stellen en hij doet het perfect. Altijd een gokje waard dus, kan je veel gedoe besparen.
pi_48009775
Eens kijken of ze überhaupt wel connecten kunnen dan:
quote:
1. Find your Xbox's IP address on the System Blade > Network Settings > Edit.
2. Leave the console powered on.
3. On your PC, go to Start > Run, and type the word cmd, and run that.
4. In the command line, type the word ping, then a space, then the IP address of the console, and press enter.
pi_48011069
Als ik bij TVersity iets wil toevoegen, krijg ik : Unable to connect to the server, please make sure it is running.

Dit is de IP van mijn xbox is: 192.168.1.100, kan dat? Als ik die ping krijg ik vier time-outs en 100% verlies.

edit: met Tversity kan ik nu wel sharen, heb de server gestart oid. Heb dat programmaatje nog niet helemaal door.
pi_48011801
Benmet TVersity aan de slag gegaan. Hier strand ik:
Now, hopefully when you return to your Xbox 360, you will see a message saying "Stream videos from your Windows-based PC". If so, then press A.

Dat lukt dus niet.TVersity werkt wel, ik kan gewoon sharen enz. Maar mijn xbox herkent mijn pc niet, en ik denk vice versa ook.

Heeft iemand een idee?
pi_48011877
Misschien staat er hier een oplossing voor je tussen?

http://forums.xbox.com/7734613/ShowPost.aspx
pi_48016112
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef Overlast het volgende:
Beste mensen,

Ik heb thuis een xbox 360 staan die ik wil verbinden met mijn pc zodat ik op de xbox muziek kan luisteren die op de pc staat opgeslagen. Hiervoor heb ik windows media player 11 geinstalleerd en geprobeerd media te delen met mijn xbox. Alleen mijn pc herkent de xbox niet. Bij "media delen" ziet mijn pc de xbox 360 niet.

Ik heb een UPC kastje die is verbonden met een router, via deze router krijgen mijn xbox en pc verbinding met het internet. In principe zou dit toch voldoende moeten zijn om mijn pc de xbox te laten herkennen? Heeft een van jullie hier ook ervaring mee of weten jullie een oplossing? Mijn dank zou groot zijn.
Het moet toch ook andersom? PC moet de XBXO szien
pi_48027240
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:36 schreef ach het volgende:

[..]

Het moet toch ook andersom? PC moet de XBXO szien
Ja, in eerste instantie wel ja.
pi_48029148
Heb op de fora van xbox wat suggesties opgedaan en die uitgevoerd. Helaas zonder resutlaat. Wat wel fijn is: te weten dat je niet de enige bent. Zo zijn deze uurtjes toch niet verspild. Ik sta nog open voor briljante suggesties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')