quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Sebi het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die mensen die Brian de hele tijd vergelijken met Tupac en vervolgens ook nog eens afgeven op de laatste. Ik weet, smaken verschillen dus ik snap ook wel dat niet iedereen fan is van zijn muziek. Maar daarom kan je je nog wel realiseren dat hij in zijn genre een topper was. En om nou te zeggen dat zijn populariteit alleen te danken is aan het feit dat hij is doodgeschoten i.p.v. aan zijn talent slaat ook nergens op, aangezien het meest toonaangevende Hip Hop magazine, The Source, voor zijn dood al twee van zijn albums heeft bekroond met een '5-mics'-beoordeling (de hoogste beoordeling. Zij beoordelen puur de kwaliteit van de muziek en geven zelden de hoogste waardering aan een album - tot nu toe 43x, waarvan de laatste in 2005 was en daarvoor was de laatste in 2002). Natuurlijk is door zijn dood zijn populariteit toegenomen, maar zo zijn er nog wel meer artiesten te noemen en dat doet niets af aan zijn talent.
Om Brian met deze man te vergelijken is dus, na wat we tot nu toe van Brian hebben gezien, haast een belediging, aangezien Tupac wèl talent had. Niet alleen op muzikaal gebied trouwens, want Tupac was ook een niet onverdienstelijk dichter, wat gezien kan worden in de twee gedichtenbundels die van hem zijn uitgebracht.
Zo, en dan ga ik nu weer verder met de streams kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een redelijk grote zonnebril, maar niet zo, dan lijk je toch net een mier...
Wat is er loos?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Mijn haar komt nooit meer goed!!!!
Het is een grote warrige kloterige krulboel en het gaat steeds meer krullen dus ik HAAT HET.quote:
Is de coupe Sinead O'Connor alweer hip??quote:Op woensdag 4 april 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een grote warrige kloterige krulboel en het gaat steeds meer krullen dus ik HAAT HET.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Paleandra, maak je een broodje voor me?
Das zo 2003, nu is HOT de Britney Spears coupe.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de coupe Sinead O'Connor alweer hip??![]()
Ben je wel van je krullen afquote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Das zo 2003, nu is HOT de Britney Spears coupe.![]()
Saai hoor... pindakaas puurquote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
gewoon pindakaas alsjeblieft! geen curry!
Oeh... toch van tieten gedroomd dus... (die bergen)quote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Hitler had doodgeschoten en met mijn psychiater (ik had immers iemand doodgeschoten ook al was het Hitler) een hevige liefdesaffaire kreeg en via de Zwitserse bergen wegvluchtte.
dat noem ik meer een nachtmerriequote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Hitler had doodgeschoten en met mijn psychiater (ik had immers iemand doodgeschoten ook al was het Hitler) een hevige liefdesaffaire kreeg en via de Zwitserse bergen wegvluchtte.
Sound of Music gone bad?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
tjeezus, hoe kom je aan zo'n droom? had je eerder die dag een contactadvertentie gezet?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoiets ja! Het waren wel DIE heuvels.
Kee dan, 1 bloody peanutbutter sandwich coming up!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
welja, ik ben toch niet vies van je! <3
morgen maak ik een lekkere lunch voor jou!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan, 1 bloody peanutbutter sandwich coming up!
morgen heb ik een sollicitatie gesprek voor een projectmanager functie. (ben momenteel werkloos)quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk voor werk?
Ik werk bij de gemeente, maar heb de pabo afgerond dus zoek een vaste baan in het onderwijs. Ik zit nu in een kelder aan een groot project te werken en ik kan lekker fokken want ik hoor op 100 meter al mensen aankomen.
Morgen zit ik helemaal in de top en dan kan ik weer lekker strategisch gaan doen met mijn scherm.
Die kan ik niet luisteren hier..maar die titel geeft wel mijn interesses goed weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tjeezus, hoe kom je aan zo'n droom? had je eerder die dag een contactadvertentie gezet?
maar even terug komend op je droom. ik hoor het je bijna zingen ....
moet je thuis maar even doen dan... ik hoor zelfs een echo alsof je in de bergen staat te zingen...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die kan ik niet luisteren hier..maar die titel geeft wel mijn interesses goed weer.
andere titels van deze zanger (zijn te beluisteren vanaf zijn site):quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die kan ik niet luisteren hier..maar die titel geeft wel mijn interesses goed weer.
Dat was inderdaad wel weer effe leuk.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef Leandra het volgende:
* dropt een bloody peanutbutter sandwicht en probeert ff bij te komen van het lachen om t hooligantopic... ik heb over een kwartier verdorie een bloedserieuze afspraak![]()
Ik heb een transportbedrijf en doe de planning, boekhouding ed, oftwel eigen baas en het lukt mij nog steeds tussen het werk door te fokken.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk voor werk?
Ik werk bij de gemeente, maar heb de pabo afgerond dus zoek een vaste baan in het onderwijs. Ik zit nu in een kelder aan een groot project te werken en ik kan lekker fokken want ik hoor op 100 meter al mensen aankomen.
Morgen zit ik helemaal in de top en dan kan ik weer lekker strategisch gaan doen met mijn scherm.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb een transportbedrijf en doe de planning, boekhouding ed, oftwel eigen baas en het lukt mij nog steeds tussen het werk door te fokken.![]()
Wat is er aan de hand meissie, gaat het wel goed met je ??quote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
* Haalt het nog 10 keer onder de ctrl V vandaan... gvd wat een blunder
geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
* Haalt het nog 10 keer onder de ctrl V vandaan... gvd wat een blunder
geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd geassocieerd
Ik gaf ergens antwoord op, en had in mijn post staan:quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand meissie, gaat het wel goed met je ??
Waarbij ik (taalnazi die ik ben) even een copy and paste van het woord "geassocieerd" deed naar van Dale...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als 1 is in die villa waar ik nog wel mee geassocieerd wil worden is dat Sylvia... dus thnx![]()
Arme meid, lukt het je wel om zo lekker rustig te gaan slapen nu ?????quote:Op woensdag 4 april 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gaf ergens antwoord op, en had in mijn post staan:
[..]
Waarbij ik (taalnazi die ik ben) even een copy and paste van het woord "geassocieerd" deed naar van Dale...
Echter ipv een copy and paste deed ik een cut and paste.... zag dat het goed was en enterde de post...
En toen kwamen er allerlei reacties op die zin zonder "geassocieerd" er in...
Wat ik dan met Sylvia wilde enzo![]()
Ach we hebben er al om gelachen, dus ik denk dat dat na nog een paar uur verwerking wel tot de mogelijkheden behoortquote:Op woensdag 4 april 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Arme meid, lukt het je wel om zo lekker rustig te gaan slapen nu ?????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |