quote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef CHAOS_ het volgende:
Gebeurt is met een t, als uit gebeurtenis, het heeft niets met beuren te maken, als zijnde zij hebben gebeurd.
Ze bedoeld dat ze zich 7 jaar liggend staande heeft gehouden.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik heb 7 jaar gewerkt bij de gemeente Almere als telefoniste receptioniste...........![]()
![]()
Je denkt je al in hoe heerlijk klantvriendelijk je benadert wordt hè...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik heb 7 jaar gewerkt bij de gemeente Almere als telefoniste receptioniste...........![]()
![]()
Het begint op een VN to over armoede in 3de wereldlanden te lijken als hij erin komt.quote:
Ja en nog even en ze gaan daar geld inzamelen voor de berberaap sitichting.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het begint op een VN to over armoede in 3de wereldlanden te lijken als hij erin komt.
was in het kader vd bezuinigingen , ze hebben nog nooit zo weinig telefoontjes gehad, en konden toen een heleboel secretaresses ontslaanquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt je al in hoe heerlijk klantvriendelijk je benadert wordt hè...
Kan me alleen wel voorstellen dat ze daar weinig last hadden van irritante vertegenwoordigers![]()
Hondje van Amanda komt binnen in de vorm van een jasjequote:Op woensdag 4 april 2007 20:33 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en nog even en ze gaan daar geld inzamelen voor de berberaap sitichting.
Gebeuren is echter ook een werkwoord dus als het nu gebeurt dan is het "gebeurt" en als het gebeurd is (kofschip) dan is het "gebeurd"quote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Gebeurt is met een t, als uit gebeurtenis, het heeft niets met beuren te maken, als zijnde zij hebben gebeurd.
Goede commentaren hierquote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gebeuren is echter ook een werkwoord dus als het nu gebeurt dan is het "gebeurt" en als het gebeurd is (kofschip) dan is het "gebeurd"![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hondje van Amanda komt binnen in de vorm van een jasje
Word niet graag voor simpele uitgemaakt, dus dikke van dale: gebeur'tenis 1. iets dat gebeurt of geschiedt, voorval van enig belangquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
gebeurd moet met een D simpele
voltooid deelwoord (is gebeurd immers).
Idd totally oftopic maar als een of ander n00b niet kan spellen maar vervolgens iemand die het wel correct spelt nog even gaat uitleggen dat hij het fout doet dan is er voor mij ook een grens bereikt.quote:
Je moet het werkwoord gebeuren ook opzoekenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Word niet graag voor simpele uitgemaakt, dus dikke van dale: gebeur'tenis 1. iets dat gebeurt of geschiedt, voorval van enig belang
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd totally oftopic maar als een of ander n00b niet kan spellen maar vervolgens iemand die het wel correct spelt nog even gaat uitleggen dat hij het fout doet dan is er voor mij ook een grens bereikt.
Hij bedoeld dat Jaap sowieso blijftquote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian 3-3 no go, 4-3 go... Huh????
Ja en dan gaat ie er net zo vet uit als dat ie erin kwam.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint door te krijgen dat hij wellicht morgen op de stoel zal zitten
[afbeelding]
Als 1 is in die villa waar ik nog wel mee geassocieerd wil worden is dat Sylvia... dus thnxquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen bloed maar ijswater door je bloedvaten stromen!
Net als Sylvia![]()
Tis een forum geen doel om de Pulitzer prijs te winnen. Men reageert snel en een tik of denk foutje is niet zooo belangrijkquote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd totally oftopic maar als een of ander n00b niet kan spellen maar vervolgens iemand die het wel correct spelt nog even gaat uitleggen dat hij het fout doet dan is er voor mij ook een grens bereikt.
I would take it as a compliment.....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen bloed maar ijswater door je bloedvaten stromen!
Net als Sylvia![]()
Ik was dan ook niet degene die iemand die wel kon spellen nog eens foutief ging lopen verbeteren.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een forum geen doel om de Pulitzer prijs te winnen. Men reageert snel en een tik of denk foutje is niet zooo belangrijk
......= Geidentificeerdquote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als 1 is in die villa waar ik nog wel mee wil worden ........is dat Sylvia... dus thnx![]()
Intiem?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als 1 is in die villa waar ik nog wel mee wil worden is dat Sylvia... dus thnx![]()
Wil jij oud worden met Silviaquote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
Als 1 is in die villa waar ik nog wel mee wil worden is dat Sylvia... dus thnx![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als 1 is in die villa waar ik nog wel mee geassocieerd wil worden is dat Sylvia... dus thnx![]()
FONTEINNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen streams aan, gebeurt er nog iets, of krijgen we hier een cursus nederlands?
Brian heeft Jaap net een veer in de reet gestoken dat hi(zej het zo prima deed bij de 'ruzie' in de keuken vanavond.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen streams aan, gebeurt er nog iets, of krijgen we hier een cursus nederlands?
Thxquote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap net een veer in de reet gestoken dat hi(zej het zo prima deed bij de 'ruzie' in de keuken vanavond.
En dat Sylvia en Eric zo slecht zijn omdat ze niets deden tijdens de ruzie, want Huub had hem bijna geslagen.(zegt hij)
Het strooien met voedingswaren of het stoppen van voedingswaren in iemand shirt zou dan eigenlijk ook niet mogen, maar we weten dat Brian en Jaap allebei ontheffing hebben op alle spelregels van DGK en zullen dus geen waarschuwing krijgen voor maar iets wat te ver gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:44 schreef Marrije het volgende:
Brian vindt het misselijk van Eric en Syl dat zij niks deden terwijl ze zagen dat Huub op het punt stond hem te slaan, Brian vond dus dat ze Huub hadden moeten beschermen.
Ik vind het sowieso raar dat Brian Huub in zijn gezicht mag 'aaien' en hem over zijn bol mag strijken. . . Het is allerminst lief bedoeld en dan ga je toch ook een grens over.
Is dat zooo.. Was ik wel boos ofzo.. Zal welquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet degene die iemand die wel kon spellen nog eens foutief ging lopen verbeteren.
En jij zou niet meer op mijn posts reageren![]()
Zowel Brian als Jaap zaten steeds aan Huub op een vervelende manier.. maar die mennekes schijnen overal mee weg te komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:44 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat Brian Huub in zijn gezicht mag 'aaien' en hem over zijn bol mag strijken. . . Het is allerminst lief bedoeld en dan ga je toch ook een grens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |