en daar heb ik dus echt geen zin inquote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
Natasia zei vanmiddag ook al tegen Huub het wordt 5 tegen 3, ze verbeterde zich snel door te zeggen we zijn straks met 8 miljonairs.
tien zal het wel weer aankondigen; zodat we door de buffers de streams niet meer kunnen zien....quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Lipsch het volgende:
[..]
morgen bij de onstlagronde lijkt me waarschijnlijk, wie weet wel vandaag
Als dat zo is stop ik echt met streamen, redactie heeft dan teveel invloed.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
Natasia zei vanmiddag ook al tegen Huub het wordt 5 tegen 3, ze verbeterde zich snel door te zeggen we zijn straks met 8 miljonairs.
het zou ook verklaren waarom rat zo goed in z'n nopjes lijktquote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
Het is Nathanael ook niet. Die gaat echt niet meer bij Patricia weg. Dat flik je niet als je net een relatie hebt. En hij heeft ook de baan terug die hij voor de gouden kooi ook had zei iemand vanmiddag nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef havefun het volgende:
Ik denk dat Nathanael het niet is. Die kan nooit meer zo bitchy doen als de eerste keer dat ie erin kwam.
En die gast heeft toch een zoon, die is echt gek als ie er nog een keer ingaat.
en de laatste keer dat hij op bezoekwas, was ook niet echt een succesquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is Nathanael ook niet. Die gaat echt niet meer bij Patricia weg. Dat flik je niet als je net een relatie hebt. En hij heeft ook de baan terug die hij voor de gouden kooi ook had zei iemand vanmiddag nog.
godsamme... als die crybaby, nattenel, de villa wederom als inwoner betreedt dan vraag ik de moslimbroeders om de boel daar 'vakkundig' aan te passen... onder het mom van allah made me funny...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef Black_king het volgende:
Hebben de Dj's nu verraadden dat .nl de villa inkomt? Brian zei dat ze rood werden....
Ik ook niet ....quote:
Het is per definitie 100% pure armoede dat er een gescripte ''keuze'' tussen oud en nieuw was.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef havefun het volgende:
The gates are opening: Gate 1 Satan, Gate 2 NEna, Gate 3 Nicolaas. Dance with the devil!
De enige waarvan ik het echt niet hoop dat die terugkomen zijn Stefan en Angelique. De rest kan wel voor flinke opschudding zorgen zoals Nathanael en Nicolaas.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is Nathanael ook niet. Die gaat echt niet meer bij Patricia weg. Dat flik je niet als je net een relatie hebt. En hij heeft ook de baan terug die hij voor de gouden kooi ook had zei iemand vanmiddag nog.
bij evelien denk ik toch alleen maar aan de tijd dat ze ziek was, was weinig mee te beleven.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef jacqjacq het volgende:
volgens mij geen nl, die kwam toen al niet goed uit de popi-poll, heeft een zoontje dat hij enorm miste en heeft een nieuwe liefde. die zou echt wel gek zijn zich nog een keer voor lul te zetten tegenover huub, want ook de keer dat hij terugkwam kon hij wederom niet verbaal tegen huub op.
ik denk toch aan nena of eveline. vrouwen die het wel leuk deden in de popi-poll en die geen kinderen of andere vaste relaties hebben die een terugkeer zouden belemmeren
Ja ik denk het inderdaad ook niet. De kans is zowieso al klein dat je het nu nog wint.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is per definitie 100% pure armoede dat er een gescripte ''keuze'' tussen oud en nieuw was.
Er zijn domweg geen - enigszins geschikte - kandidaten te vinden.![]()
Is een vriendje van Rogier....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom is de derde Dj er eigenlijk. Loopt alleen maar een beetje te wandelen met Amanda en Brian.
Is dat niet die vriend van Amanda? Die is gewoon loslopend, geen dj.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom is de derde Dj er eigenlijk. Loopt alleen maar een beetje te wandelen met Amanda en Brian.
Er zijn vele nieuwe regels bijgekomen die de bewoners enorm beperken. Het niveau van de discussies zal inderdaad vooruit gaan uiteraard (in theorie), maar met Natasja, Amanda en Eric erbij zal elke discussie een laag niveau hebben, zelfs met NL er bij. Bovendien is de balans dan helemaal weg, ten eerste zit je met een 5-3 situatie binnen de groepjes, en ten tweede zitten er maar 3 vrouwen in het huis tegen 5 mannen, dus NL zou absoluut niet leuk zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef gomi het volgende:
nl erin zou wel leuk zijn. dat is tenminste iemand die echt t spel speelt
die noussayr is een oude nieuwequote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Ashley1 het volgende:
19:51-Verrassing van de Plasmaboy
Verrassing van de PlasmaboyEen rode zon zakt langzaam over de Villa. Er heerst een vredige sfeer, maar niet voor lang... Na het eten zal de plasmaboy een schokkende mededeling doen aan onze Miljonairs. Wij lichten alvast een tipje op van de sluier: wordt het oud of toch nieuw?! Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk dan vooral vanavond naar de streams!
bron tien tv
of toch een nieuwe
Maar ik denk dat Natahanel daar nu niet meer echt mensen heeft waar hij echt goed mee kan opschieten. Zijn holmaat Bart is weg . En Nathanael kan zich toch niet nog een keer veoorloven om op tv totaal af te gaan. Want een loser 1ste klas was het laten we eerlijk wezen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja zegt "5 tegen 3", dan weten we eigenlijk al genoeg. Het wordt dus geen Nena, maar Nathanael of Nicolaas. Vergeet niet dat alle info over Nathanael van Patricia komt, dezelfde persoon die zei dat er een tweede Surinaamse in het huis zou komen.
1. Hij heeft z'n oude baan terug, dat kan dus z`n DGK-baan zijn
2. Relatie met Patricia? Dat zegt niets, ze komt toch elke week langs. Als die relatie al serieus is.
3. Zoontje. Dat was ook de eerste keer geen probleem. En de voegdij ligt bij de moeder, dus dat kind is niet van hem afhangkelijk.
4. Z`n knie is geopereerd en hij is daarvan hersteld, dus hij heeft z`n mobiliteit terug. Toeval?
Kortom, het gaat NL worden, wat een zeer slechte zaak is...
Zou best kunnenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja zegt "5 tegen 3", dan weten we eigenlijk al genoeg. Het wordt dus geen Nena, maar Nathanael of Nicolaas. Vergeet niet dat alle info over Nathanael van Patricia komt, dezelfde persoon die zei dat er een tweede Surinaamse in het huis zou komen.
1. Hij heeft z'n oude baan terug, dat kan dus z`n DGK-baan zijn
2. Relatie met Patricia? Dat zegt niets, ze komt toch elke week langs. Als die relatie al serieus is.
3. Zoontje. Dat was ook de eerste keer geen probleem. En de voegdij ligt bij de moeder, dus dat kind is niet van hem afhangkelijk.
4. Z`n knie is geopereerd en hij is daarvan hersteld, dus hij heeft z`n mobiliteit terug. Toeval?
Kortom, het gaat NL worden, wat een zeer slechte zaak is...
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Ashley1 het volgende:
Verrassing van de PlasmaboyEen rode zon zakt langzaam over de Villa. Er heerst een vredige sfeer, maar niet voor lang... Na het eten zal de plasmaboy een schokkende mededeling doen aan onze Miljonairs. Wij lichten alvast een tipje op van de sluier: wordt het oud of toch nieuw?! Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk dan vooral vanavond naar de streams!
bron tien tv
of toch een nieuwe
Neuh.... het is er idd niet één, wel een stuk of 200quote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Weet je waarom ik hem vergeef? Omdat ik geen één kwaad botje in mijn lijf heb"
Ja dat denk ik wel, diefamilie begrijpt immers niet wat collect bellen betekentquote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Gaat Deborah Amanda nu elke dag collect bellen voor een nietszeggend babbeltje?
Amanda zei gisteren al dat ze bang was dat ze nu gewoon elke dag ging bellenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Of oud én nieuwquote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Ashley1 het volgende:
bron tien tv
of toch een nieuwe
Dat is van maandag eikelquote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Ashley1 het volgende:
bron tien tv
of toch een nieuwe
Joost van BB5 ook niet; It doesn't have to be a dancer to be a winnner....quote:
Of toch Noussayr... dat is een ouwe nieuweling...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Een nieuwe???? Kennelijk zijn de contractonderhandelingen met .NL niet gelukt.....
Ik zou het wel grappig vinden als Deborah 4 dagen op rij belt, en de 5e dag krijgt Amanda te horen "Amanda, Deborah is weer op de lijn, maar je CP zijn op..."quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
Hebben we Bart hier de laatste dagen nog gezien eigenlijk???![]()
![]()
Bart was populair bij een klein gedeelte van de kijkers, maar voor de kijkcijfers zijn er maar 3 potentiele oud bewoners die terugkomen en dat zijn Nena, NL en Nicolaas. Elke andere keus zou onlogisch zijn, en volstrekt overbodig voor het programma...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
![]()
Of het principe van "collect" is ze wel uitgelegd maar "collect call" niet en denken de dames dat ze er CP's mee verzamelen....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
Die ene?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |