Ik wil helemaal niet knuffelen, ik heb haat aan hem.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga ff samen crossposten in het Hooligantopic en de Loverscorner... al die kutnewbies die denken dat er wat te rellen valt gelijk helemaal in de war als ze per ongeluk een keer op de Loverscorner klikken![]()
*denkt iets in de trant van "haat en liefde liggen dicht bij elkaar"quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet knuffelen, ik heb haat aan hem.![]()
Ik denk dat jij beter af bent zonder te denkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
*denkt iets in de trant van "haat en liefde liggen dicht bij elkaar"![]()
Dat denk ik ook wel eens...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter af bent zonder te denken![]()
Same here! Ik walg van je...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet knuffelen, ik heb haat aan hem.![]()
In het update topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef Prosac het volgende:
ik ben op zoek naar het filmpje van Brian die bijna zijn nek breekt.. kan het nergens vinden. Iemand?
jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
Als ik nu ff tegen je lieg dat zij het wordt, neem je me dan morgen kwalijk dat het Nicolaas geworden is??
Chatten mag niet, mail mag niet, dus hij zal wel met iets anders onbeduidends bezig zijn....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
ik weet niet of deze topic voor mijn vraag geschikt is, stel hem toch: weet iemand waar Brian zo druk mee in de weer is, is ie ook aant chatten, hate-mail aant beantwoorden of wat?
Dit is in principe de SlowChat (SC) de COS (Commentaren Op Streams) zijn voor de reacties op de streams van dat moment...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb pas sinds een week internet, en zit dus vol met vragen. (Lijk ik al een beetje op Lieke..) Probeer zoveel mogelijk hiet terug te lezen, maar kan niet alles vinden. En op dat quoten wat jullie doen, moet ik nog ff studeren, leuke avitar vinden etc.
De COS is hier: [COS # 1035] Amanda en Natasia in "discussie" met Huubquote:Op woensdag 4 april 2007 01:22 schreef webextreme.nl het volgende:
haha wat een goeie van huub!!
Geen idee, heb de streams niet aan en huppel heen en weer tussen 3 topicsquote:Op woensdag 4 april 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
Kijk, daar heb ik wat aan. Kon meteen een schrijffout verhelpen. Zijn ze nog steeds aan het discussieren?
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
DGKHOOLI-GANS #3
Reltopic en werkt nog beter dan de loverscorner![]()
Dan moet ik op zijn minst je hersenpan inslaanquote:Op woensdag 4 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
Nog 10 posts (9 na deze) en ik heb 11111 posts...
Wel op de juiste plek graag... zodat ik het niet merk enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan moet ik op zijn minst je hersenpan inslaan![]()
Maarga je nu naar de Jellinek?
owwquote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel op de juiste plek graag... zodat ik het niet merk enzo![]()
Nope, Jellinek wil me al niet meer hebben, in hun afwijzingsbrief stond iets van "beyond repair"![]()
Was het fruit wel lekker vers?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we waren er hier ook niet blij mee, alleen de zorgverzekering stuurde een fruitmand...
met mezelf, lekker op de bankquote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Dan kun je beter bedenken met wie je dan gaat eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |