Na 5 minuten schreeuwen kwam me moeder eens een keer kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Die tweede is zo kut....![]()
Wie heeft je weer losgehaald?

Hand schudtquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Mokz het volgende:
Nog wat leedvermaak:
Toen ik 6 of 7 was was buitenspelen helemaal de shit. Dus lekker rondrennen op het schoolplein enzo.
Op een gegeven moment rende ik rondjes om de zandbak. Op een plek stak een tegel uit (verschoven door een boom). Daar struikelde ik dus met volle vaart overheen. Blaf, op m'n harses gepleurd. Schade: Stuk van beide voortanden eraf.
In datzelfde jaar, in de zandbak: Ik was lekker aan het graven en doen, en toen gooide een of andere bosjosti een speelemmertje de lucht in. Die kwam dus vol op m'n kop.Gat in m'n hoofd, helemaal onder het bloed.

jij doet je naam eer aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het varieert een ontwrichte knie door een 'valletje' bij het baarwielrennen tot blijvende rugletsels door een struikelpartij met een fraaie nieuwe dienstauto. Verder diverse gaten en breuken door zowel werk als sport. Ten faveure van het welzijn van het gepeupel in het Oude Noorden ook onderkoeld door een zwemuitje. Momenteel al een week of vier stelselmatig hoesten vanwege de rookgassen bij een explosie in een woning. Whats next.
Verder A-OK van lijf en leden![]()

Drie keer van die trapquote:Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef Qunak het volgende:
Total loss ego door op een avond in de kroeg (Plaza Cafe voor de Helmonders onder ons) drie keer van dezelfde trap te vallenn in dezelfde kroeg. Twee keer wijt ik aan de mooie dame die op de vensterbank zat en waar ik mijn ogen niet van af kon houden. De derde keer bleef mijn schoen achter een anti-slip strip haken. Gelukkig kwam ik er alleen met wat builen, blauwe plekken en smerige kleren vanaf. Voordeel was de gratis drank die ik van iedereen kreeg. Goh, wat had ik veel vrienden op die avond.

Je maakt het mee bij Plaza Cafequote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Drie keer van die trap![]()
Misschien had ik toch vaker daarheen moeten gaan
![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |