abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:58:10 #51
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48089858
Nog wat leedvermaak:

Toen ik 6 of 7 was was buitenspelen helemaal de shit. Dus lekker rondrennen op het schoolplein enzo.
Op een gegeven moment rende ik rondjes om de zandbak. Op een plek stak een tegel uit (verschoven door een boom). Daar struikelde ik dus met volle vaart overheen. Blaf, op m'n harses gepleurd. Schade: Stuk van beide voortanden eraf.

In datzelfde jaar, in de zandbak: Ik was lekker aan het graven en doen, en toen gooide een of andere bosjosti een speelemmertje de lucht in. Die kwam dus vol op m'n kop. Gat in m'n hoofd, helemaal onder het bloed.
pi_48090208
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Die tweede is zo kut....
Wie heeft je weer losgehaald?
Na 5 minuten schreeuwen kwam me moeder eens een keer kijken
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:48:20 #53
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48091560
Oh ja, toch wat letsel.

Toen ik een jaar of drie was speelde ik een keer bij mijn neefje. Ik weet niet hoe, maar op een gegeven moment klapte ee

Verder be staat mijn letsel-CV uitsluitend uit snijwonden, schrammen, builen, blauwe plekken etc. En omdat ik altijd in de bossen en velden aan het wroeten was, heb ik er nogal wat gehad. Met mijn hobby ATB-en probeer ik de geest van vroeger te herleven. Lukt aardig . De laatste tijd geen schrammen en zo op gelopen. Een keer een nat pak, toen ik met fiets en al een beek in vloog .

Ah ja, fietsen. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee . Prikkeldraad over het hoofd zien ter hoogte van de remblokjes is ook zo'n leuke .
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_48091773
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef Mokz het volgende:
Nog wat leedvermaak:

Toen ik 6 of 7 was was buitenspelen helemaal de shit. Dus lekker rondrennen op het schoolplein enzo.
Op een gegeven moment rende ik rondjes om de zandbak. Op een plek stak een tegel uit (verschoven door een boom). Daar struikelde ik dus met volle vaart overheen. Blaf, op m'n harses gepleurd. Schade: Stuk van beide voortanden eraf.

In datzelfde jaar, in de zandbak: Ik was lekker aan het graven en doen, en toen gooide een of andere bosjosti een speelemmertje de lucht in. Die kwam dus vol op m'n kop. Gat in m'n hoofd, helemaal onder het bloed.
Hand schudt Ik nog zoeken naderhand, maar ik kon de stukken niet meer vinden
pi_48091929
Ik weet er zelf nog maar heel weinig van, maar ik ben ooit een keer met de fiets gevallen waarna ik een eindje doorschuurde over de tegels. Eindresultaat was dat op mijn linkerhand en linkerbeen het vel mooi opgestroopt was. Een grote bloederige massa, als ik mijn ouders moet geloven.

Is gelukkig mooi genezen, je ziet bijna geen littekens.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_48095166
Was als klein kind altijd brokkenpiloot, zat onder de blauwe plekken ... zo erg dat ze op het consultatiebureau nog wel eens gedacht hebben dat ik mishandeld werd ofzo ... viel ook altijd precies als er daarna visite zou komen, of ik naar dokter of iets dergelijks moest ...

Maar nooit ernstig. Was heel goed in val breken en ervoor zorgen dat ik niet ernstig gewond raakte. Ernstigste was op mn 15e, gevallen tijdens een hardlooptraining (vrouw naast me glijdt over tak, stapt nog door ... ik kijk achterom om te kijken of ik uit kan wijken, op dat moment rolt ze voor me langs, ik stap uit en zak finaal door mn knie) gevolg: 6 weken krukken, 3 maanden niet sporten.

En tijdens snowboarden, kon het nog niet zo goed, foute voet kwam voor terecht en ik verloor mn evenwicht ... viel van paniek achterover en ving klap op mn mn arm ... elleboog ff uit de kom geschoten, zelf meteen teruggeduwd ... hoefde niet in gips, omdat ik paar dagen erna op vakantie zou gaan naar frankrijk ...

Nix in vergelijking met de geniale verwondingen van anderen hierzo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48108687
Kort geleden nog; we waren met de mountainbike op La Gomera (eiland bij Tenerife); fietsend in de bergen kregen we stormwinden met harde windvlagen; de meesten konden we opvangen, maar die ene niet m.a.g. dat ik met fiets en gezicht richting de vangrail vloog. Het gevolg een groot diep gatr in mijn kin, en natuurlijk maar 1 pleister bij ons. Gedept met papieren zakdoekjes (bloedde als een rund). en pleister erop. gelukkig zat de enige apotheek op een paar km afstand, dus daar pleisters gekocht en de boel laten ontsmetten en goed laten dichttapen. "s Avonds na de fietsrit (die ik dus wel kon vervolgen) de kin laten hechten bij de EHBO-post.
Nu een 'mooi' litteken op mijn kin.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:22:13 #58
158277 Michellll
Techno junkie
pi_48109227
met 90 km per uur op de scooter in de zijkant van een auto rijden en vervolgens aleen kapotte ellebogen hebben van het asvalt auto 9000 euro schade scooter totalloss en Michel leeft nog
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_48119296
Ik heb, toen ik een jaar of 9 was, een ontnieter in mijn been gehad.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:46:16 #60
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48119455
Oh, nog eentje!

In groep 5, zat beetje te klooien in de klas met een vriendje. Ineens steekt hij zo met zijn potlood in mijn arm! Auw.
Er zit nu nog een pigmentvlek in mijn arm. Hij verplaatst zich wel. Mijn eerste tattoo!
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:49:26 #61
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48119628
Oh, een groot stuk glas onder de huid van mijn hand nadat ik gevallen was.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:52:33 #62
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_48119780
Het varieert een ontwrichte knie door een 'valletje' bij het baarwielrennen tot blijvende rugletsels door een struikelpartij met een fraaie nieuwe dienstauto. Verder diverse gaten en breuken door zowel werk als sport. Ten faveure van het welzijn van het gepeupel in het Oude Noorden ook onderkoeld door een zwemuitje. Momenteel al een week of vier stelselmatig hoesten vanwege de rookgassen bij een explosie in een woning. Whats next.

Verder A-OK van lijf en leden
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:43:18 #63
158277 Michellll
Techno junkie
pi_48124253
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het varieert een ontwrichte knie door een 'valletje' bij het baarwielrennen tot blijvende rugletsels door een struikelpartij met een fraaie nieuwe dienstauto. Verder diverse gaten en breuken door zowel werk als sport. Ten faveure van het welzijn van het gepeupel in het Oude Noorden ook onderkoeld door een zwemuitje. Momenteel al een week of vier stelselmatig hoesten vanwege de rookgassen bij een explosie in een woning. Whats next.

Verder A-OK van lijf en leden
jij doet je naam eer aan
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_48124429
Het begon bij mij met gehoor verlies door hersenvliesontsteking, d'r na hete kop teen over me bovenbeen heen gegooid. Van de schrik trok ik me pyjama broek + groot stuk huid mee, 2e graads verbrand

En halfjaar terug van een 3 cm hoog schuin afstapje gedonderd, deed beetje pijn maar ach. 3 weken mee rondgelopen, uiteindelijk mee naar het ziekenhuis gegaan want "het deed toch best wel pijn" en toen bleek er een stukje bot te zijn afgebroken bij die bult bij je grote teen.. Hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar heb wel de bijnaam Held op Klomp er aan overgehouden
pi_48126184
* Casparovvv is nog een voorval vergeten.

Toen ik de nietmachine had bijgevuld met nietjes drukte ik de houder nog even goed in het apparaat terug, maar mijn duim bevond zich op de plek waar de nietjes uit kwamen. Gevolg: nietje een cm diep in mijn duim, bloedde flink. Had er jarenlang twee witte stipjes zitten totdat ik mijn duimtop er af sneed met de snijmachine, nu zijn de witte stipjes tot vleeswaren verwerkt en is mijn duim wat platter van boven.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_48126813
mijn gebroken enkel van laatst zag er niet zo fris uit, geen uitstekende botten ofzo maar wel een vrij onnatuurlijk stand.

hier nog beeldmateriaal van een best wel pijnlijke val van mij: http://video.google.nl/videoplay?docid=4178615213117273308
0023
  maandag 9 april 2007 @ 17:54:08 #67
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48150472
Total loss ego door op een avond in de kroeg (Plaza Cafe voor de Helmonders onder ons) drie keer van dezelfde trap te vallenn in dezelfde kroeg. Twee keer wijt ik aan de mooie dame die op de vensterbank zat en waar ik mijn ogen niet van af kon houden. De derde keer bleef mijn schoen achter een anti-slip strip haken. Gelukkig kwam ik er alleen met wat builen, blauwe plekken en smerige kleren vanaf. Voordeel was de gratis drank die ik van iedereen kreeg. Goh, wat had ik veel vrienden op die avond .

Auw, nu kom mijn pijnlijkste herinnering boven. Toen ik een jaar op 13 was was het zwembad hier in de buurt nog niet overdekt en was er een mooie veld waar je met je handdoek lekker kon zonnen. Mijn hormoonspiegel was die dag vrij hoog en dat koude water stimuleerde het een en ander. Bij het in het water duiken kwam ik met de hele handel in contact met de bodem, waardoor het 'toompje' nogal beschadigd raakte. Tot bloedens toe. De badmeester raadde me aan in het water te blijven omdat het koude water het een en ander stelpte. Gelukkig werkte dat, maar wat deed dat pijn zeg . Dit is tevens mijn meest recente 'ernstige' verwonding. MIjn eerste ernstige verwonding was toen ik een jaar of 3 was. Toen duwde mijn neefje (ook 3) de deur dicht, terwijl ik met mijn enkel tussen de deur en de drempel zat. Gevolg: zwaar verstuikte enkel.

[ Bericht 47% gewijzigd door Qunak op 09-04-2007 18:01:04 ]
pi_48150623
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef Qunak het volgende:
Total loss ego door op een avond in de kroeg (Plaza Cafe voor de Helmonders onder ons) drie keer van dezelfde trap te vallenn in dezelfde kroeg. Twee keer wijt ik aan de mooie dame die op de vensterbank zat en waar ik mijn ogen niet van af kon houden. De derde keer bleef mijn schoen achter een anti-slip strip haken. Gelukkig kwam ik er alleen met wat builen, blauwe plekken en smerige kleren vanaf. Voordeel was de gratis drank die ik van iedereen kreeg. Goh, wat had ik veel vrienden op die avond .
Drie keer van die trap Misschien had ik toch vaker daarheen moeten gaan
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 9 april 2007 @ 18:04:15 #69
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48150781
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Drie keer van die trap Misschien had ik toch vaker daarheen moeten gaan
Je maakt het mee bij Plaza Cafe .
pi_48153293
Meerdere motorongevallen waarbij ik per ambulance werd afgevoerd. Na een paar uur steeds kon ik het ziekenhuis weer verlaten met alleen kneuzingen e.d.

Op m'n 7e van m'n fiets gedonderd... 5 dagen ziekenhuis.

Op m'n 9e in een rol prikkeldraad gesprongen. Pas na maanden waren m'n onderbenen weer als vanouds.

Klimongelukje waarbij ik wel verder kon, maar ik heb jaren niet op m'n linkerelleboog kunnen leunen zonder pijnscheut.

Gevolgen van andermans ongelukken gezien?.... tja ik werk bij de brandweer
  dinsdag 10 april 2007 @ 02:51:43 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48165814
Niks bijzonders hier

Duim uit de kom (zelf teruggezet)
Hand tussen de autodeur
Pees gescheurd (scheefstaande vinger nu)
Een kar vol Heineken kratten (+inhoud ) voor de helft op je krijgen
Elke winter als het sneeuwt+vriest in elke bocht in de wijk vallen
Met een schaar een keer tot het bot doorgeknipt op 4 jarige leeftijd ('wow, het is echt wit!')
Flauwvallen en boven het trapgat wakker worden (t/m m'n buik zat nog op de vliering..) .

Niks ernstigs iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')