abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 01:01:09 #1
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47950011
Heb jij wel eens een ernstig ongeluk meegemaakt? Ledematen verloren, rondvliegende darmen, botten die eruit steken? Wel eens gefungeerd als levende messenset of lopende loodvanger? Meld het hier!

TS begint:

Vorig jaar, 2 januari, nog brak van oud en nieuw. Aan het werk in een bloembollenbedrijf. Ik moest wat bollen oprapen van de grond in de buurt van een lopende band. Toen kwam mijn pink tussen de lopende band..

Zo zag het eruit na 1 week in verband:
Foto (waarschuwing: pink zonder topje op foto!)

Uiteindelijk is het gewoon genezen. Het ziet er nu zo uit:
Linkje, niet vies

In dat 'gaatje' zit nog wat nagel-achtig spul, een heel klein laagje. Aan de linkerkant een bobbeltje, daar zit het uiteinde van mijn zenuw nu, en is dus ook gevoelig. Misschien nog eens mee naar de dokter of dat gefikst kan worden.

Nu jullie!
pi_47950094
Auw!
Het enige wat mij is overkomen is een gebroken bovenarm als (klein) kind. Uit een speelhuisje gevallen tijdens een weekendje camping.

Toch wel een heel bijzondere ervaring, met de meeste er raare pijn die ik gekend heb.
Vooral het bijzonder zwaar aanvoelen van mijn eigen arm en het feit dat ik 7 dagen na het gips nogsteeds met mijn arm in mitella houding rondliep is mij altijd bijgebleven.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_47950155
Als kind heb ik ooit eens mijn hand in een hek met punten geslagen omdat ik een appelkroos wilde weggooien. Ik voelde er niks van tot ik mijn hand terughaalde en bekeek. Een flink gat en het bloed liep eruit. Toen was het "mamaaaaaaa" en huilen enzo
  dinsdag 3 april 2007 @ 01:48:08 #4
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_47950646
een jaartje of 3 geleden ben ik in brand gevlogen (bbq ongelukje)
vriend van me gooide bezine op de bbq zonder dat ik het in de gaten,
en toen sloeg dus de vlam in het blik waardoor een mooie steekvlam inclusief benzine nevel over mij heen waardoor ik dus een seconde of 5 in brand stond.
heb het heel snel kunnen "blussen" door in een zwembadje te springen

eindresultaat : ongeveer 30% lichaamsoppervlak 1e graads verbrand
en 8 % 2e graads verbrand
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_47952815
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 01:48 schreef kievit19 het volgende:
een jaartje of 3 geleden ben ik in brand gevlogen (bbq ongelukje)
vriend van me gooide bezine op de bbq zonder dat ik het in de gaten,
en toen sloeg dus de vlam in het blik waardoor een mooie steekvlam inclusief benzine nevel over mij heen waardoor ik dus een seconde of 5 in brand stond.
heb het heel snel kunnen "blussen" door in een zwembadje te springen

eindresultaat : ongeveer 30% lichaamsoppervlak 1e graads verbrand
en 8 % 2e graads verbrand
en die vriend?
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:35:13 #6
163422 pekke.nl
slagad(d)ers
pi_47953245
hm ik heb tijdens een ruzie, al heeeeel lang geleden, en flinke steen naar me toe geworpen gekregen en opgevangen op mn neus. Dat was echt niet fijn . Resultaat: naast de flinke zwelling, een scheur in mijn neus. Gelukkig hoefde ik niet in het gips

Helaas geen foto's...
pi_47953599
Duim langs de snijmachine gehaald terwijl ik vleeswaren aan het snijden was. Gevolg: topje weg inclusief een randje nagel. Dokter heeft het vakkundig ingepakt en zes weken later was de hele boel weer dicht
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:36:21 #8
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_47954819
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

en die vriend?
die had niks, dus die kon me mooi richting ziekenhuis vervoeren
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:44:54 #9
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_47955033
kokende olie over mn voet gegooid met koken op de camping
kwamen vreselijke blaren op maar gelukkig was een vriend van me die medicijnen studeert dol-enthousiast en heeft 2 x per dag een nieuwe verbandje aangelegd
nu ziet het er weer prima uit

oh en toen ik klein was waren we eens in een vakantiehuisje met vrienden, en toen gingen we verstoppertje doen. ik lag onder een bed, daarnaast stond een glazen nachtkastje. iemand kwam de kamer binnen, ik wilde zo snel mogelijk weg om me vrij te buten [noem je dat zo? ]
knal, de tafel in
de hoek, net een stukje onder mn oog, zat echt vast in die tafel
opgelapt met wat vlindertjes en heb nu nog een mooi littekentje

verder wat armen gebroken en peesontsteking gehad
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:06:52 #10
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_47955619
Boomerang tegen me hoofd gekregenomdat me neefje niet uitkeek.. resultaat 7 hechtingen boven me wenkbrauw

15 oktober 2 jaar geleden.. scooter ongeluk me rechterbeen alles gekneusd wat geknuesd konz ijn -> 4 weken niet kunnen lopen van de pijn
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  donderdag 5 april 2007 @ 22:21:41 #11
78666 muts88
goedgemutst
pi_48060082
Toen ik klein was liep ik de trap op. Alleen toen viel ik en gleed ik naar beneden.
Met mijn kin op de treden stuiterde ik naar beneden, waardoor ik met mn tanden op mijn tong beet.
Dat resultaat in een half loshangende tong Dus hup naar het ziekenhuis..
Daar aangekomen vertelde de dokter dat het wel weer zou aangroeien.. Daar had een zuster haar twijfels over en bracht mij naar een andere dokter en die zei dat het meteen gehecht moest worden. Zo gezegd zo gedaan.
En nu heb ik nog een schitterend litteken eraan overgehouden. Verder heb ik er geen last meer van. Af en toe bij extreem koude of scherpe dingen
pi_48060999
Toen ik klein was fietste ik op een mooie dag op mijn fiets met zijwieltjes. Op de een of andere manier kiepte ik toch om ( ) en besloot mezelf toen op te vangen in prikkeldraad
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  donderdag 5 april 2007 @ 22:42:19 #13
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48061061
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef meami het volgende:
Toen ik klein was fietste ik op een mooie dag op mijn fiets met zijwieltjes. Op de een of andere manier kiepte ik toch om ( ) en besloot mezelf toen op te vangen in prikkeldraad

Wat was de schade?
pi_48061233
Ik ben als kind in een ketel met toverdrank gevallen.
pi_48062584
Paar jaar geleden zat mn hand vast tussen 2 stalen platen van ruim 100 KG. Ik uit een reflexreactie mijn hand terugtrekken.. *krak*. Vingerkootje was gescheurt en nu staat mijn vinger krom

en ben weleens met de brommert door een hek gereden. Nou ja, eigenlijk half erdoorheen, de voorkant van de brommer was erdoor, tot ongeveer mijn benen die de grootste klap hebben opgevangen en mn hoofd klapte hard tegen het hek aan (handig zonder helm). Ben even knockout geweest, door vrienden opgelapt en weer verder gaan rijden.
  donderdag 5 april 2007 @ 23:27:30 #16
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_48062951
Door een gat in een stalen hek gekropen.
Dacht dat ik er al door was, dus voet met redelijk gang naar beneden gezet.
Daar stak dus een afgeflext stuk staal een aantal cm de bovenkant van mijn voet in.

Gat van 4 cm lengte en een diepte tot op delen in mijn lichaam die ik liever niet weer zie.

Genezing: Dicht laten groeien zonder hechtingen. Verder geen last meer van.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_48063180
Hmmm, ik ben eens op mijn 7e) van een heuvel afgefietst met mijn kinderfietsje het prikkeldraad in, resultaat: mooie opengeropte vleeswond aan mijn bovenarm Litteken zit er nog

Wel eens een spijker aan de bovenkant uit mijn voet zien komen toen ik een jaar of 10 was (rende op mijn blote voeten door het weiland)
Daarna nog 2 keer "gewoon" in een spijker gaan staan, zondr dat hij er door ging

Ik heb 2 keer mijn vinger in een staafmixer gekregen

Ik heb ooit aan een scherp hekje mijn bovenbeen opengehaald (aan de binnenkant) 7 hechtingen

Ik heb 7 keer mijn rechterenkelbanden gescheurd en 3 keer mijn linker (de laatste paar jaar gelukkig niet meer)

Ik heb mijn pols vorig jaar gebroken, inclusief duim uit de kom en een gebroken middenhandsbeentje.... verkeer gezien op de foto, kreeg oefeningen mee Toen ze het twee weken later wél op de foto konden zien zei de dokter: je hebt wel gewoon de oefeningen gedaan? ? ik: ja.... Hij: dat deed zeker wel pijn!

*peins* verder....
Ik heb ooit een beitel opgevangen die viel flink gat in een vinger

*to be continued........*

Het was tussen groep 3 en klas 3 een gouden regel bij ons in huis dat de vakantie pas écht begonnen was als ik met een spoedgevalletje één of ander naar de huisarts was geweest
  donderdag 5 april 2007 @ 23:34:10 #18
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48063233
@freecell

Tering, dat je nog leeft!
pi_48063589
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Mokz het volgende:
@freecell

Tering, dat je nog leeft!
Ja, ik ben ook wel eens verbaasd evenals mijn hele familie
Vooral die voorvalletjes met die staafmixers leveren hilariteit op...

Het begon allemaal toen ik drie jaar was.... Toen ben ik: voor het eerst uit een boom gelazerd (niet voor het laatst) ben ik zo van de trap gelazerd (oppas lette niet op) dat ik K.O. was en ben ik van een stoel gevallen en brak daarbij mijn arm

Ik heb 2 keer een gat in mijn kop gehad vanwege de brandkast...

Ik heb eens een voet flink gekneusd nadat ik ergens aan hing, losliet, er tegelijk verderop een vriendin van een skateboard flikkerde.
Natuurlijk was dat skateboard precies onder mij toen ik neerkwam..... Gevolg was nogal Laurell en Hardy achtig.

Ik ben wel eens fullspeed met iemand achterop tegen een telefooncel aangefietst

En ik heb vaker een teen gebroken (meestal snachts bij het gaan plassen, is echt levensgevaarlijk) dan ik tenen heb.
pi_48064646
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef freecell het volgende:

Ik heb eens een voet flink gekneusd nadat ik ergens aan hing, losliet, er tegelijk verderop een vriendin van een skateboard flikkerde.
Natuurlijk was dat skateboard precies onder mij toen ik neerkwam..... Gevolg was nogal Laurell en Hardy achtig.
OMG .
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:18:35 #21
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_48064667
. Je zou je eigen Jackass moeten beginnen!
pi_48064908
Mghihi ik ben eens in een hamer gevallen toen ik take that posters op plafond aan het hameren was. Ik snap nooit dat mensen exact weten hoeveel hechtingen ergens in gaan, want het werd gehecht, maar hoeveeeel? geen idee
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 01:26:21 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48066557
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:18 schreef Mokz het volgende:
. Je zou je eigen Jackass moeten beginnen!
Ze is inderdaad een ramp wat dat betreft... Maar wel heel lief.

Ook noemenswaardig, hoewel geen lichamelijk letsel: een handstand in de keuken, of een poging. Dat was het keukentje van mijn studentenhuis waar ik tot voor kort woonde. Ze zwaait met haar benen, met haar voet wipt ze de 2e plank van de servieskast omhoog, die zo de bovenste raakt en beiden met servies en al naar beneden crashen op plank 3 (die het niet hield) en dus ook plank 4....
Einde servieskast

OK, de afgelopen 2 weken:
Ze glijdt uit over een modderig stukje voetpad, linkerbeen glijdt weg, steunt op rechterbeen, glijdt ook weg, dus weer op links. Dat hield even en alsnog splet in de modder. Tsja, dat kan gewoon gebeuren.
Nog geen half uur later: even foto maken, zag ze het afzetdraadje van het gazon niet, ze loopt dus het gazon op. Struikel! Languit in het gras en 2 blauwe schenen.

Tenslotte een paar dagen geleden. Staat op van de bank en het vloerkleed gleed weg over het laminaat. Ze struikelt, weet de daar liggende netwerkkabel te ontwijken, maar de stroomkabel van de laptop niet. BLAF! Vooorover! 2 armen vol blauwe plekken

Mocht ik in de toekomst nog gaan nadenken over huiselijk geweld, dan hoef ik dat niet te doen. Doet ze zelf wel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_48066653
Ik heb een keer met zo'n oude stikmachine me vinger opengehaald. die naald ging door me vinger en kwam aan de andere kant er weer uit. Reactie trek je dan natuurlijk je vinger terug, resultaat was dat me vinger helemaal open scheurde. Zit nou alleen nog een klein litteken.

Verder heb ik een keer mijn hand 5 minuten tussen een autodeur gezeten, deur zat op slot dus ik kon hem niet meer openmaken, toen had ik 2 vingers zwaar gekneusd.

Verder niet veel bijzonders.
pi_48070262
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb een keer met zo'n oude stikmachine me vinger opengehaald. die naald ging door me vinger en kwam aan de andere kant er weer uit. Reactie trek je dan natuurlijk je vinger terug, resultaat was dat me vinger helemaal open scheurde. Zit nou alleen nog een klein litteken.

Verder heb ik een keer mijn hand 5 minuten tussen een autodeur gezeten, deur zat op slot dus ik kon hem niet meer openmaken, toen had ik 2 vingers zwaar gekneusd.

Verder niet veel bijzonders.
Die tweede is zo kut....
Wie heeft je weer losgehaald?
pi_48070440
Ik val nog wel mee zie ik!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_48071587
3 of 4 gaten in me hoofd gehad
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:44:45 #28
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_48074133
Er is een keer een klasgenoot voor mijn ogen onder een bus gelopen (daar lagen de hersenen op de weg).

En ik heb zelf een keer in de fik gestaan.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_48074281
en ben een keer overreden door een auto.. waar mijn vader de bestuurder was . Kwestie van niet goed uitkijken maar toch vol gas geven. Kon uiteindelijk onder het linkerachterwiel vandaan getrokken worden, veel pijn gehad maar verder niks gebroken. (ja ik geloof ik miracles, mn ouders dachten dat ik dood was)
pi_48074368
Ik probeerde toen ik klein was een roestige spijker die ik had gevonden weg te schieten met een elastiekje, lukt prima tot de spijker mijn duim bereikte en met de punt door de bovenkant van mijn nagel heen ging. Ik heb het uitgeschreeuwd!
pi_48074518
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef boekenworm het volgende:
Er is een keer een klasgenoot voor mijn ogen onder een bus gelopen (daar lagen de hersenen op de weg).
pfff.. dat zou ik ook echt nooit meer uit mn hoofd krijgen...
quote:
En ik heb zelf een keer in de fik gestaan.
Hoe? Dat heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen...
En hoe erg?
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:56:04 #32
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_48074581
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef freecell het volgende:

[..]

pfff.. dat zou ik ook echt nooit meer uit mn hoofd krijgen...
[..]
Het is al vier jaar geleden. Vergeten doe je het nooit, alleen ik kan er echt geen drama meer om maken.
quote:
Hoe? Dat heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen...
En hoe erg?
Grote vuurpijl die tegen me aan ontplofte. Tja... grote blaren, op sommige plekken de huid weg, dus het viel mee.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:59:30 #33
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48074686
Ik was tot mijn 22 nog nooit in het ziekenhuis geweest voor iets (ok, ik ben er geboren en heb er gewerkt en ben vaak genoeg met mij vader naar zijn werk in het ziekenhuis geweest, maar niet dat ik zelf iets had).
We waren een dagje snowboarden in landgraaf en mijn broer wilde de schans nemen. Ik moest ff vooruit gaan en aangeven als er verder niemand achter de schans lag. Dus ik board erheen...val achterover en zet mijn duim verkeerd neer. Deed wel pijn, maar dacht dat het meeviel. Duim ff in de sneeuw geduwt en naar EHBO gegaan om ijs te halen. Verdere dag met ijs op mijn duim gezeten. S'avonds zelf beetje verbonden etc. want het werd wat dikker. Volgende dag...duim was 2 keer zo dik, blauw/geel en rest van mijn hand was ook dik. Even langs de huisarts en doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar foto's gemaakt, was niet gebroken maar had een pees tussen mijn duin en rest van mijn hand ingescheurd. En dat doet meer pijn dan breken werd me verteld

Resultaat : 1 week gips tot aan mijn elleboog, 5 weken spalk er omheen. En het was ook nog mijn rechterhand, dus kon niet schrijven etc.
To infinity…and beyond!
pi_48074950
Niet echt heel ernstig, maar als klein kind je nieuwe zakmes proberen op houtjes, vervolgens uitschieten en tot de conclusie komen dat je vingertop alleen nog aan een velletje hangt GIng trouwens zo snel dat ik het niet eens voelde.

Een een jaar of 10 geleden toen er nog wel eens sneeuw lag met de slee naar het park gaan om van heuvels af te glijden. Vervolgens naar huis lopen, en een grotere jongen met een slee op zn rug zien lopen. Conclusie: dat wil ik ook, maar mn armen hangen naast mn lijf omdat de gaten in de slee te klein zijn. Dan kom je een losse steen tegen, valt voorover, maar kan je niet opvangen met je handen omdat die naast je lijf hangen Resultaat 8 hechtingen in mn kin en een paar liter bloed en tranen minder
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:16:14 #35
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_48075340
Ik heb 2x dezelfde pols gebroken op de zelfde plaats. de eerste keer was met de gym op de basischool ik viel van het bankje af en klapte met mijn pols eerst op de grond... gebroken dus. 2e Keer was paar jaar geleden toen ik viel over een dubbel liggend tappijt ik wilde me overeind houden door aan een tafel vast te houden helaas klapte ik weer met mijn pols eerst. het blijft nu een zwak punt. Vorig jaar zomer een rotsblok van bijna 100 kilo op mijn kleine teente gehad, die viel van een muurtje waar ik een waslijn aan wilde knopen... later moest ik een gaatje boren door de teennagen voor de druk, dat deed pijn !
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:44:31 #36
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_48083493
arme Sam met je pink En wat dacht je dan van dat gat in je hoofd? En dat stukje van je tand af? Je hebt toch nog veel meer te vertellen :p

Ik had een keer een lange spijker in z'n geheel in mn knie toen ik bezig was onder mijn bed op te ruimen. die lag op de grond ofzo en gleed op één of andere manier zo in mn been? Ik wou weer opstaan maar kreeg m'n been niet gestrekt, en toen zag ik de spijker pas. Moest zo die spijker uit m'n knie trekken... gátver. Hij zat echt heel diep, auw. Verder keer toen ik nog iniminiscuul was tegen een gloeiend hete badkraan aangestoten waardoor ik nu een litteken boven mijn rechteroog heb, maar daar herriner ik me nog weinig van. Mensen denken vaak dat het litteken van een gescheurde wenkbrauwpiercing is, lol. En ik heb m'n arm gebroken in de botsautootjes toen ik 8 was. M'n ouders dachten dat ik me aanstelde (want dat deed ik nu eenmaal erg veel toen, bij ieder pijntje janken) en ik heb toen een hele dag met een gebroken arm rondgelopen voor we naar het ziekenhuis gingen (omdat ze gek werden van mn gejengel). drie weken in het gips en toen was ik weer in orde gelukkig!
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:48:33 #37
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_48083611
Eigenlijk nog nooit wat ernstigs gehad, alleen keer over een hek geklommen waar van die punten opzatten, alleen het object waar ik op leunde flikkerde ineens om, en ik greep heel slim met mijn hand die punt vast.
Gevolg was dat ik in me hand kon kijken, alleen ben ik er niet mee naar de dokter gegaan.
Gewoon goed verband omheen gedaan en laten helen.
Toch is het afentoe nog wel gevoelig. Dat zal wel komen doordat ik eigenwijs was en het niet heb laten behandelen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_48084662
Hmmm ben eens met mijn knalroze fiets gevallen toen ik van een hoge stijle berg afreed. (6 a 7 jr oud)

Mijn moeder zei van tevoren nog, je gaat niet van die berg afrijden!
Nou, jawel dus
Eerste paar keer op en neer gingen nog leuk, tot ik heeel snel ging en mijn stuur opeens omklapte.
Ben met mijn kin op de straat terecht gekomen, en daarmee over de straat gegleden.
Resultaat was een krijsende fraps met een flinke flap loshangend vel aan haar kin

En onderweg naar huis krijsen om mijn mammie
Die zich natuurlijk rot schrok toen ik onder het bloed binnen kwam rennen.
2 sec later werd ze boos omdat ze direct wist dat ik toch op die berg weer op en af gaan fietsen.
Een aantal hechtingen gekregen en een spuit.. een paar dagen later gewoon weer van die berg op en af gaan rijden.

Niet heel erg, maar wel erg pijnlijk en eng.
Mijn vriend en ik waren net samen en hij kwam een weekend bij me slapen.
Ik zenuwachtig snel snel nog even mijn haren het doen etc etc.
Gaat de deurbel, ik wil naar de deur lopen stap ik in een dikke naainaald die rechtop stak vanuit de vloerbedekking.
Ik ging er met al mijn kracht opstaan, de naald zat tot op het bot in mijn voet en was krom afgebroken
De eerste paar seconden had ik niet door waar ik nou in was gaan staan omdat de andere helft weggesprongen was. Ben nog op één voet naar de deur gehupst en ben toen op de trap gaan zitten om even te kijken wat er nou gebeurd was.
Toen ik die naald in mijn voet zag steken (het stompje) werd ik onpasselijk en licht in mijn hoofd.
Heb hem eruit getrokken, maar dit ging stroef en deed verschrikkelijk veel pijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 april 2007 @ 17:52:37 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48085597
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ze is inderdaad een ramp wat dat betreft... Maar wel heel lief.

Ook noemenswaardig, hoewel geen lichamelijk letsel: een handstand in de keuken, of een poging. Dat was het keukentje van mijn studentenhuis waar ik tot voor kort woonde. Ze zwaait met haar benen, met haar voet wipt ze de 2e plank van de servieskast omhoog, die zo de bovenste raakt en beiden met servies en al naar beneden crashen op plank 3 (die het niet hield) en dus ook plank 4....
Einde servieskast

OK, de afgelopen 2 weken:
Ze glijdt uit over een modderig stukje voetpad, linkerbeen glijdt weg, steunt op rechterbeen, glijdt ook weg, dus weer op links. Dat hield even en alsnog splet in de modder. Tsja, dat kan gewoon gebeuren.
Nog geen half uur later: even foto maken, zag ze het afzetdraadje van het gazon niet, ze loopt dus het gazon op. Struikel! Languit in het gras en 2 blauwe schenen.

Tenslotte een paar dagen geleden. Staat op van de bank en het vloerkleed gleed weg over het laminaat. Ze struikelt, weet de daar liggende netwerkkabel te ontwijken, maar de stroomkabel van de laptop niet. BLAF! Vooorover! 2 armen vol blauwe plekken

Mocht ik in de toekomst nog gaan nadenken over huiselijk geweld, dan hoef ik dat niet te doen. Doet ze zelf wel
En daar ben jij mee getrouwd? Held

Dan eh... is de trouwdag dus eigenlijk bijzonder goed verlopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:00:17 #40
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48085831
Ik heb genoeg ongelukken op mijn naam, maar meestal bleef het bij een gedeukt ego .

Een van de lulligste was een 'ongeluk' op de fiets. Ik had 'ruzie' met mijn buurjongen en fietste hem heel hard achterna. Op een gegeven moment reed ik lang hem, tot hij mij afsneed, ik week uit en reed in volle vaart een tuin in en kwam tegen een net aangepant boompje tot stilstand . Boompje krom en de mensen die net hun tuin klaar hadden boos . Het boompje heeft het overleefd, maar is nooit meer recht gegroeid .

Verder heb ik nog de vrouw van de directeur van school met fiets en al de heg in gereden (had zelf (weer) niks) .

Ook nog eens met fiets en al over de kop gegaan toen ik van het schoolplein afreed, met mijn klasgenoten als toeschouwers.

Op het schoolplein van de MAVO heb ik eens net op tijd een leraar kunnen ontwijken. Zelf net niet over de kop. Enige schade was een uitbrander van die leraar en een schouderklopje van de directeur. Vanzelfsprekend was dat incident even het gesprek van de dag (school had 126 leerlingen).

[ Bericht 27% gewijzigd door Qunak op 06-04-2007 18:06:22 ]
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_48086749
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En daar ben jij mee getrouwd? Held

Dan eh... is de trouwdag dus eigenlijk bijzonder goed verlopen
*mompel*
pi_48087657
Eens even denken:

- Toen ik een jaar of twee was ben ik eens van de trap gelazerd en wel van boven naar beneden. Resultaat: alleen maar janken en om mijn moeder roepen.

- Toen ik vier was wilde ik van de ene stoel naar een andere, iets verder weg staande stoel, klauteren. Tussen die twee stoelen stond een blikken bus.En jawel, RealZeus lazert met zijn harses op die bus. Resultaat: een gat in mijn wenkbrauw dat gehecht moest worden. En soms is het litteken nog gevoelig. (en dat terwijl we al 26 jaar verdr zijn.)

- Toen ik vijf was zat ik bij een klasgenootje van de kleuterschool achterop de fiets. Ineens gingen de sirenes af. Mijn klasgenootje riep:"Snel wegwezen. Soldaten." Ik sprong bij hem achterop de fiets en lazerde er aan de andere kant net zo hard weer af. Toen deed mijn linkerarm heul veul pijn en kon ik hem niet meer bewegen. Resultaat: gebroken botje in mijn elleboog en dus 6 weken gips.

- Toen ik negen was had we gym op school. We moesten bokje springen. Toen ik vlakbij de bok was begon ik te twijfelen aan mijn kunnen en knalde ik met mijn kloten tegen de bok en lazerde er zo over heen. Doordat ik de landing brak met mijn arm was mijn pols wat gevoelig. De volgende morgen was mijn pols weer normaal, alleen mijn linkerbal was wat gevoelig en rood.
De dokter vond het een bijbalontsteking. Vijf dagen later wilde ik opstaan om te plassen maar toen schreeuwde ik het uit van de pijn. Gelukkig was mijn overbuurman huisarts en had weekenddienst. Hij vond het geen bijbalontsteking en ik werd door mijn ouders afgevoerd naar het ziekenhuis.
Resultaat: mijn linkerbal was inmiddels afgestorven en daarom dus weg gehaald.

- Toen ik 19 was werkte ik een paar weken in het magazijn van Scapino in Assen en daar dreigde een rolcontainer met schoenen te kantelen. Ik kwam er toen achter dat je zo'n ding niet moet proberen op te vangen. Het ding schampte mijn gezicht. In eerste instantie was er niet zo veel aan de hand totdat allerlei collega's me aankeken met zo'n blik van: Het bloed droop van mijn kin. Daar heb ik ook een litteken aan over gehouden.

Verder ben ik redelijk heel gebleven.
pi_48087832
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef RealZeus het volgende:
Eens even denken:

- Toen ik een jaar of twee was ben ik eens van de trap gelazerd en wel van boven naar beneden. Resultaat: alleen maar janken en om mijn moeder roepen.

- Toen ik vier was wilde ik van de ene stoel naar een andere, iets verder weg staande stoel, klauteren. Tussen die twee stoelen stond een blikken bus.En jawel, RealZeus lazert met zijn harses op die bus. Resultaat: een gat in mijn wenkbrauw dat gehecht moest worden. En soms is het litteken nog gevoelig. (en dat terwijl we al 26 jaar verdr zijn.)

- Toen ik vijf was zat ik bij een klasgenootje van de kleuterschool achterop de fiets. Ineens gingen de sirenes af. Mijn klasgenootje riep:"Snel wegwezen. Soldaten." Ik sprong bij hem achterop de fiets en lazerde er aan de andere kant net zo hard weer af. Toen deed mijn linkerarm heul veul pijn en kon ik hem niet meer bewegen. Resultaat: gebroken botje in mijn elleboog en dus 6 weken gips.

- Toen ik negen was had we gym op school. We moesten bokje springen. Toen ik vlakbij de bok was begon ik te twijfelen aan mijn kunnen en knalde ik met mijn kloten tegen de bok en lazerde er zo over heen. Doordat ik de landing brak met mijn arm was mijn pols wat gevoelig. De volgende morgen was mijn pols weer normaal, alleen mijn linkerbal was wat gevoelig en rood.
De dokter vond het een bijbalontsteking. Vijf dagen later wilde ik opstaan om te plassen maar toen schreeuwde ik het uit van de pijn. Gelukkig was mijn overbuurman huisarts en had weekenddienst. Hij vond het geen bijbalontsteking en ik werd door mijn ouders afgevoerd naar het ziekenhuis.
Resultaat: mijn linkerbal was inmiddels afgestorven en daarom dus weg gehaald.

- Toen ik 19 was werkte ik een paar weken in het magazijn van Scapino in Assen en daar dreigde een rolcontainer met schoenen te kantelen. Ik kwam er toen achter dat je zo'n ding niet moet proberen op te vangen. Het ding schampte mijn gezicht. In eerste instantie was er niet zo veel aan de hand totdat allerlei collega's me aankeken met zo'n blik van: Het bloed droop van mijn kin. Daar heb ik ook een litteken aan over gehouden.

Verder ben ik redelijk heel gebleven.
pi_48088040
Echt heftige dingen heb ik tot nu niet meegemaakt (Hard Afkloppen).

Wel talloze ongelukjes, waarvan een groot deel goed uitviel dankzij m'n snelle reflexen (over de kop vliegen met je fiets, maar er in de vlucht nog af springen, of een val goed breken.)

Een keer mijn pols gebroken, gevallen van een klimrek op mijn rug.

Ik ving de klap op met een hand en toen was mijn pols een schokbreker die helaas niet terugveerde (dat moesten ze in het ziekenhuis doen )

Ook wat dodelijke ongelukken gezien, gelukkig zonder teveel detail.

M'n vader heeft wat dat betreft heftigere dingen gezien: onder andere een Formule 1 coureur die levend verbrandde (GP in Zandvoort).
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_48088424
Hmm komen mij toch een aantal lullige dingen bovendrijven

Ik was 12jr en het was winter, ik stond onder de douche en bevroor gewoon al half tijdens het douchen.
Je kent het wel, het is al tijdens het douchen zoooo koud dat je het afdrogen blijft uitstellen ...
Nu hadden wij in de douche een kleine kachel met van die ruitjes ervoor die je in 2min gloeiiiend heet kon laten
worden, dus ik denk slim te zijn zet dat ding op de hoogste stand en ga ervoor staan zodat ik heerlijk warm mezelf kon afdrogen, totdat ik bukte om mijn tenen af te drogen

Ik heb 5jr gebrandmerkt rondgelopen, mijn vader vond het altijd erg grappig om te zeggen dat ze mijn met ruitjes gebrandmerkte rechterbil in het signalament zouden zetten, mocht ik ooit willen weglopen

Poosje terug ook zoiets leuks, ben met een aantal vrienden uit, hoge open hakken aan. Vriendin van me is behoorlijk dronken en besluit ondanks dat ze naaldhakken aan heeft van een podiumpje te springen, huppa naaldhak door mijn voet

Vorig jaar, ik ben aan de late kant voor het werk en wil nog even snel een blousje strijken. Geen zin de strijkplank tevoorschijn te halen en denk, dat doe ik wel even snel op bed. Ongeduldig wacht ik tot het ijzer eindelijk heet is en op het moment dat ik wil gaan strijken zie ik een vouw. Strijkijzer stond tussen mijn handen en handig als ik ben schiet ik met mijn rechterhand naar de vouw op de linkerkant van de blouse. Resultaat, ik gooi de strijkbout om recht op mijn onderarm, en blijf er nog een halve minuut naar staan kijken ook! Ik heb nog steeds een afdruk van het strijkijzer inc. gaatjes op mijn onderarm staan

Naja en zo heb ik er nog een stuk of 50

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2007 19:24:10 ]
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:42:34 #46
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_48089224
2 benen gebroken, 2 armen gebroken, rug gebroken, ribben gekneust/gebroken, scheur in schedel, kaak ontwricht bij een val van circa 170km/u op het water (crash met F1-boot)
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_48089303
ouch
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 april 2007 @ 19:46:00 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48089366
Eens kijken...

Ik mocht meerijden op zo'n zitgrasmaaier, stond dus achterop. Maar toen de bestuurder wilde keren viel ik eraf, hij reed achteruit zo over mijn scheenbeentjes (ik was 7 of zo) Gelukkig alleen maar kapotte laarzen en een paar blauwe plekken.

Een keer een koploze spijker in mijn voet in het zwembad in Duinrell. Ik (nog klein) helemaal in paniek omdat ik dacht dat de kop in mijn voet zat.

Minigolfstick knalhard op mijn neus, ook al in Duinrell. Levensgevaarlijk daar want mijn moeder overkwam hetzelfde (okee, dat deed ik ), de week ervoor Een week later snapte ik waarom ze daarna niet meer verder wilde spelen

BIj het naar school fietsen je hand boven je ogen houden omdat de zon zo laag staat en ineens een auto pal naast je dijbeen zien. Hop, over mijn stuur en met mijn kin op straat geklapt: resultaat een baard van 4 hechtingen.

In Preston Palace iets bestellen aan de bar en vervolgens zowat van mijn stokje gaan door een splinter die dwars door mijn vinger tot onder mijn nagel schoof Was nog een heel gedoe om hem er weer uit te krijgen Bleek er dus een versplinterde lat aan de bar te zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48089595
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Stigma het volgende:
2 benen gebroken, 2 armen gebroken, rug gebroken, ribben gekneust/gebroken, scheur in schedel, kaak ontwricht bij een val van circa 170km/u op het water (crash met F1-boot)
Heftig met zo'n snelheid is water inderdaad net zo zacht als een massieve rots..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_48089724
ik zei al dat het bij mij allemaal wel meeviel...
Maar het waren wel allemaal stomme "ongelukjes"

ik denk dat ik een jaar of 5,6 was... in de speeltuin van het zwembad stond een hoge glijbaan... Maar op de een of andere manier "gleed" ie niet... Dan springen we er toch gewoon vanaf?!
Vond mn knie ( of groeischijf of zoiets..) Niet fijn.. Tijdje in het gips, midden in de zomer...

Tijd later klom ik in een boom. Tot ik er weer uitviel! Helemaal niets aan de hand!!
Maar ik moest wel even aan iedereen laten zien hoe ik dta geflikt had... En toen brak ik dus mn arm...

Op een gegeven moment kreeg je op tv allemaal van die muziekclipjes waar ze tegende muur op sprongen en dan een salto maakten.... Dat kon ik ook wel!
Ja, mar mn enkels niet... Toen het bijna over was, was ik dus vergeten dat ik er niet zo goed op kon staan en zo duurde alles nog eens een paar weken langer...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')