en die vriend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:48 schreef kievit19 het volgende:
een jaartje of 3 geleden ben ik in brand gevlogen (bbq ongelukje)
vriend van me gooide bezine op de bbq zonder dat ik het in de gaten,
en toen sloeg dus de vlam in het blik waardoor een mooie steekvlam inclusief benzine nevel over mij heen waardoor ik dus een seconde of 5 in brand stond.
heb het heel snel kunnen "blussen" door in een zwembadje te springen
eindresultaat : ongeveer 30% lichaamsoppervlak 1e graads verbrand
en 8 % 2e graads verbrand
die had niks, dus die kon me mooi richting ziekenhuis vervoerenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef meami het volgende:
Toen ik klein was fietste ik op een mooie dag op mijn fiets met zijwieltjes. Op de een of andere manier kiepte ik toch om () en besloot mezelf toen op te vangen in prikkeldraad
Ja, ik ben ook wel eens verbaasdquote:
OMGquote:Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb eens een voet flink gekneusd nadat ik ergens aan hing, losliet, er tegelijk verderop een vriendin van een skateboard flikkerde.
Natuurlijk was dat skateboard precies onder mij toen ik neerkwam..... Gevolg was nogal Laurell en Hardy achtig.
Ze is inderdaad een ramp wat dat betreft... Maar wel heel lief.quote:
Die tweede is zo kut....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb een keer met zo'n oude stikmachine me vinger opengehaald. die naald ging door me vinger en kwam aan de andere kant er weer uit. Reactie trek je dan natuurlijk je vinger terug, resultaat was dat me vinger helemaal open scheurde. Zit nou alleen nog een klein litteken.
Verder heb ik een keer mijn hand 5 minuten tussen een autodeur gezeten, deur zat op slot dus ik kon hem niet meer openmaken, toen had ik 2 vingers zwaar gekneusd.
Verder niet veel bijzonders.
pfff.. dat zou ik ook echt nooit meer uit mn hoofd krijgen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef boekenworm het volgende:
Er is een keer een klasgenoot voor mijn ogen onder een bus gelopen (daar lagen de hersenen op de weg).
Hoe? Dat heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen...quote:En ik heb zelf een keer in de fik gestaan.
Het is al vier jaar geleden. Vergeten doe je het nooit, alleen ik kan er echt geen drama meer om maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef freecell het volgende:
[..]
pfff.. dat zou ik ook echt nooit meer uit mn hoofd krijgen...
[..]
Grote vuurpijl die tegen me aan ontplofte. Tja... grote blaren, op sommige plekken de huid weg, dus het viel mee.quote:Hoe? Dat heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen...
En hoe erg?
En daar ben jij mee getrouwd? Heldquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze is inderdaad een ramp wat dat betreft... Maar wel heel lief.
Ook noemenswaardig, hoewel geen lichamelijk letsel: een handstand in de keuken, of een poging. Dat was het keukentje van mijn studentenhuis waar ik tot voor kort woonde. Ze zwaait met haar benen, met haar voet wipt ze de 2e plank van de servieskast omhoog, die zo de bovenste raakt en beiden met servies en al naar beneden crashen op plank 3 (die het niet hield) en dus ook plank 4....
Einde servieskast
OK, de afgelopen 2 weken:
Ze glijdt uit over een modderig stukje voetpad, linkerbeen glijdt weg, steunt op rechterbeen, glijdt ook weg, dus weer op links. Dat hield even en alsnog splet in de modder. Tsja, dat kan gewoon gebeuren.
Nog geen half uur later: even foto maken, zag ze het afzetdraadje van het gazon niet, ze loopt dus het gazon op. Struikel! Languit in het gras en 2 blauwe schenen.
Tenslotte een paar dagen geleden. Staat op van de bank en het vloerkleed gleed weg over het laminaat. Ze struikelt, weet de daar liggende netwerkkabel te ontwijken, maar de stroomkabel van de laptop niet. BLAF! Vooorover! 2 armen vol blauwe plekken
Mocht ik in de toekomst nog gaan nadenken over huiselijk geweld, dan hoef ik dat niet te doen. Doet ze zelf wel
*mompel*quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En daar ben jij mee getrouwd? Held
Dan eh... is de trouwdag dus eigenlijk bijzonder goed verlopen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef RealZeus het volgende:
Eens even denken:
- Toen ik een jaar of twee was ben ik eens van de trap gelazerd en wel van boven naar beneden. Resultaat: alleen maar janken en om mijn moeder roepen.
- Toen ik vier was wilde ik van de ene stoel naar een andere, iets verder weg staande stoel, klauteren. Tussen die twee stoelen stond een blikken bus.En jawel, RealZeus lazert met zijn harses op die bus. Resultaat: een gat in mijn wenkbrauw dat gehecht moest worden. En soms is het litteken nog gevoelig. (en dat terwijl we al 26 jaar verdr zijn.)
- Toen ik vijf was zat ik bij een klasgenootje van de kleuterschool achterop de fiets. Ineens gingen de sirenes af. Mijn klasgenootje riep:"Snel wegwezen. Soldaten."Ik sprong bij hem achterop de fiets en lazerde er aan de andere kant net zo hard weer af. Toen deed mijn linkerarm heul veul pijn en kon ik hem niet meer bewegen. Resultaat: gebroken botje in mijn elleboog en dus 6 weken gips.
- Toen ik negen was had we gym op school. We moesten bokje springen. Toen ik vlakbij de bok was begon ik te twijfelen aan mijn kunnen en knalde ik met mijn kloten tegen de bok en lazerde er zo over heen. Doordat ik de landing brak met mijn arm was mijn pols wat gevoelig. De volgende morgen was mijn pols weer normaal, alleen mijn linkerbal was wat gevoelig en rood.
De dokter vond het een bijbalontsteking. Vijf dagen later wilde ik opstaan om te plassen maar toen schreeuwde ik het uit van de pijn. Gelukkig was mijn overbuurman huisarts en had weekenddienst. Hij vond het geen bijbalontsteking en ik werd door mijn ouders afgevoerd naar het ziekenhuis.
Resultaat: mijn linkerbal was inmiddels afgestorven en daarom dus weg gehaald.![]()
- Toen ik 19 was werkte ik een paar weken in het magazijn van Scapino in Assen en daar dreigde een rolcontainer met schoenen te kantelen. Ik kwam er toen achter dat je zo'n ding niet moet proberen op te vangen. Het ding schampte mijn gezicht. In eerste instantie was er niet zo veel aan de hand totdat allerlei collega's me aankeken met zo'n blik van:![]()
Het bloed droop van mijn kin. Daar heb ik ook een litteken aan over gehouden.
Verder ben ik redelijk heel gebleven.
Heftigquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef Stigma het volgende:
2 benen gebroken, 2 armen gebroken, rug gebroken, ribben gekneust/gebroken, scheur in schedel, kaak ontwricht bij een val van circa 170km/u op het water (crash met F1-boot)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |