Ja.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:56 schreef Strychnine het volgende:
Albert nogwat.... zit ik in de goede richting hiermee?
hehe even heel goed nadenken!quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef Strychnine het volgende:
Leuk dat ik dat weet, maar die achternaam kan ik dus niet opkomen
Correctquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:58 schreef Carolyne1575 het volgende:
Bert Haanstra?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:06 schreef Strychnine het volgende:
System of a Down?
Volgens mij is het system of a down baardje iets langerquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:07 schreef Strychnine het volgende:
Twijfelde al, maar die derde zijn baardje had er wel wat van weg
Na de volgende 2 gokjes zal ik een hintje gevenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:09 schreef Strychnine het volgende:
Misschien had hij zich net geschoren
Sorry, OT.
Ik ken ze wel ergens van maar dat heb ik met 99% van de dingen die ik niet weet
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:10 schreef Strychnine het volgende:
Zijn we trouwens de enige 2 akq'ers nog Carolyne?
Volgend gokje;
Saybia
Dan wordt het tijd voor een hintjequote:Op dinsdag 3 april 2007 02:11 schreef Strychnine het volgende:
Sorry, ik geef het op, ik denk niet dat ik ze ken.
Op de valreep toch nog ingekoptquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:16 schreef Strychnine het volgende:
Faith no more heeft het nummer Easy gedaan volgens mij, maar volgens mij is dat ook niet deze band?
(I wanna be high, so high, I want to be free)
Sterrenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:22 schreef Strychnine het volgende:
Ik zal nog een vraag verzinnen, degene die hem goed heeft mag zichzelf een puntje geven want ik ga er vandoor en zal er niet voor morgenavond weer zijn
Wat zijn dit?
-Sirius
-Wolf
-Lalande
-Tau Ceti
-Epsilon Indy
-Canopus
-Arcturus
Nou dicht jezelf het punt maar toe en verzin een nieuwe vraagquote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 3 april 2007 02:52 schreef Sitethief het volgende:
Wie werd er vandaag precies 125 jaar gelden doodgeschoten?
Johan van Oldenbarnevelt 125 jaar geleden??? Misschien tijd om de geschiedenisboeken er weer even bij te pakken? Hij werd onthoofd trouwens (ergens begin 1600!)quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Johan van Olde Barnevelt, of werd die met de bijbel op z'n kop gemept?![]()
Sorry, ik was niet zo heel serieus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:07 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Johan van Oldenbarnevelt125 jaar geleden??? Misschien tijd om de geschiedenisboeken er weer even bij te pakken? Hij werd onthoofd trouwens (ergens begin 1600!)
Hahaha dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorry, ik was niet zo heel serieus.![]()
Hoewel ik niet heel goed in jaartallen ben.quote:
Ja in die tijd zijn er niet veel Nederlandse parlementariers doodgeschoten geloof ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoewel ik niet heel goed in jaartallen ben.Ik weet eigenlijk alleen echt veel van de Nederlandse parlementaire geschiedenis van de afgelopen 100 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |