vandaar mijn postquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze riepen het zo vaak vandaag dat het wel moet kloppen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
WTF?! De Cauwer die Wuyts op de vingers tikt omdat 'ie teveel over de Italianen praat terwijl "wij Boonen hebben"
![]()
Mattan gaf het niet letterlijk toe natuurlijk. Hij zei dat hij niks anders heeft gedaan dan al de anderen bij Cofidis toen (doelend op Millar , VDB, Gaumont en co)quote:Op woensdag 4 april 2007 15:34 schreef Leatherface het volgende:
Mattan gaf toe dope te hebben gebruikt en rijdt hier vrolijk rond.
Ik dacht dat een bekentenis van doppinggebruik alleen al genoeg was om met terugwerkende kracht te worden geschorst. Of was dat bij een andere sport?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
WTF?! De Cauwer die Wuyts op de vingers tikt omdat 'ie teveel over de Italianen praat terwijl "wij Boonen hebben"
![]()
Ik zie Brown Benatti niet verslaan en dus is tweede helemaal niet zo beroerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef du_ke het volgende:
En helaas ook vandaag kon Brown het weer niet afmaken.
Ja zoiets las ik ook, breuk in het peloton ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik zie Brown Benatti niet verslaan en dus is tweede helemaal niet zo beroerd.
Ballan en Hulsmans hebben tijd verloren? Allebei op 5 seconden geeindigd?
TT geeft Ballan gewoon in dezelfde tijd.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zoiets las ik ook, breuk in het peloton ofzo.
Was inderdaad een gat gevallen in het peloton, dus Ballan inderdaad 5 seconden verlorenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
TT geeft Ballan gewoon in dezelfde tijd.
Even afwachten dus.
En zou Steegmans nu nog zo blij zijn bij QS als ze daar al eerder voor Weylandt gaan dan voor hem![]()
Andre Meganck had het speciaal voor Michel nog nagevraagd bij degenen die er verantwoordelijk voor zijn en volgens hen was er wel degelijk een breukquote:Op woensdag 4 april 2007 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
TT geeft Ballan gewoon in dezelfde tijd.
Even afwachten dus.
En zou Steegmans nu nog zo blij zijn bij QS als ze daar al eerder voor Weylandt gaan dan voor hem![]()
wat bedoel je daarmee? Andere renners afmaken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef du_ke het volgende:
En helaas ook vandaag kon Brown het weer niet afmaken.
Joost mag het weten ...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |