Tijdritje van 11 km is op de macht te doen, en met de kasseien kan hij eventueel ook nog wat uitlopen, dus Ballan is nu zeker favoriet voor de eindzege.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef Ereinion het volgende:
Mwah, ik denk dat Ballan toch meer aan het eindklassement dacht, ze hadden gewoon gedeelde belangen.
Jep, klopt. Heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht vandaag een keertje te horen dat de slottijdrit geen 14 maar 11 km is dit jaar....... kan dat gerucht kloppen?
Ze riepen het zo vaak vandaag dat het wel moet kloppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht vandaag een keertje te horen dat de slottijdrit geen 14 maar 11 km is dit jaar....... kan dat gerucht kloppen?
En toen verloor Ballan 42 seconden op Roesemsquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef wimderon het volgende:
En vorig jaar was de tijdrit nochtans geen 14 maar 11,5 kilometer aldus o.a. cyclingnews![]()
Idd: http://www.memoire-du-cyclisme.net/eta_la_panne/panne2006.phpquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef wimderon het volgende:
En vorig jaar was de tijdrit nochtans geen 14 maar 11,5 kilometer aldus o.a. cyclingnews![]()
3 daagse van West-Vlaanderenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ronde van West-Vlaanderen?
Die jaquote:
Nu ja, vandaag voorin in het koersbeeld: Ballan, Paolini, Bennatti, Ivanov, Steegmans, ... Dat zijn toch namen die we in de Ronde ook voorin gaan zien hoor ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef Venga het volgende:
Maar de echte toppers rijden of niet mee (geen CSC met Cancellara) of lieten zich totaal niet zien in het koersverloop (Boonen).
Al met al heeft Posthuma goede zaken gedaan vandaag voor een eventuele eindoverwinning, al wordt 16'' inhalen op Ballan lastig
Ballan en Ivanov gaan we wel zien as zondag ja, maar die andere 3 valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu ja, vandaag voorin in het koersbeeld: Ballan, Paolini, Bennatti, Ivanov, Steegmans, ... Dat zijn toch namen die we in de Ronde ook voorin gaan zien hoor ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |