Ik zeg toch dat ik niet wil pochen met mijn intelligentie... lezen heet datquote:Op maandag 2 april 2007 23:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]... juist.
Echt gast, kom even van je arrogante troon af. Elk mens vindt zichzelf briljant en denkt van zichzelf dat-ie slim is.
Goddomme, ik las het verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Tssk..
Vergrotende trap: .. dan
Vergelijking: even .. als
Ga eens gauw je eigen advies opvolgen zeg.![]()
Uhm, geloof dat we toen nog nieteens een relatie hadden... heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Jij speelde schaken met haar bij de hoeveelste date?![]()
Nee het is geen lol-topic, de insteek is gewoon niet helemaal correct... het gaat met niet echt specifiek om haar het gaat me om het algemeen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kap 's met die nietszeggende posts van je.
[..]
Ben je serieus?. En het is je vriendin?
.
Let op, als ik erachter kom dat het een semi-lollig topic is ben je de lul.
Wat?quote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef yvonne het volgende:
Sorry hoor, maar als ik die OP eens ontcijfer zou ik me maar geen zorgen maken dat je vriendin dommer is dan jij..
Als ze echt een enorme doos blijkt te zijn adviseer ik natuurlijk met heel mijn hart dat je bij haar blijft.quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet wil pochen met mijn intelligentie... lezen heet dat
En 2 dagen is idd erg kort, maar deze topic gaat ook niet specifiek over haar, het is een beetje die kan op aan het gaan.
Tsja, dat krijg je als je zegt er last van te hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 23:26 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Nee het is geen lol-topic, de insteek is gewoon niet helemaal correct... het gaat met niet echt specifiek om haar het gaat me om het algemeen.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
Maar wat minder intelligent dan ik ben, vind ik geen probleem. Dat zou de spoeling immers helemaal dun maken.
Auch!quote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef yvonne het volgende:
Sorry hoor, maar als ik die OP eens ontcijfer zou ik me maar geen zorgen maken dat je vriendin dommer is dan jij..
1 + 1 = 0.5 ?quote:Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef Lucille het volgende:
Anyway, misschien moet de TS meer tijd steken in de relatie zelf dan in het nadenken over zijn eigen intelligentie. Want als je daar te veel over aan het nadenken bent dan ben je niet slim bezig. Dussssss.
als ik, als ik, niet als mij, dat is niet intelligent.quote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
1 + 1 = 0.5 ?
Ik mag me toch wel gewoon afvragen waarom ik het zo'n punt vind als mensen niet zo intelligent zijn als mij... of gewoon een andere sociale achtergrond hebben.
Het is ook nog maar 534354 in dit topic gezegd maar de TS blijft volhouden dat het "als mij" is.quote:Op maandag 2 april 2007 23:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
als ik, als ik, niet als mij, dat is niet intelligent.![]()
Ja, nou, het probleem zit hem in het feit dat je zoiets moet roepen als diegene ook daadwerkelijk dommer is. (En dat dan verwerkt in een zin zonder spel- of taalfouten, het liefst). Ik wil je echt geloven hoor, als jij zegt dat dat het geval is, maar ik vraag me dus af waaruit je dat opmaakt. Op welk gebied jullie zo ver uit elkaar liggen dat het een probleem wordt.quote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
1 + 1 = 0.5 ?
Ik mag me toch wel gewoon afvragen waarom ik het zo'n punt vind als mensen niet zo intelligent zijn als mij... of gewoon een andere sociale achtergrond hebben.
En vanaf dat punt ben ik maar gestopt met lezenquote:Ik heb het gevoel en door dat ze niet zo intelligent is als mij
LOLquote:Op maandag 2 april 2007 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kap 's met die nietszeggende posts van je.
[..]
Wouldn't worry too much about that, chump.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ik heb het gevoel en door dat ze niet zo intelligent is als mij en ik zeg dat niet omdat...
Even intelligent als.quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik zou zweren dat het 'dan ik 'is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |