Ja.quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, je hebt al een vriendin maar je bent nog bezig in het proces van verliefd worden, én je weet eigenlijk helemaal niet eens zo zeker of het iets voor je is?
Is dit niet iétsje te snel gegaan?
Verbazen hoe dom iemand kan zijn ?quote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef Poncho het volgende:
Ik ben ook een stuk intelligenter dan mijn vriendin..
Ik leer ermee leven. Zij vult mij aan emotioneel en ik vul haar verstandelijk aan..
Je moet je niet irriteren.. Je moet je verbazen..
Neem nu maar van mij aan dat je je gewoon moet verbazen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:58 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Verbazen hoe dom iemand kan zijn ?
Nee maar dat je elkaar aanvult is denk ook heel waardevol, dat is ook de reden dat ik haar zo leuk vind.
Je kan altijd wat van elkaar leren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zou ik me dood ergeren als ik een relatie zou hebben die ik als 'minder intelligent dan ik' zou bestempelen. Ik hecht nou eenmaal waarde aan het kunnen leren van elkaar en goede discussies en gesprekken kunnen voeren.
Dat interreseert me dus echt niet.. ik moet gelukkig met haar zijn en oke ze moet wel een beetje toonbaar zijn, maar dat heb je het over een uiterlijke zaak en eventueel over een aanwezigheid/houding.quote:Op maandag 2 april 2007 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begrijp het, je weet niet hoelang je nog bij deze persoon bent, het is heel belangrijk ( vind ik ) hoe een partner over komt bij vrienden etc. Laat nooit je vrienden vallen voor een meisje, hoe leuk ze ook is.. Geloof mij maar IK heb dezelfde fout gemaakt. Ik zal deze fout nooit meer begaan.
Ik begrijp wel wat je bedoeld, het bespaard een boel stress en het kan soms echt heel grappig zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Neem nu maar van mij aan dat je je gewoon moet verbazen...
Dat maakt het leven een stuk minder stressig..
quote:Op maandag 2 april 2007 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begrijp het, je weet niet hoelang je nog bij deze persoon bent, het is heel belangrijk ( vind ik ) hoe een partner over komt bij vrienden etc. Laat nooit je vrienden vallen voor een meisje, hoe leuk ze ook is.. Geloof mij maar IK heb dezelfde fout gemaakt. Ik zal deze fout nooit meer begaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Dus als jouw vrienden straks de liefde van je leven maar een stomme haarkleur vinden hebben, of ze heeft zo'n stomme tongval, dan laat je d'r vallen?
'Je moet je hond Zeus noemen man.. Dat is stoer voor een kuttenlikker..'quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoeld, het bespaard een boel stress en het kan soms echt heel grappig zijn.
Zeker weten? Ik zou zweren dat het 'dan ik 'is.quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef BladE-l----- het volgende:
Het is even intelligent als ik, btw.
Het zal dus wel meevallen met die intelligentiekloof..
Mijn vrouw en ik zijn ook WO/mbo, dat kan prima samengaan.
Zij is meer een gevoelsmens en heeft beduidend meer eq dan ik.
Spelling/grammatica is niet mijn sterkste kant, eerder logicaquote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef BladE-l----- het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn ook WO/mbo, dat kan prima samengaan.
Zij is meer een gevoelsmens en heeft beduidend meer eq dan ik.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef BladE-l----- het volgende:
Maar in wat voor dingen is zij dommer dan?quote:Op maandag 2 april 2007 23:03 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Spelling/grammatica is niet mijn sterkste kant, eerder logica
Maar in ieder geval ik denk dat elkaar aanvullen ook heel waardevol is (zeg het nogmaals).
Misschien dat ik gewoon een verkeerd verwachtingspatroon van een vriendin heb ingebrand want ik krijg het idee dat ik bepaalde verwachtingen heb die niet realistisch zijn en ook niet dingen zijn die je puur bij een vriendin moet zoeken.
Hahahaha, algemene ontwikkeling heet dat.quote:Op maandag 2 april 2007 23:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
'Je moet je hond Zeus noemen man.. Dat is stoer voor een kuttenlikker..'
'Wie is Zeus?'
*Verbaas*
Beter dan:
'Je moet je hond Zeus noemen man.. Dat is stoer voor een kuttenlikker..'
'Wie is Zeus?'
*Irriteer*
Zo goed ken ik haar nog niet, maar ik denk dat ze geen al te brede woordenkennis heeft, dat ze niet echt logisch/abstract na kan denken (hoewel dat natuurlijk ook een mannending is).quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar in wat voor dingen is zij dommer dan?
'Maar die en die weten ook niet wie Zeus is.'quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hahahaha, algemene ontwikkeling heet dat.
Maar intelligent dat ze zijn!quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik zou zweren dat het 'dan ik 'is.
Ok, maar jouw grammatica en taalkennis laat het ook afweten soms. En niet goed abstract na kunnen denken, denk je dan aan wiskundige/natuurkundige dingen? Dat hoeft allemaal nog niets uit te maken voor de intelligentie van een persoon natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik haar nog niet, maar ik denk dat ze geen al te brede woordenkennis heeft, dat ze niet echt logisch/abstract na kan denken (hoewel dat natuurlijk ook een mannending is).
Even intelligent als ik (ben)quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Koffielurk01 het volgende:
I dat ze niet zo intelligent is als mij
Ja, maar in mijn geval is het een typefout. TS gebruikt het consequent verkeerd.quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tip: als je iemand verbetert, lees dan even wat je zelf tikt na. Je deed het namelijk fout, of je nou wel of niet weet hoe het moet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval is het een typefout. TS gebruikt het consequent verkeerd.
Nee, het is trouwens geen typefout. Geloof ik..
Zeik niet zo als je het maar begrijpt.. toch?quote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tip: als je iemand verbetert, lees dan even wat je zelf tikt na. Je deed het namelijk fout, of je nou wel of niet weet hoe het moet.
Het gaat me niet specifiek om haar in dit geval maar het is iets waar ik al langer mee zit en ik wil gewoon eens weten hoe andere erover denken.quote:Op maandag 2 april 2007 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Dus, jullie zitten cognitief niet op hetzelfde niveau (volgens jou) en je vraagt nog aan ons om advies? Wat wil je dat we zeggen? "Kijk het even aan, misschien is ze zometeen wel briljant!"![]()
Of je iemand aantrekkelijk vindt hangt af van drie factoren: uiterlijk, verstand en gevoelens. Als één van die drie factoren te ver uit elkaar liggen (tussen jou en je partner dus) kun je je relatie bij voorbaat a; opgeven. Knap ook dat je er nu, volgens jou dan, verliefd 'aan het worden' bent op haar. Get real.
quote:
2 dagenquote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid, hoelang ken je haar?
Als ikquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Dan ik
Dan ik
Dan ik
En daarom heb ik soms juist de pest aan ontwikkelde mensen, wat boeit het nou of je zinsbouw/grammatica niet goed doet.
Iets irriteert je en je kan jezelf aan iets ergeren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef Poncho het volgende:
Ik ben ook een stuk intelligenter dan mijn vriendin..
Ik leer ermee leven. Zij vult mij aan emotioneel en ik vul haar verstandelijk aan..
Je moet je niet irriteren ergeren.. Je moet je verbazen..
Wat zeur je dan in je OP?quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Dan ik
Dan ik
Dan ik
En daarom heb ik soms juist de pest aan ontwikkelde mensen, wat boeit het nou of je zinsbouw/grammatica niet goed doet.
Kap 's met die nietszeggende posts van je.quote:
Ben je serieus?quote:
Tssk..quote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tip: als je iemand verbetert, lees dan even wat je zelf tikt na. Je deed het namelijk fout, of je nou wel of niet weet hoe het moet.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Het gaat me niet specifiek om haar in dit geval maar het is iets waar ik al langer mee zit en ik wil gewoon eens weten hoe andere erover denken.
En wat betreft het verliefd worden, ze is niet heel erg dom ofzo... op een of andere manier juist niet maar ik vraag me gewoon af waarom ik er zo ongemakkelijk van wordt.
quote:2 dagen
Jij speelde schaken met haar bij de hoeveelste date?quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Maar bv mijn ex versloeg mij met schaken, terwijl ik wel een beetje kan schaken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |