Maar intelligent dat ze zijn!quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik zou zweren dat het 'dan ik 'is.
Ok, maar jouw grammatica en taalkennis laat het ook afweten soms. En niet goed abstract na kunnen denken, denk je dan aan wiskundige/natuurkundige dingen? Dat hoeft allemaal nog niets uit te maken voor de intelligentie van een persoon natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik haar nog niet, maar ik denk dat ze geen al te brede woordenkennis heeft, dat ze niet echt logisch/abstract na kan denken (hoewel dat natuurlijk ook een mannending is).
Even intelligent als ik (ben)quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Koffielurk01 het volgende:
I dat ze niet zo intelligent is als mij
Ja, maar in mijn geval is het een typefout. TS gebruikt het consequent verkeerd.quote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tip: als je iemand verbetert, lees dan even wat je zelf tikt na. Je deed het namelijk fout, of je nou wel of niet weet hoe het moet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval is het een typefout. TS gebruikt het consequent verkeerd.
Nee, het is trouwens geen typefout. Geloof ik..
Zeik niet zo als je het maar begrijpt.. toch?quote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tip: als je iemand verbetert, lees dan even wat je zelf tikt na. Je deed het namelijk fout, of je nou wel of niet weet hoe het moet.
Het gaat me niet specifiek om haar in dit geval maar het is iets waar ik al langer mee zit en ik wil gewoon eens weten hoe andere erover denken.quote:Op maandag 2 april 2007 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Dus, jullie zitten cognitief niet op hetzelfde niveau (volgens jou) en je vraagt nog aan ons om advies? Wat wil je dat we zeggen? "Kijk het even aan, misschien is ze zometeen wel briljant!"![]()
Of je iemand aantrekkelijk vindt hangt af van drie factoren: uiterlijk, verstand en gevoelens. Als één van die drie factoren te ver uit elkaar liggen (tussen jou en je partner dus) kun je je relatie bij voorbaat a; opgeven. Knap ook dat je er nu, volgens jou dan, verliefd 'aan het worden' bent op haar. Get real.
quote:
2 dagenquote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Even uit pure nieuwsgierigheid, hoelang ken je haar?
Als ikquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Dan ik
Dan ik
Dan ik
En daarom heb ik soms juist de pest aan ontwikkelde mensen, wat boeit het nou of je zinsbouw/grammatica niet goed doet.
Iets irriteert je en je kan jezelf aan iets ergeren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef Poncho het volgende:
Ik ben ook een stuk intelligenter dan mijn vriendin..
Ik leer ermee leven. Zij vult mij aan emotioneel en ik vul haar verstandelijk aan..
Je moet je niet irriteren ergeren.. Je moet je verbazen..
Wat zeur je dan in je OP?quote:Op maandag 2 april 2007 23:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Dan ik
Dan ik
Dan ik
En daarom heb ik soms juist de pest aan ontwikkelde mensen, wat boeit het nou of je zinsbouw/grammatica niet goed doet.
Kap 's met die nietszeggende posts van je.quote:
Ben je serieus?quote:
Tssk..quote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tip: als je iemand verbetert, lees dan even wat je zelf tikt na. Je deed het namelijk fout, of je nou wel of niet weet hoe het moet.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Het gaat me niet specifiek om haar in dit geval maar het is iets waar ik al langer mee zit en ik wil gewoon eens weten hoe andere erover denken.
En wat betreft het verliefd worden, ze is niet heel erg dom ofzo... op een of andere manier juist niet maar ik vraag me gewoon af waarom ik er zo ongemakkelijk van wordt.
quote:2 dagen
Jij speelde schaken met haar bij de hoeveelste date?quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Maar bv mijn ex versloeg mij met schaken, terwijl ik wel een beetje kan schaken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |