Maar het moet toch unaniem zijn, dus als Brian zijn jaknikker meekrijgt is het over voor de oud-bewoner. En Brian en praten... alleen zijn zingen is ergerquote:Op maandag 2 april 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik vind Natasia en Amanda toch wel heel erg richting een oúde bewoner neigen!
Brian moet nog praten als brugman. (o god)
En 'achter' zullen ze er natuurlijk ook alles aan doen om Amanda en Natasia in het groepje van de "oud" -stemmers te krijgen.
Nee, het is een meerderheidsstemming.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het moet toch unaniem zijn, dus als Brian zijn jaknikker meekrijgt is het over voor de oud-bewoner. En Brian en praten... alleen zijn zingen is erger![]()
meerderheid uit wat ik begreepquote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het moet toch unaniem zijn, dus als Brian zijn jaknikker meekrijgt is het over voor de oud-bewoner. En Brian en praten... alleen zijn zingen is erger![]()
Lijkt me niet want hij was volgens mij potentieel miljonair. Lijkt me niet dat hij heeft betaald omdat het niet zeker was.quote:
Ik snap gewoon niet waarom een nieuwe bewoner voor oud zou willen kiezen? Dat is toch in hun nadeel? Van Amanda kan ik me eventueel voorstellen dat Nena terg mag komen. Ze zijn immers jarenlang vriendin. Met een ruzie kort voor DGK.quote:Op maandag 2 april 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik vind Natasia en Amanda toch wel heel erg richting een oúde bewoner neigen!
Brian moet nog praten als brugman. (o god)
En 'achter' zullen ze er natuurlijk ook alles aan doen om Amanda en Natasia in het groepje van de "oud" -stemmers te krijgen.
Volgens mij zijn ze weer vriendjes hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Had juf Judith niet als voorwaarde gesteld dat Brian Het Dorp morgen helemaal moet kennen en goed zingen?
Hij heeft vast hongerquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Billie loopt weer gezellig voor zich uit te......teringleieres, leiers, ik wordt er niet goed van.
Ik zeg, Gilles de la Tourette.
Ja, maar het was tijdens dezelfde les dat ze die voorwaarde stelde. Nu maar hopen dat ze zich eraan houdtquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze weer vriendjes hoor.
Ze heeft al een gedicht omgevormd tot lied om deze samen met hem te zingen, dus zij zal hem voorlopig nog niet de les uit gooien.
Om de verhoudingen niet te scheef te laten lopen zou het eigenlijk Nathanael niet kunnen zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 22:51 schreef maril het volgende:
Ik gok op Nathael
Neem je mij dan mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |