En als je het niet snapt, ga je gewoon op de A2 spelen, of zonder parachute een op-10km-hoog-vliegend-voorwerp verlatenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:13 schreef diabolic_murder het volgende:
't is een onzinforum en wil gezellige meningsuitwisselingen over ervaringen met bier...
Onzin staat niet gelijk aan bagger en bagger was nou net de definitie die ik aan jouw topics gaf. Het is helemaal geen probleem om een topic aan te maken hier in ONZ en het hoeft ook geen juweeltje te zijn. Echter hebben we hier wel een minimum niveau die we aan proberen te houden en jouw topics zaten daar ver onder. Lurk anders even in ONZ om te zien of het minimale niveau niet een beetje boven je pet is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:13 schreef diabolic_murder het volgende:
't is een onzinforum en wil gezellige meningsuitwisselingen over ervaringen met bier...
Pio is backquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:47 schreef Piovan het volgende:
Waarom is het Zing Limburgs mee topic gesloten?
Zielige aap.
quote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kun je dan voortaan drboven al zetten dat er een vis in zet, dan blijf ik weg![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:09 schreef Dagonet het volgende:
Voor mensen die genoeg hebben van viswijfje:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2007 16:14 schreef Dagonet het volgende:
Heb je een highlight op je naam ofzo?
quote:
quote:
Njah, schijnbaar is elk topic wat niet na 1 pagina slowchat is, bier en tieten heeft en vol met gejatte zooi is een TTTquote:
Daar was ik ook net mee bezigquote:Op zondag 15 april 2007 18:17 schreef Snakey het volgende:
Wat offtopic verwijderd. FB dames.
Dat was werkoverleg.quote:Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef murp het volgende:
niet offtopic heren
(dit neem ik mee naar achteren)
Niet.quote:Op zondag 15 april 2007 18:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wanneer gaat Piovan eens goddome wieberen?, zijn kuttopics zijn bagger,zelfs voor de standaard rondt deze tijd
Als er zes topics die je vandaag geopend hebt gesloten worden, dan moet je niet alleen wieberen, maar gevierendeeld worden.quote:
Euj. leef jij ook nog? Hoezut ouweeequote:Op zondag 15 april 2007 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als er zes topics die je vandaag geopend hebt gesloten worden, dan moet je niet alleen wieberen, maar gevierendeeld worden.
Ik regel wel een stel paarden, nu nog een stevig stukje touw.
't Gaat goed Kopietje, 't gaat goed. De heupen willen alleen niet meer zo en de verpleegster doet zo ruw. Als ik 's morgens wakker wordt, moet ik soms wel een uur of soms ook wel twee uur wachten voordat ik gewassen wordt. Dan kan ik mijn plas natuurlijk niet meer ophouden.quote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Euj. leef jij ook nog? Hoezut ouweee![]()
Ja met mij is het goed, na een lange tijd werkloos geweest te zijn en bedelen heb ik eindelijk weer een baan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
't Gaat goed Kopietje, 't gaat goed. De heupen willen alleen niet meer zo en de verpleegster doet zo ruw. Als ik 's morgens wakker wordt, moet ik soms wel een uur of soms ook wel twee uur wachten voordat ik gewassen wordt. Dan kan ik mijn plas natuurlijk niet meer ophouden.
Dan wordt zij weer boos en slaat ze me, stom wijf dat 't is. En het eten hier is ook niet lekker, veel te flauw. Dat doen ze omdat de buurvrouw zoutloos moet eten. Laat dat wijf dan lekker zelf gaan koken, ik moet wel een beetje smaak aan m'n prakkie hebben.
Ook kreeg ik vandeweek mijn bankafschrift binnen, ik schrik me rot. MIjn uitkering is weer omlaag gegaan, met maar liefst 3 euro! Dat gaat allemaal naar die buitenlanders. Die regering is een pot nat, ze stelen allemaal.
Vorige maand was ik nog bij de kapper, ik moet 69 euro betalen voor een permanentje, dat is bijna 150 gulden hoor! Ach, dat weet jij ook helemaal niet, de gulden is ook voor jouw tijd.
Maar toch is de kapper duur.
De kinderen komen trouwens ook weer langs met vaderdag, dat is dus snel. Het is ook al weer zo lang geleden, volgens mij al weer twee jaar. Ach ze hebben het druk he, goede baan, kinderen en dan wil het er wel eens bij inschieten. Ik kan dat best begrijpen.
Met tante Gerry gaat het ook goed, ze heeft net een nieuwe stoma. De vorige lekte. Nou dan ben je niet blij hoor, tante Riet klaagde er wel eens over. Gelukkig zie ik ze nooit, ik zou over mijn nek gaan.
Oh, morgen komt de huisarts even langs. Ik heb een kalknagel, die is ingegroeid. Dus hij gaat even met een mesje de boel lossnijden, er zit wat pus achter. Vies gezicht hoor. Maar ach, dan is dat maar weer gebeurd.
Hoe is het met jou?
jammer anders had ik je gebloktquote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef Piovan het volgende:
Dit is FB geen MSN
en gedelete
quote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jammer anders had ik je geblokt [afbeelding] en gedelete
Oh, je bent er eindelijk achter? Dan kun je 50% van je bagger achterwege laten vanaf nu.quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef Piovan het volgende:
Dit is FB geen MSN
Waar heb jij het over? Ben je de godfather geworden?quote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jammer anders had ik je geblokt [afbeelding] en gedelete
Wat goed van jou, na jaren werkeloos zijn eindelijk aan het werk. Tja, je kan natuurlijk wel eeuwig teren op de centen van je moeder, maar die is ook een keer door haar WAO-tje heen.quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja met mij is het goed, na een lange tijd werkloos geweest te zijn en bedelen heb ik eindelijk weer een baan.
Ik wordt slager bij de C1000, het is beter als de heledag bespuugd worden op straat. Ik had gehoopt dat ik deze maand eigenlijk nog naar de prostituees kon gaan, maar helaas mensen waren niet zo gul.
Ik heb ook een nieuwe bedelplek gevonden, in Zwolle bij de sassenpoort. een prima locatie.
Ik ben gister wel mishandeld door een paar jongeren, helaas maar waar. Ik moest naar het ziekenhuis, ik had een steek in mijn nier gekregen. Nu heb ik een nier van een import-neger.
Ik ben blij dat ik nog leef.
Morgen begin ik op de slagers afdeling, en dan hoop ik dat het wat word![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja de regering is slap, mijn opa rien die bij de NSB was vroeger was niet zo. Die zwaaide streng met den scepter.
Jammer dat de tijden zo veranderd zijn, ik weet nog lang geleden dat ik op een landmijn stond, ik vloog wel een stukje over het veld heen, maar verder niks. Een splinter in mijn bips.
Nu hoor je iedereen aanstellen, pfff tijden zijn veranderd. De regering moet laten zien wie de baas is, mijn vrienden in de volkswijkjes die teren allemaal op de zak van Sinterklaas(de regering)
Maarja zo werkt dat niet, mijn Opa wist wel wat hij moest doen met zulke mensen. Een keiharde aanpak is niet verkeerd.
Vroeger was alles beter, en vroeger waren mensen sterker.![]()
Mag hij dan wel open blijven?quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef remlof het volgende:
Tof jongens, gaan jullie even verder in een apart topic ofzo?
Open je eigen topic.quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef remlof het volgende:
Tof jongens, gaan jullie even verder in een apart topic ofzo?
een Moderator denk ik. maaaree shhitttquote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welke baviaan heeft de TT veranderd
Deze baviaan, lees terug waarom.quote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welke baviaan heeft de TT veranderd
Nee, het werkt enorm topicverneukend en je riskeert een ban.quote:Op zondag 15 april 2007 21:40 schreef miodzio het volgende:
Niet echt feedback voor ONZ, maar hoe zit het met die uiltjes en andere plaatjes in posts? Zal wel forumbreed wel of niet toegestaan worden?
wanneer gaan we weer een ONZ verkiezing houden?quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het werkt enorm topicverneukend en je riskeert een ban.
user met meest irritante username=????quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef murp het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer een ONZ verkiezing houden?
weer klaar met dieren misbruiken jong vuilakst?quote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Modjes, modjes!!!!
Waar zijn jullie nou?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil met jullie praten en ik lust bierst!!!![]()
![]()
![]()
Ik lust ook bierquote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Modjes, modjes!!!!
Waar zijn jullie nou?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil met jullie praten en ik lust bierst!!!![]()
![]()
![]()
hier, nog een;quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
Ik ben druk met van die kutuilen P-L. Het zijn net vliegen op een hoop strontst.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
Ik ben druk met van die kutuilen P-L. Het zijn net vliegen op een hoop strontst.![]()
Misschien moet je dan een een emmer patat naar ze gooien, daar hebben uilen schrik van.quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
Hoiquote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
of je schenkt er geen aandacht aan en het grapje is morgen over
.
Zo voer je die rekels alleen
Die rotvliegen ook, die komen altijd op strontst af. Bah.quote:Op zondag 15 april 2007 23:09 schreef Snakey het volgende:
Het zijn net vliegen op een hoop strontst.![]()
Het doet dit forum op een amateuristisch phpbb forum lijken en je verneukt er topics mee.quote:Op maandag 16 april 2007 08:15 schreef KopieerMachine het volgende:
wat is er met die uilen?
Watis het morele bezwaar?![]()
ik vind het ook vreselijk!quote:Op maandag 16 april 2007 08:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet dit forum op een amateuristisch phpbb forum lijken en je verneukt er topics mee.
haha stel je niet aan manquote:Op maandag 16 april 2007 08:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet dit forum op een amateuristisch phpbb forum lijken en je verneukt er topics mee.
phpbb 4 t3h w1nquote:Op maandag 16 april 2007 08:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik haar er een topic mee zie verneuken krijgt ze ook een notequote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha stel je niet aan manZelfs yvonne doet er vrolijk aan mee
ik vind ze soms nog wel kunnen... in combinatie met een serieuze uitleg post in onz bijvoorbeeld, dat houd 't grappig.quote:Op maandag 16 april 2007 08:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan van dit topic de TT veranderd worden in: Mail vanuit het bejaardenhuisquote:Op zondag 15 april 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ajb: Correspondentie KopieerMachine en Dirkh
Zegt iemand die maar twee jaartjes jonger is.quote:Op maandag 16 april 2007 18:12 schreef remlof het volgende:
Done Dirkh, die TT dekt de lading inderdaad veel beter
Ja hey, ik kan nog alleen naar het toiletquote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zegt iemand die maar twee jaartjes jonger is.
Puh![]()
Wat Remlof zegt.quote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zegt iemand die maar twee jaartjes jonger is.
Puh![]()
nou inderdaad, gedraag jequote:
Om mensen zoals jij het niet voor de rest te laten verzieken,quote:Op maandag 16 april 2007 18:38 schreef CGB het volgende:
Even een vraagje eh.
Waarom word iemand moderator op fok!forum?
Serieus ik vraag het me af....
Verlicht me.
dat dusquote:Op maandag 16 april 2007 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Om mensen zoals jij het niet voor de rest te laten verzieken,
Wat een qlootzaqquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was feedback wat ik gaf en waar ik antwoord op kreeg. Bemoei je er niet mee.
o sorry hoorquote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het bagger is en daar hebben we al genoeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |