Ik heb wel schoonmiddelen hoor, maar ajax gebruik ik niet. Ik ben voor Fortuna jeweetquote:Op zondag 15 april 2007 15:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
luister eens naar remlof, kutuser
Wie ben jij??quote:Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Viswijfje het volgende:
nou zijn er wel genoeg vistopics geweest hoor !![]()
quote:
Nou en, kom je maar niet in dit topic.quote:Op zondag 15 april 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja viswijfje, betekent nog nie dat ik 24 uur per dag vissen wil zien
![]()
kun je dan voortaan drboven al zetten dat er een vis in zet, dan blijf ik wegquote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nou en, kom je maar niet in dit topic.
ga janken ofzo, jij past je maar aan de topics, niet andersomquote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kun je dan voortaan drboven al zetten dat er een vis in zet, dan blijf ik weg![]()
![]()
Oke murpquote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kun je dan voortaan drboven al zetten dat er een vis in zet, dan blijf ik weg![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga janken ofzo, jij past je maar aan de topics, niet andersom![]()
Top, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
omdat jouw topics of 1., kut zijn of 2. kontkusserij topics zijnquote:Op zondag 15 april 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof jullie nooit over mijn topics zeuren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |