van dat geld van Izzy zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind bepaalde dingen wel irritant voorspelbaar worden zeg...
Dat, en dat die amish ouders toch aardig zouden doen tegen dat meisje, en dat burke christina ten huwelijk ging vragen, en daarna george op de knieën, dat mcsteamy zou blijven als 'ie zou horen over de chief... Ze werken er steeds duidelijk naartoe, naar al die 'verrassingen'. Vind ik jammerquote:
Ik bedoel ook niet ver van te voren ofzo, maar vóórdat het gebeurt, weet ik steeds al dat het zal gebeuren. Gister met die scene van Christina en Burke; ik zit met m'n vriend op de bank, de scene ontwikkeld zich, ik zeg 'marry me', en twee seconden later zegt Burke het. Dat soort dingen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:35 schreef Etcetera het volgende:
nou, dat van die amish ouders had ik zien aankomen
maar die huwelijksaanzoeken niet echt
dat van mcsteamy ook niet
dat george z'n vader dood zou gaan had ik ook niet echt snel door
mss ben ik gewoon te goed gelovig
Heb je daar vaker last van? Ik zag het echt niet aankomen hoor! Knap!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet ver van te voren ofzo, maar vóórdat het gebeurt, weet ik steeds al dat het zal gebeuren. Gister met die scene van Christina en Burke; ik zit met m'n vriend op de bank, de scene ontwikkeld zich, ik zeg 'marry me', en twee seconden later zegt Burke het. Dat soort dingen...
Elke aflevering... Vandaar dat ik het irritant begin te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van? Ik zag het echt niet aankomen hoor! Knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |