Miljonair??? DIe 6 miljoen is van de bank en er zal heel hard gewerkt moeten worden om het terug te verdienen. Als je alleen al nagaat dat de rente in de tonnen loopt per jaar...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Leukste moment: Therese die zes miljoen steekt in het hotel, naar Hongkong gaat en met pretogen glundert: "De vliegreis was al zo leuk! We mochten business class vliegen. Ja dat doen wij normaal nooit!"
Gek mens, je bent miljonair!![]()
video snort weer mee.quote:
Je kent hem in het echt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag ook gezien maar wat een kwal die vent stoppen met zijn motor om te laten zien hoe geweldig hij een paddenstoel vind. Echt zo'n vies gespeelde vent en zijn vrouw ook.
Klopt helemaal, maar hem naar je eigen oppas brengen vind ik toch wel heel bijzonder. Ik vraag me wel af of dat kindje nou echt alleen in de auto lag, ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Maar sowieso, voor honderden euro's uit eten en dan geen oppas inhurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef men_in_red het volgende:
Nou ja, een jankend klerekind in je tent is ook niet alles
Ze willen ook de nodige rust natuurlijk, en ze hadden in hong kong natuurlijk dat klusje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef NoCigar het volgende:
Ook vreemd als ze op vakantie gaan o.m. fijn 24 uur bij de kinderen zijn en dan een oppas meenemen.
Nee, jij bent echt de enige die ze kent. Jij bent ook echt de enige die er weleens gegeten heeft en die Trees mag zeggen. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
Je kent hem in het echt?
Ja, vond ik ook vreemd. Mss om de oppas te verwennen, maar het is natuurlijk ook makkelijk als je nog moet werken - in die chinese keuken bijv.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef NoCigar het volgende:
Ook vreemd als ze op vakantie gaan o.m. fijn 24 uur bij de kinderen zijn en dan een oppas meenemen.
inderdaad... beetje zielig hoe golfer en die anderen het over 'trees' hebben en helemaal fan zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, jij bent echt de enige die ze kent. Jij bent ook echt de enige die er weleens gegeten heeft en die Trees mag zeggen. Gefeliciteerd.
Ps: is er niet iets joods uit te peuren? Jonnie besneden ofzo? Kijk maar.
Ik had ook zoiets van "Hou op! Dit hoef ik allemaal niet te weten!"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit had ik echt allemaal NIET van ze hoeven weten. Elke keer als ik 'service van de Librije' hoor ga ik aan deze verhaaltjes denken, denk ik
Staat al op RTL-gemist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Stansfield het volgende:
Shit gemist. Wordt dat nog herhaald of komt het op rtlgemist.nl?
Goed idee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen trouwens reserveren, want mijn beminde verdient een verjaarscadeautje (en ik ga dan ook maar mee hè?)
Nou, volgens mij kan je van de full treatment een week naar New Yorkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Maar ga je dan de full-treatment doen? Eerst eten in de Librije en dan slapen daar, of ga je eten en slapen in die gevangenis?
Ja, ik snap wel wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:51 schreef fratsman het volgende:
Ben ik overigens de enige die Jonnie op de leadzanger van Rammstein vind lijken?
[ afbeelding ]
Heerlijk, dude!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kan je van de full treatment een week naar New York, en die hebben we ook al geboekt, dus ik dacht 'gewoon' alleen eten in de 'echte' Librije (is Arty nog niet geweest) en dan óóit eens, als we in kutjeterkstradeel-buiten wonen een weekend doen mét hotel. We zitten er nu ook niet zo gek ver vandaan natuurlijk.
Ik vermoed dat het hotel voorlopig ook al wel dik volgeboekt zal zijn. En jee, als ik Jonnie zo weer bezig zie in mijn geestesoog met Theresein de keuken, dan wil ik toch ook wel weer graag eens 'langs'. En dan echt voor de smaken en dus echt in De Librije.
Wanneer kon je terecht? Ik vrees een hele lange wachttijd, zeker voor de zaterdag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef noekje het volgende:
Ik heb vanmorgen gereserveerd, ook al een verjaardagscadeau voor de meneer.
Ik vind ze leuk en erg innemend. Soms iets teveel informatie maar het siert ze dan ook weer.
Ik heb het precies op zijn verjaardag gedaan en die is in februari pas en op een dinsdag. Misschien was ik te voorbarig met zo vroeg te reserveren maar ik kan het maar vast hebben staan, dacht ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer kon je terecht? Ik vrees een hele lange wachttijd, zeker voor de zaterdag.
Lijkt me niet voorbarig hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het precies op zijn verjaardag gedaan en die is in februari pas en op een dinsdag. Misschien was ik te voorbarig met zo vroeg te reserveren maar ik kan het maar vast hebben staan, dacht ik.
Heb dus ook nog even de tijd om me erop te verheugen.
Ik heb op koninginnedag een reservering (is een donderdag). De zaterdagen waren mij wat te verweg!quote:Voor het diner:
- Dinsdagen zijn vanaf januari 2009 weer beschikbaar
- Woensdagen vanaf januari 2009 weer beschikbaar
- Donderdagen vanaf maart 2009 weer beschikbaar
- Vrijdagen vanaf 13 augustus 2009 weer beschikbaar
- Zaterdag vanaf september 2009 (wij reserveren maximaal 1 jaar vooruit)
Nee, inderdaad! September 2009.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me niet voorbarig hoor!
Dit mailde ze mij:
[..]
Ik heb op koninginnedag een reservering (is een donderdag). De zaterdagen waren mij wat te verweg!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef gimme.shelter het volgende:
Jee! Ik heb mazzel; mag 5 november weer aanschuiven!!
Van hun site:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef Blik het volgende:
Hoe duur is een nacht in het hotel van de LIbrije? En is het mogelijk om met z'n 3-en op één kamer te slapen?
Of je neemt een 'arrangementje':quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef Blik het volgende:
Even een vraagje aan de kenners en/of medewerkers, aangezien we met z'n 3-en in september 2009 bij de Librije willen eten:
Hoe duur is een nacht in het hotel van de LIbrije? En is het mogelijk om met z'n 3-en op één kamer te slapen?
ow, had gekeken maar kon geen prijzen vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Van hun site:
U heeft de keuze uit verschillende twee persoonssuites variërend van 275 euro tot 550 euro (exclusief ontbijt).
Laatst gegeten daar en bovenstaande menu genomen (incl. wijnarrangement), hotel zou dan op 150 euro komen.....not bad!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of je neemt een 'arrangementje':
Librije arrangement ¤ 442,50 per persoon
Ontvangst in Librije’s Hotel met Champagne en een hapje
Diner 8 gangen Librije, champagne aperitief, wijnarrangement, tafelwater, koffierservies
Overnachting in Librije’s hotel in een Royale kamer
Gratis gebruik van internet
Gebruik uitgebreide gastartikelen, zoals badjas, slippers, luxe toiletartikelen
Koffie en thee faciliteiten op de kamer
Uitgebreid Librije’s Hotel ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |