Miljonair??? DIe 6 miljoen is van de bank en er zal heel hard gewerkt moeten worden om het terug te verdienen. Als je alleen al nagaat dat de rente in de tonnen loopt per jaar...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Leukste moment: Therese die zes miljoen steekt in het hotel, naar Hongkong gaat en met pretogen glundert: "De vliegreis was al zo leuk! We mochten business class vliegen. Ja dat doen wij normaal nooit!"
Gek mens, je bent miljonair!![]()
video snort weer mee.quote:
Je kent hem in het echt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag ook gezien maar wat een kwal die vent stoppen met zijn motor om te laten zien hoe geweldig hij een paddenstoel vind. Echt zo'n vies gespeelde vent en zijn vrouw ook.
Klopt helemaal, maar hem naar je eigen oppas brengen vind ik toch wel heel bijzonder. Ik vraag me wel af of dat kindje nou echt alleen in de auto lag, ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Maar sowieso, voor honderden euro's uit eten en dan geen oppas inhurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:57 schreef men_in_red het volgende:
Nou ja, een jankend klerekind in je tent is ook niet alles
Ze willen ook de nodige rust natuurlijk, en ze hadden in hong kong natuurlijk dat klusje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef NoCigar het volgende:
Ook vreemd als ze op vakantie gaan o.m. fijn 24 uur bij de kinderen zijn en dan een oppas meenemen.
Nee, jij bent echt de enige die ze kent. Jij bent ook echt de enige die er weleens gegeten heeft en die Trees mag zeggen. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
Je kent hem in het echt?
Ja, vond ik ook vreemd. Mss om de oppas te verwennen, maar het is natuurlijk ook makkelijk als je nog moet werken - in die chinese keuken bijv.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef NoCigar het volgende:
Ook vreemd als ze op vakantie gaan o.m. fijn 24 uur bij de kinderen zijn en dan een oppas meenemen.
inderdaad... beetje zielig hoe golfer en die anderen het over 'trees' hebben en helemaal fan zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, jij bent echt de enige die ze kent. Jij bent ook echt de enige die er weleens gegeten heeft en die Trees mag zeggen. Gefeliciteerd.
Ps: is er niet iets joods uit te peuren? Jonnie besneden ofzo? Kijk maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |