Zo ver ik weet niet. En ja, ik moet ook nog beginnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:02 schreef Maaark het volgende:
Wat? H3 niet? Mooizo.
Nog meer dingen in de afzonderlijke modules die niet hoeven?
Ik moet dus nog beginnen voor AK en Wiskunde.
Nu hoef ik voor AK maar een 4.1 te halen...
dus die klimaat shit hoeft niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:33 schreef GioStyle het volgende:
[..]
-Boek doorlezen en tegelijkertijd samenvattingen maken?
-Oefenexamens doornemen?
-Bidden tot God dat je een 5,5 haalt?
Trouwens je hoeft maar 3 modules, en van Actieve Aarde hoef je hoofdstuk 3 niet te doen.![]()
Mijn leraar zei dat je die juist niet hoef te leren.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:31 schreef Guusie het volgende:
[..]
dus die klimaat shit hoeft niet?
wat ontzettend vreemd, want onze leraar ging nog zeggen: ja der komt ongetwijfeld dingen over klimaat in omdat dat zo ontzettend actueel is ..
Kloptquote:Op zondag 27 mei 2007 10:49 schreef Guusie het volgende:
thnx!
Dus bij actieve aarde van ATLANTIS.. hoeft hoofdstuk 2 niet:)
stom van mij, omdat die is bij ons in de les ook niet behandelt:)
Ik begin eerst met het gemakkelijke, dan kom ik er even in enzo...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:05 schreef Riro het volgende:
Politiek en ruimte is verschrikkelijk simpel
Net begonnen aan AA, maar daar ben ik maar mee gestoptWat haat ik dat
Dat had ik ook gedaan inderdaad..quote:Op maandag 28 mei 2007 18:06 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ik begin eerst met het gemakkelijke, dan kom ik er even in enzo...
OMG nog meer papierquote:Dit jaar zal het eindexamen Aardrijkskunde (HAVO/VWO) voor het eerst uit een opgavenboekje, bronnenboekje en een uitwerkbijlage bestaan. Dit betekent dat er een hoop papier op tafel komt te liggen.
Iedereen die geschiedenis heeft, kent deze situatie als. Je krijgt een hoop papier op je tafel en waarschijnlijk kan niet alles tegelijk op tafel liggen.
Hieronder een tweetal tips;
Vouw alle examens naar het A4 formaat en laat de boekjes niet open (als A3) op tafel liggen. Als je een woordenboek of atlas gebruikt, leg deze dan na gebruik niet op tafel, maar naast je tafel op de grond. Zorg wel dat daar dan geen tas staat, want anders kunnen de surveillanten de indruk krijgen dat je aan het spieken bent.
Kortom: maak efficiënt gebruik van je tafel.
waar haal je die orientatietoetsen vandaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
feest
net de orientatietoesten gedaan wat mijn vorige post in dit topic betreft klopt het
examenbundelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef Maaark het volgende:
[..]
waar haal je die orientatietoetsen vandaan?
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef Luutgaert het volgende:
Moeten jullie ook jullie atlassen inleveren voor controle?![]()
Nou, dan mogen ze het ook niet vragen aan ons als andere scholen er niet aan doen. Ik heb geen zin om naar school te gaan alleen voor een atlas.quote:
Ik zou ook niet komen opdagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Nou, dan mogen ze het ook niet vragen aan ons als andere scholen er niet aan doen. Ik heb geen zin om naar school te gaan alleen voor een atlas.
edit: met 't autootje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |