ak is zó makkelijk, die boeken zijn zó hilarisch simpel, daar MOET je wel een 8 voor scoren. anders hoor je niet op het vwoquote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef Cerubo het volgende:
Hmm, ik vind Actieve Aarde juist veel fijner dan die andere katernen. Ligt me wat beter, maar die anderen kun je opzich ook goed beantwoorden met behulp van de atlas, dat is dan wel weer een voordeel.
Je bent niet de enige, een van de 2 examens (natuurkunde aswell) waar ik me een beetje zorgen over maakquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik ben slecht in aardrijkskunde.
Latijn niet? Of ga je daar al uit van een onvoldoende?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, een van de 2 examens (natuurkunde aswell) waar ik me een beetje zorgen over maak![]()
Jij snapt het , zie ook cijfertopic en latijn topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Latijn niet? Of ga je daar al uit van een onvoldoende?
Waarom? Actieve aarde is best beperkt. Juist over vervoer en ruimtelijke inrichting kun je veel kutvragen over stellen met betrekking tot de atlas en dergelijke.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:31 schreef Casparovvv het volgende:
Had vandaag schoolexamen politiek en ruimte. Kipsimpel. Actieve aarde is idd de moeilijkste katern.
Atlas vragen, laat ze maar komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Waarom? Actieve aarde is best beperkt. Juist over vervoer en ruimtelijke inrichting kun je veel kutvragen over stellen met betrekking tot de atlas en dergelijke.
Politiek en ruimte moet ik nog krijgen, maar dat lijkt me niet zo lastig.
Je moet gewoon uitgaan van wat in het boek staat en niet teveel doordenken. Er zal geen vraag komen over die uitzonderingsgevallen, tenzij je daar extra info over krijgt op het examen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef Marloes het volgende:
Hahahah ik had voor m'n SE van actieve aarde een 3.9
Dat belooft niet veel goeds
Ben nu bezig met een samenvatting maken maar ik snap er echt geen drol van. ''Mid-oceanische ruggen komen doorgaans voor in het midden van een oceaan'', ja eh, DOORGAANS, betekent dat dat er ook nog uizonderingen zijn ofzo??
En dat gezwam over magmahaarden begrijp ik ook niet
Nee, elk 'vulkaan' heeft een magmahaard, lijkt me. Het is gewoon een zeer hete mantelpluim onder de aardkorst (Yellowstone parc (volgens mijquote:
Hm dat paleomagnetisme snap ik ook niet helemaal.. Maar ik weet wel dat je aan de hand daarvan de platentektoniek kan verklaren. Het komt erop neer dat er een patroon is in de magnetische velden ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef Cerubo het volgende:
Wat ik niet snap is het paleomagnetisme. Iemand die me dat kan uitleggen? Ook weet ik niet meer hoe ik vanuit een grafiek met temp. en neerslag het klimaat van Koppen moet zeggen.
4 Meter!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef Stupiditeit het volgende:Hoe gaan jullie het eigenlijk voorbereiden? En hoe lang?
Ik ga denk ik mijn aantekeningen van het afgelopen jaar leren, en misschien een samenvatting van de stof maken. En de examenbundel doorbladeren om te kijken of je bij het beantwoorden van de vragen een beetje in de goede richting zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef Stupiditeit het volgende:Hoe gaan jullie het eigenlijk voorbereiden? En hoe lang?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Najir het volgende:
Iemand hier met een leuke goede samenvatting of stofomschrijving voor "Alles"?![]()
-Boek doorlezen en tegelijkertijd samenvattingen maken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:29 schreef Guusie het volgende:
Ja ik ben dus heel slecht in ak heb een 5.5 nodig en ik weet dus niet hoe ik moet beginnen... samenvatingen leren? is er ergens stof omschrijving (wat dus een samenvatting is) of iemand zo gul om mij zijn samenvattingkjes over te dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |