vond Nicolaas een enge psychoquote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Ik vond Nicolaas 3 keer niks, vond het net een puber![]()
Hangjongeren zat nou in de kooiquote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Alsjeblieft niet : Kweenie....ofzow......hang hang.....preuts.....kweenie....ofzo.....
Wie zou ik daar nu mee bedoelen ?
Eigenlijk vind ik mezelf best wel knap.quote:
Wat kan Nena nou toevoegen? Ze heeft steeds twee slipjes over elkaar heen aan haar kont, dus weinig te zien......quote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas of Nena kunnen iets toevoegen, dus een van die twee is het. De rest wil de redactie zelf vast absoluut niet terug hebben
Laat me raden, ze zegt tegen je "Effe serieus", geeft je een rotschop tegen je poten en jij loopt jankend naar binnen terwijl ze je achterna roept "JA WAT?quote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Alsjeblieft niet : Kweenie....ofzow......hang hang.....preuts.....kweenie....ofzo.....
Wie zou ik daar nu mee bedoelen ?
anders ik welquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef Mikaro het volgende:
Ik word een beetje moe van Natasia haar eigen visie![]()
Inderdaad, een hopeloze zet omdat er niet echt interessante aanmeldingen zijn...quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. Een gedisqualificeerde terug halen is gekkenwerk. Dan ben je echt bezig met een wanhoopsprong.
Nena geloof ik ook wel in ja.quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Hier zeggen een paar mensen dat Nicolaas destijds ook zei er absoluut niet meer in te willen. Hij had ook spijt van zijn aanmelding. Dus ik denk dat het Nena wel eens zou kunnen zijn
Nena en Amanda samen is zeker de eerste dagen leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Hier zeggen een paar mensen dat Nicolaas destijds ook zei er absoluut niet meer in te willen. Hij had ook spijt van zijn aanmelding. Dus ik denk dat het Nena wel eens zou kunnen zijn
Jep.... die op je Avatar jaquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden, ze zegt tegen je "Effe serieus", geeft je een rotschop tegen je poten en jij loopt jankend naar binnen terwijl ze je achterna roept "JA WAT?
Bedoel je die.
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Het verklaard wel haar aanwezigheid bij de premiere, de kook-curses, de videoboodschap en die brief vandaag. Ik denk dat zowel Nena en Nicolaas het kunnen zijn, een andere ex-bewoner is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Gigageil het volgende:
Wat kan Nena nou toevoegen? Ze heeft steeds twee slipjes over elkaar heen aan haar kont, dus weinig te zien......![]()
Dikke heibel met Amanda. Natasia en Brianquote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat kan Nena nou toevoegen? Ze heeft steeds twee slipjes over elkaar heen aan haar kont, dus weinig te zien......![]()
Dat heb ik ook, ik hoop op Nenaquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
Hoop niet dat het Nathanael wordt, want dan gaan de verhoudingen wel erg scheef lopen tussen SHE en ABN.
Omdat ze denkt dat DGK om haar draait?quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
Waarom praat alleen Natasia?
En Nena doet toch geen moer, dus tijd te over......quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nena geloof ik ook wel in ja.
Ze zoekt de laatste tijd de confrontatie met DGK wel op.
Oh ja.....dat dan weer wel....quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dikke heibel met Amanda. Natasia en Brian
Ze hebben nu 24 uur om met meerderheid te kiezen of ze een ex of nieuwe bewoner in huis willen hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Sebi het volgende:
Is er ook gezegd wanneer de 'nieuwe' bewoner komt? Zou leuk zijn als er nu achter een oude en een nieuwe klaar staat om erin te springen...
nicolaas valt ook af ! die gaat weer zijn kids missenquote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Update:
- Moussayr (sp?) zeer onwaarschijnlijk, die leverd geen kijkcijfers op
- Angelique, overbodig want ze hebben Sylvia al
- Nicolaas
- Stephan, heeft zich weg laten stemmen
- Eveline, had heimwee
- Bart, 100% zeker niet
- Nena
- Ilona, wilde weg en heeft een nieuwe baan
- Nathanael, heeft een nieuwe baan volgens Brainless
dankjewelquote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hebben nu 24 uur om met meerderheid te kiezen of ze een ex of nieuwe bewoner in huis willen hebben.
Verwarrende vraagstelling:quote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten![]()
[POLL] Wie van de oud bewoners komt weer terug?
quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop op Nicolaas en als die het niet is dan Nena, en dán Stephan![]()
Het gaat om een meerderheid van stemmen .... dus als er 4 voor een ex-bewoner kiezen ... dus SHE moet Natasia zien te bewerken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Als Nathanael echt een nieuwe baan heeft, dan zet ik mijn contactpunten in op Nena. Die is altijd op de achtergrond aanwezig gebleven: niet alleen in gesprekken van de bewoners (Brian! Amanda! Huub!), maar ook fysiek: premiere, lepels en het belangrijkste: ze levert gewoon mooie televisie op met de verhouding die ze met Huub, Amanda, Brian en Natasia heeft.
Brian gaat echt nevernooitniet voor een oude bewoner kiezen, net zomin als Amanda.
Ik ooooookquote:
Die wordt toch weer gelijk eruit gestemd zodra dat kan, daar zal de redactie ook aan gedacht hebben.quote:
Tis toch lekker meerderheid van stemmenquote:Op maandag 2 april 2007 21:42 schreef Ning het volgende:
Ik denk dat Brian tegen stemt. Die schijt in zijn broek.
Hij snapt toch wel dat hij dat nou juist niet moet zeggenquote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Goed Huub praat je bek effe voorbij.
Wat een idioot is het toch.
Weet je zeker dat rat niet mee stemt.
Ja, daarom hoop ik ook stellig dat het niet Nathanael is.quote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
De zeik is dat de groepen 4-3 zijn...
De enigen die er zelf niet uit wilden, waren NL, Nena en Angelique.quote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die wordt toch weer gelijk eruit gestemd zodra dat kan, daar zal de redactie ook aan gedacht hebben.
Ik denk dat het Nicolaas of Nena is, zij worden er niet zo snel uitgestemd
Heerlijk jou nuchterheidquote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarschijnlijk weten we het over 24 uur...
Denk dat ze dat bewust gedaan hebben, ze willen niet dat 1 persoon hun plannetje gaat verpestenquote:
JOBJE zei hij toch?quote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef pronkjewail het volgende:
Als Nena het geld niet van haar ouders krijgt, dan krijgt ze het wel van een JOCKEY??? volgens Brian.
Iemand enig idee wat hij hiermee bedoeld?
Zit inderdaad een verschil in, maar wat ik denk is niet verschillend van wat ik hoop, al kan dat natuurlijk voor anderen wel zo zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verwarrende vraagstelling:
Dit is een voorspellende vraag: wie denk jij dat er terug komt.
Ik voorspel dat er in de reakties allemaal mensen komen, die hun persoonlijke voorkeur (wat ze hopen) gaan toelichten.
Maar dat terzijde.
edit:
[..]
![]()
Meerderheidquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
Moet de stemming unaniem zijn of met meerderheid?
Ik neem aan dat dat iemand is die haar aan het berijden is.quote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef pronkjewail het volgende:
Als Nena het geld niet van haar ouders krijgt, dan krijgt ze het wel van een JOCKEY??? volgens Brian.
Iemand enig idee wat hij hiermee bedoeld?
meerderheidquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
Moet de stemming unaniem zijn of met meerderheid?
Lukt hem op dit moment nog niet echt he ....quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef getl0st het volgende:
Brain dekt zich in en probeert de groep mee te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |