vond Nicolaas een enge psychoquote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Ik vond Nicolaas 3 keer niks, vond het net een puber![]()
Hangjongeren zat nou in de kooiquote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Alsjeblieft niet : Kweenie....ofzow......hang hang.....preuts.....kweenie....ofzo.....
Wie zou ik daar nu mee bedoelen ?
Eigenlijk vind ik mezelf best wel knap.quote:
Wat kan Nena nou toevoegen? Ze heeft steeds twee slipjes over elkaar heen aan haar kont, dus weinig te zien......quote:Op maandag 2 april 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas of Nena kunnen iets toevoegen, dus een van die twee is het. De rest wil de redactie zelf vast absoluut niet terug hebben
Laat me raden, ze zegt tegen je "Effe serieus", geeft je een rotschop tegen je poten en jij loopt jankend naar binnen terwijl ze je achterna roept "JA WAT?quote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Alsjeblieft niet : Kweenie....ofzow......hang hang.....preuts.....kweenie....ofzo.....
Wie zou ik daar nu mee bedoelen ?
anders ik welquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef Mikaro het volgende:
Ik word een beetje moe van Natasia haar eigen visie![]()
Inderdaad, een hopeloze zet omdat er niet echt interessante aanmeldingen zijn...quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. Een gedisqualificeerde terug halen is gekkenwerk. Dan ben je echt bezig met een wanhoopsprong.
Nena geloof ik ook wel in ja.quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Hier zeggen een paar mensen dat Nicolaas destijds ook zei er absoluut niet meer in te willen. Hij had ook spijt van zijn aanmelding. Dus ik denk dat het Nena wel eens zou kunnen zijn
Nena en Amanda samen is zeker de eerste dagen leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Hier zeggen een paar mensen dat Nicolaas destijds ook zei er absoluut niet meer in te willen. Hij had ook spijt van zijn aanmelding. Dus ik denk dat het Nena wel eens zou kunnen zijn
Jep.... die op je Avatar jaquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden, ze zegt tegen je "Effe serieus", geeft je een rotschop tegen je poten en jij loopt jankend naar binnen terwijl ze je achterna roept "JA WAT?
Bedoel je die.
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Het verklaard wel haar aanwezigheid bij de premiere, de kook-curses, de videoboodschap en die brief vandaag. Ik denk dat zowel Nena en Nicolaas het kunnen zijn, een andere ex-bewoner is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Gigageil het volgende:
Wat kan Nena nou toevoegen? Ze heeft steeds twee slipjes over elkaar heen aan haar kont, dus weinig te zien......![]()
Dikke heibel met Amanda. Natasia en Brianquote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat kan Nena nou toevoegen? Ze heeft steeds twee slipjes over elkaar heen aan haar kont, dus weinig te zien......![]()
Dat heb ik ook, ik hoop op Nenaquote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
Hoop niet dat het Nathanael wordt, want dan gaan de verhoudingen wel erg scheef lopen tussen SHE en ABN.
Omdat ze denkt dat DGK om haar draait?quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
Waarom praat alleen Natasia?
En Nena doet toch geen moer, dus tijd te over......quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nena geloof ik ook wel in ja.
Ze zoekt de laatste tijd de confrontatie met DGK wel op.
Oh ja.....dat dan weer wel....quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dikke heibel met Amanda. Natasia en Brian
Ze hebben nu 24 uur om met meerderheid te kiezen of ze een ex of nieuwe bewoner in huis willen hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Sebi het volgende:
Is er ook gezegd wanneer de 'nieuwe' bewoner komt? Zou leuk zijn als er nu achter een oude en een nieuwe klaar staat om erin te springen...
nicolaas valt ook af ! die gaat weer zijn kids missenquote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Update:
- Moussayr (sp?) zeer onwaarschijnlijk, die leverd geen kijkcijfers op
- Angelique, overbodig want ze hebben Sylvia al
- Nicolaas
- Stephan, heeft zich weg laten stemmen
- Eveline, had heimwee
- Bart, 100% zeker niet
- Nena
- Ilona, wilde weg en heeft een nieuwe baan
- Nathanael, heeft een nieuwe baan volgens Brainless
dankjewelquote:Op maandag 2 april 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hebben nu 24 uur om met meerderheid te kiezen of ze een ex of nieuwe bewoner in huis willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |