SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef ivetje het volgende:
Je lijkt op Jamai, dus ik zou eerder zeggen dat je een homo bent dan
Nou, hij is best nuttig...quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wel grappige opmerking, ja.
Als je nou eens een nuttige inhoudelijke post plaatst![]()
En dan een strak, mouwloos shirtje waaronder je natuurlijk vreselijk opgepompt bent zodat je de tepelpiercing er doorheen ziet priemen.quote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef jordeeeh het volgende:
Nah je bent niet echt mooiboy. Je probeert t alleen lijkt t
Als je oorbel (diamantje, nep ofcourse), zonnebril had wel. Maar dat kraagje is wel erg wannabe ja
ohhjaa... die Nep diamantjes hé...quote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef jordeeeh het volgende:
Nah je bent niet echt mooiboy. Je probeert t alleen lijkt t
Als je oorbel (diamantje, nep ofcourse), zonnebril had wel. Maar dat kraagje is wel erg wannabe ja
Jij vroeg om een mening over jou kop...ik nietquote:
quote:
Daar gaat het niet om. Iemand noemt mij mooiboy. maar wtf is datquote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik vind je ook niet zo bijster mooi
een jongen, of een meisje?quote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Iemand noemt mij mooiboy. maar wtf is dat
Wat vinden jullie mooiboys ?
In welke tunnel hebben jullie de vakantie geboekt?quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef ivetje het volgende:
Een mooiboy is een doorgeslagen metroman met een gebrek aan smaak/stijlquote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Iemand noemt mij mooiboy. maar wtf is dat
Wat vinden jullie mooiboys ?
Dude.. Waarom krijg je geen schurft?quote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
In welke tunnel hebben jullie de vakantie geboekt?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een mooiboy is een doorgeslagen metroman met een gebrek aan smaak/stijl
En jij bent geen mooiboy maar een lelijke wannabe.
Ow, en kom maar op met countergrapjes over mijn uiterlijk.
Lieve katquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh! ikzie wel eens van die mocrojongetjes lopen.. met LV tasjes ofzo.. rond hun middel.quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef K-mail het volgende:
Een mooiboy is meer een "player" die meisjes meer als een stuk speelgoed beschouwt, en daarbij gebruik maakt van zijn looks. (persoonlijk vind ik die looks meestal dramatisch)
Een mooiboy hoeft dus niet per definitie een mooie jongen te zijn, maar eerder iemand die het ene na andere meisje aflebbert, "gebruikt".
Meeste mooiboys hebbben trouwens meestal een oorbel met een knalgrote nepdiamant erop, dragen hand-tasjes, waarin mobiel+ipod zit, een of ander paar lelijke "merk" schoenen en petje, en een lelijke (grijze) trainingsbroek. Afgemaakt met een polo
(zo zou ik ze zien)
Nee hoor... jij ziet er best braaf uit.quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeld op André Hazes, NA het afschieten met de vuurpijlquote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
je lijkt een beetje op andré hazes.
mag je zelf bepalen of je dat mooiboy vindt.
Nee, maar je moeder welquote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Spartan.Has.Pubic.Hair het volgende:
Heb je soms een of andere nare ziekte waarvan je hoofd gaat muteren?
Ja hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ts, wat vind je zelf van jezelf?
ben je zelfverzekerd? doe je ook wel eens je haar naar voren? want je hebt een best hoge haargrens.
Jemig! net topic voetbal manquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo!
Hij vraagt toch of hij een mooiboy is? Dan mag ik toch zeker wel ontkennend antwoorden en dit nog netjes onderbouwen ook?quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, restartje dan maar?
quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef marleenhoofd- het volgende:
als je een beetje logisch nadenkt over de betekenis van mooiboy, dan kom je tot de volgende conclusie: mooie jongen namelijk mooi en boy:')
al goed dat wist je allang dus dit is zo'n 'ik, ben mooiboy genoemd!' topic 'willen jullie dat even bevestigen door mij uit te leggen wat het is'
Zo van dan hoor ik nog 10 x dat zij mij mooi vond en dan weet meteen een groot gedeelte van fok! het ook..
verder vind ik t heel erg meevallen..
-wat snap je niet aan mooi en boy?quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
Nee... maar hoe de fuck moet ik weten wat zij bedoeld?
Ik vind mezelf geen mooiboy totaal niet![]()
Check hieronderquote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
-wat snap je niet aan mooi en boy?
-ach erme
Volgens mij niet... het schijnt nogal negatief te zijn ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef lavAzza het volgende:
Ik dacht dat een mooiboy een knap iemand was, maar nu twijfel ik enorm want er zit ook wat in wat een hoop mensen hier gezegd hebben.
Mensen die je mooiboy noemen moet je meteen negeren. Zijn altijd VMBO'ers of nog erger.quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
Nee... maar hoe de fuck moet ik weten wat zij bedoeld?
Ja je bent zon mooiboy![]()
IK vraag gewoon wat jullie daaronder verstaan! En of jullie ook dezelfde mening als haar delen.
Ik vind mezelf geen mooiboy totaal niet![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef lavAzza het volgende:
"Ik vind mooiboy een beetje raar klinken.. doe dan lekker ding of lekkertjeBen jij dat ?
XxX. nonnie ! hitkrant :: 0 Reacties :: Verstuur privébericht ..."
Aldus een breezahslet gevonden via google
ok, jij wint..was t een breezer die t zei? dan is t positief want die snappen niet wat er negatief is aan dat fenomeen.. was t een gewone dreuge, dat vindt ze je stomquote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Check hieronder
[..]
Volgens mij niet... het schijnt nogal negatief te zijn ofzo.
Er postte iemand zon linkje met lee Hotti.
Sorry maar dat is echt ranzig![]()
Eerste reactie pwnd TS gelijkquote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef ivetje het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 20:19 schreef KopieerMachine het volgende:
hail peepz!
Nou zat ik net op msn enzo.. en iemand zei ''Heu je bent een mooiboy''
Dus ik...:?
Maarja wat is een mooiboy eigenlijk?
Wat vinden jullie daarvan ?
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je de bash niet aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef Afzuigkap het volgende:
Nee, slotje.
Als ik die kop van jou zie denk ik dat je pot bent, is die witte jongen naast je je vriend of is het een vrouw?quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef ivetje het volgende:
Ah dank je.. ik wist even niet wat ik bij een 'mooiboy' moest voorstellen. Het klinkt als een Antilliaan die probeert Nederlands te praten :emo:quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef K-mail het volgende:
Een mooiboy is meer een "player" die meisjes meer als een stuk speelgoed beschouwt, en daarbij gebruik maakt van zijn looks. (persoonlijk vind ik die looks meestal dramatisch)
Een mooiboy hoeft dus niet per definitie een mooie jongen te zijn, maar eerder iemand die het ene na andere meisje aflebbert, "gebruikt".
Meeste mooiboys hebbben trouwens meestal een oorbel met een knalgrote nepdiamant erop, dragen hand-tasjes, waarin mobiel+ipod zit, een of ander paar lelijke "merk" schoenen en petje, en een lelijke (grijze) trainingsbroek. Afgemaakt met een polo
(zo zou ik ze zien)
En M3CABRIO geenstijl-fag ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:15 schreef M3CABRIO het volgende:
Mooiboy is kennelijk slang voor: Kansloze Heaumeau.
leg uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind je een gladjanus
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:00 schreef Hijacking het volgende:
ik vind hem trouwens meer een batty boy
quote:Op dinsdag 3 april 2007 06:04 schreef BlueEyed het volgende:
desalniettemin respect voor de TS, je moet het maar durven, met die looks zo'n topic openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |