In welke tunnel hebben jullie de vakantie geboekt?quote:Op maandag 2 april 2007 20:21 schreef ivetje het volgende:
Je lijkt op Jamai, dus ik zou eerder zeggen dat je een homo bent dan
Een mooiboy is een doorgeslagen metroman met een gebrek aan smaak/stijlquote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Iemand noemt mij mooiboy. maar wtf is dat
Wat vinden jullie mooiboys ?
Dude.. Waarom krijg je geen schurft?quote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
In welke tunnel hebben jullie de vakantie geboekt?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een mooiboy is een doorgeslagen metroman met een gebrek aan smaak/stijl
En jij bent geen mooiboy maar een lelijke wannabe.
Ow, en kom maar op met countergrapjes over mijn uiterlijk.
Lieve katquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh! ikzie wel eens van die mocrojongetjes lopen.. met LV tasjes ofzo.. rond hun middel.quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef K-mail het volgende:
Een mooiboy is meer een "player" die meisjes meer als een stuk speelgoed beschouwt, en daarbij gebruik maakt van zijn looks. (persoonlijk vind ik die looks meestal dramatisch)
Een mooiboy hoeft dus niet per definitie een mooie jongen te zijn, maar eerder iemand die het ene na andere meisje aflebbert, "gebruikt".
Meeste mooiboys hebbben trouwens meestal een oorbel met een knalgrote nepdiamant erop, dragen hand-tasjes, waarin mobiel+ipod zit, een of ander paar lelijke "merk" schoenen en petje, en een lelijke (grijze) trainingsbroek. Afgemaakt met een polo
(zo zou ik ze zien)
Nee hoor... jij ziet er best braaf uit.quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeld op André Hazes, NA het afschieten met de vuurpijlquote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
je lijkt een beetje op andré hazes.
mag je zelf bepalen of je dat mooiboy vindt.
Nee, maar je moeder welquote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Spartan.Has.Pubic.Hair het volgende:
Heb je soms een of andere nare ziekte waarvan je hoofd gaat muteren?
Ja hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ts, wat vind je zelf van jezelf?
ben je zelfverzekerd? doe je ook wel eens je haar naar voren? want je hebt een best hoge haargrens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |