Vooral dat gezeik over die dieren, en of je ze wel of niet moet voeden. Op een gegeven moment moest je zeggen waarom het utilistisch was, maar ik dacht dat je dat moest beargumenteren vanuit de mens gezien, maar het moest dus vanuit de dieren. Ja eh, ZET DAT ER DAN BIJ.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef Twinky het volgende:
welk nummer is dat? doe ik dat gewoon
vraag 7en ook vraag 1 t/m 6 en 8 t/m 15
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef Shoegal88 het volgende:
weet je wat nog het ergste is, ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik het neit geleerd had en het gewoon een keer vluchtig door had gekeken, ik het hetzelfde punt had gekregen...
Ik ga wel ff klagen, moet nog wel verzinnen waarover. Tips?
Wij hadden overigens ook nog een stel kneuzen van de havo die bij ons in dezelfde ruimte eindexamen duits deden en dat eindexamen duurde maar 2.5 uur, dus toen die mensen vertrokken was ik vijf minutne kwijt omdat ze gewoon hardop begonnen te praten en te lachen en extreem sloom het lokaal uit liepen. Volgens mij kan ik daar ook over kalgen he?
Daar waren wij gelukkig al voor gewaarschuwdquote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Shoegal88 het volgende:
zit tussen de 5 en de 7, ik ben tevreden
vond het wel vervelend dat ze inderdaad twee opgaves over die onzin uit hoofdstuk 6 hebben laten gaan
Dikke kans dat je dan over een aantal jaartjes een baan hebt die niet bij je WO capaciteiten past, maar goed, je moet studeren wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Giraffe het volgende:
Vraag ik me toch af: wie gaat er nu filosofie studeren van jullie?
Ik heb vorig jaar ook filosofie eindexamen gedaan, maar heb toen voor CKI gekozen, nu stap ik over naar filosofie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |