Vreemdquote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut msn..wil gewoon niet aan open gaan...![]()
Hebben we nietquote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry
Zie trouwens dat het @school is... Het gouwe ouwe fietsenhok dan maar?![]()
ik krijg me niet aangemeld....quote:Op maandag 2 april 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Bij mij doet ie ut wel.![]()
sluit msn eens volledig af, dus waar dat klokje staat enzo (voor het geval je dat niet weet) eventjes op afsluiten klikken.quote:
Echt welquote:
Lijkt me een goed plan 14quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Deze vanavond nog vol?
iig niet door mij....moet morgen om 06:00 op.....quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Deze vanavond nog vol?
da's vroeg zatquote:Op maandag 2 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
iig niet door mij....moet morgen om 06:00 op.....![]()
![]()
heb ik dus al 6 keer gedaan....quote:Op maandag 2 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sluit msn eens volledig af, dus waar dat klokje staat enzo (voor het geval je dat niet weet) eventjes op afsluiten klikken.
Dan weer opnieuw opstarten, wil nog wel eens helpen
geeft ie een melding?quote:Op maandag 2 april 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik dus al 6 keer gedaan......en heb geen zin om de hele pc opieuw te starten....
![]()
zoals iedere dag de laatste weken heb ik dus van alles gepland....quote:Op maandag 2 april 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's vroeg zat
Quest-ce que tu vas faire?
krijgt dus een of andere adres niet open ofzo....quote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geeft ie een melding?
Draai je msn of wlm?
da's waarquote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals iedere dag de laatste weken heb ik dus van alles gepland.......komt er alleen niet zoveel van...
![]()
hoop doet leven he.....![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je mag me ook gewoon PM-en hoor JJ
msn 8.0 ofzo is dat?quote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
krijgt dus een of andere adres niet open ofzo.......gewoon msn maar de nieuwe versie en die is gewoon klote....!!!!!
![]()
Wow,quote:Op maandag 2 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
iig niet door mij....moet morgen om 06:00 op.....![]()
![]()
idd...WLM....kutzooi...quote:Op maandag 2 april 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
msn 8.0 ofzo is dat?
Want msn bestaat niet meer, nieuwste versie heet WLM
En die zuigt idd.
Maar die geven, als je je niet kunt aanmelden, doorgaans een foutmelding weer..
met een probleem oplos scherm, doet ie dat niet?
NP, dat weet jequote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...WLM....kutzooi......nou ja morgen weer een poging....ben nu echt te moe....
..maar thnx anyway....
![]()
hoe krijg je dat voor elkaar....quote:Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik schrok me kapot nog,
ik keek in de spiegel, zag ik dat m'n haar stijl is in eens
WLM.. ik weiger dat vooralsnog te gaan gebruikenquote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...WLM....kutzooi......nou ja morgen weer een poging....ben nu echt te moe....
..maar thnx anyway....
![]()
Welterusten Papiermaestrodudequote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
Welterusten allemaal, wie weet tot morgen
ik heb geen windowsquote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
WLM.. ik weiger dat vooralsnog te gaan gebruiken
latur papierquote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
tja...heb 2 kids....quote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
WLM.. ik weiger dat vooralsnog te gaan gebruiken
ik hou het bij MSN 7.nogwattes
Dat UNt helemaalquote:
Ja, ik weet het niet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar....![]()
ben zo blij met mijn krullen.....![]()
En die kunnen niet toe met MSN 7.x ?quote:
welterusten....slaap lekker en droom zacht en fijn....quote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken
Ik ben een maand of 3 geleden 'noodgedwongen' verkast naar OSX, en het bevalt me uitermate goedquote:Op maandag 2 april 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat UNt helemaal... Ik ben langzaamaan een poging tot migratie naar Linux aan het ondernemen
Dat geloof ik graag dat dat goed bevaltquote:Op maandag 2 april 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben een maand of 3 geleden 'noodgedwongen' verkast naar OSX, en het bevalt me uitermate goed
tja...willen niet achterlopen met vriendjes en vriendinnentjes...quote:
Ik ga pitten als deze vol is en m'n tvptje in de nieuwe staatquote:Op maandag 2 april 2007 23:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welterusten....slaap lekker en droom zacht en fijn....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ moet eigenlijk ook naar bed.......maar heb geen ijzere discipline....
![]()
Haha.. daar zit wat in.....quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...willen niet achterlopen met vriendjes en vriendinnentjes......pffff word er soms echt moe van....
![]()
maar ze zijn zo lief........kan ze weinig wiegeren....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |