prima tijdsbestedingquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
prima tijdsbesteding![]()
... Al een locatie op het oog? Kopieerapparaat? Salontafel?
Staat jouw naam er ook bij?quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
* altijd machtig heerser*...nou snap ik em....![]()
Eeeh, 't is op school he...quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
prima tijdsbesteding![]()
... Al een locatie op het oog? Kopieerapparaat? Salontafel?
Oh grote leider!!!quote:
mijn naam komt van het Latijn af en betekent .......KONINGIN....tja..past helemaal bij me...quote:Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat jouw naam er ook bij?
Wel grappig, ik heb dus een tsjechische naam
sorryquote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nou moet je hem niet op rare ideeen brengen he.....
![]()
salon tafel is wel erg hard....![]()
OMFG......quote:Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
M'n moeder is spuiten en slikken aan het kijken
Regina?quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn naam komt van het Latijn af en betekent .......KONINGIN....tja..past helemaal bij me...![]()
![]()
![]()
hoe nostalgisch....quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry
Zie trouwens dat het @school is... Het gouwe ouwe fietsenhok dan maar?![]()
hoe kom je daaraan?quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn naam komt van het Latijn af en betekent .......KONINGIN....tja..past helemaal bij me...![]()
![]()
![]()
Heil mijn majesteit!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paul is een Engelse jongens naam.quote:
hoe gok je dat zo?quote:
hmmm...quote:
nee duh.....hij is wel op z'n Frans geschreven dus op en Nederlandse site zul je niet ver komen.....quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan?
want op die site kan ik 't niet vinden...
Door 5 jaar lang latijnse woordjes van buiten gestampt te moeten hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe gok je dat zo?
Oh, JJ, is het trouwens 'gewoon' een franse versie van regine/regina?
en daarom is dit een super topic.....quote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We hebben hier gewoon een majesteit en een heerser rondlopen
Ohjaquote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee duh.....hij is wel op z'n Frans geschreven dus op en Nederlandse site zul je niet ver komen.....![]()
haha, okquote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Door 5 jaar lang latijnse woordjes van buiten gestampt te moeten hebben
Grappig, dat het ook nog een soort van kloptquote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Paul is een Engelse jongens naam.
De betekenis van de naam is `klein, bescheiden`.
Klopt ook nog(mits klein = figuurlijk)
quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Grappig, dat het ook nog een soort van klopt
MPG twijfelt tussen Regine en Reinequote:
Ja, voor alsnog ben ik geen heerser, en woon jij niet op een kasteel (voor zover ik weetquote:
Reine betekent idd koningin.....maar zo heet ik nog net niet....quote:
Ik heb mijn PM maar ff getjektquote:Op maandag 2 april 2007 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Reine betekent idd koningin.....maar zo heet ik nog net niet....![]()
alhoewel zo iedereen meeten zou weten met wie ze te maken hebben....![]()
Spa Reine.quote:Op maandag 2 april 2007 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Reine betekent idd koningin.....maar zo heet ik nog net niet....![]()
alhoewel zo iedereen meeten zou weten met wie ze te maken hebben....![]()
misschien een rivier dat naar een kasteel leidde waar een hele lieve en mooie koningin woonde...quote:Op maandag 2 april 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spa Reine.
Wat heeft spa dan met een koningin te maken vroeg ik me in eens af
haha, dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien een rivier dat naar een kasteel leidde waar een hele lieve en mooie koningin woonde...![]()
Vreemdquote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut msn..wil gewoon niet aan open gaan...![]()
Hebben we nietquote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry
Zie trouwens dat het @school is... Het gouwe ouwe fietsenhok dan maar?![]()
ik krijg me niet aangemeld....quote:Op maandag 2 april 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Bij mij doet ie ut wel.![]()
sluit msn eens volledig af, dus waar dat klokje staat enzo (voor het geval je dat niet weet) eventjes op afsluiten klikken.quote:
Echt welquote:
Lijkt me een goed plan 14quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Deze vanavond nog vol?
iig niet door mij....moet morgen om 06:00 op.....quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Deze vanavond nog vol?
da's vroeg zatquote:Op maandag 2 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
iig niet door mij....moet morgen om 06:00 op.....![]()
![]()
heb ik dus al 6 keer gedaan....quote:Op maandag 2 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sluit msn eens volledig af, dus waar dat klokje staat enzo (voor het geval je dat niet weet) eventjes op afsluiten klikken.
Dan weer opnieuw opstarten, wil nog wel eens helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |