koffie...quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef BrandX het volgende:
![]()
f*cking hart van nederland
![]()
gaat gewoon dwars door mijn filmpje heen!
![]()
SBS6
Talpa
Tien
![]()
Dus dan maar ff een bakkie!![]()
Ik erger me al tijden aan de lange onderbrekingen tussen films door, beter bekend als de reclameblokken. Helemaal groen en geel erger ik me aan het 'Hart van Nederland'. Om mijn kritiek kenbaar te maken bij SBS6, stuurde ik ze een mailtje. Hieronder staat het antwoord:quote:Op maandag 2 april 2007 22:25 schreef BrandX het volgende:
![]()
f*cking hart van nederland
![]()
gaat gewoon dwars door mijn filmpje heen!
![]()
SBS6
Talpa
Tien
![]()
Dus dan maar ff een bakkie!![]()
die ga ik dus aan mijn zoon laten lezen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
k erger me al tijden aan de lange onderbrekingen tussen films door, beter bekend als de reclameblokken. Helemaal groen en geel erger ik me aan het 'Hart van Nederland'. Om me kritiek kenbaar te maken bij SBS6, stuurde ik ze een mailtje. Hieronder staat het antwoord:
Beste kijker,
Vriendelijk bedankt voor uw mail.
SBS werkt met een horizontaal programmaschema zodat de kijker weet op welk tijdstip hij onze vaste programma's kan verwachten. Het nieuwsprogramma Hart van Nederland, ons best bekeken programma, is bijvoorbeeld live geprogrammeerd tussen 22.30 en 22.45 uur. Bij een film die langer dan 2 uur duurt kan het dus gebeuren dat deze onderbroken wordt door Hart van Nederland. Wij kondigen een dergelijke onderbreking altijd aan in de gidsen (en kranten, internet en teletekst), zodat mensen hier van tevoren rekening mee kunnen houden. We proberen deze manier van uitzenden uiteraard te voorkomen, maar we willen met onze programmering zowel de filmliefhebbers als de vaste Hart van Nederland-kijker tegemoet komen.
Kijkcijferonderzoek heeft uitgewezen dat de meeste mensen geen problemen hebben het de onderbreking van een film door 'Hart van Nederland'. SBS 6 constateert geen teruggang in kijkcijfers na de break met dit programma.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Afdeling Communicatie
SBS Broadcasting B.V.
Quintet Office Park
Rietlandpark 333
1019 DW Amsterdam
OK. Dank voor uw reactie, echter, een aantal zaken zijn me nu nog niet duidelijk. Waarom wordt er dan toch af en toe geschoven met het HvNL-blok? En, Hoe is dat kijkcijferonderzoek uitgevoerd?...
De "ik" hierboven is niet MPG
Whaaaah... veel teveel tagjes...quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[url = [[url=]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_33.gif][img] [url=http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_33.gif]afbeelding[/url]][/url]]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_33.gif]afbeelding[/url]][/url][/url]
En nog een spatie wegpoetsen
Wat zeg je nou? De afwas in bad gedaan? Goeie zaak, ga ik morgen ook poberen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie...![]()
...check....
...fok!....check...
...nou ff pauze....klaar met strijken, één kind in bed, afwas net gedaan...ppffff....ben dus echt aan koffie toe....
![]()
![]()
![]()
afwas in bad....quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? De afwas in bad gedaan? Goeie zaak, ga ik morgen ook poberen.![]()
Hij draait een beetje door van alle pogingen een klikbaar plaatje hier te postenquote:Op maandag 2 april 2007 22:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
afwas in bad.......mhhh of ik ben echt moe of ik heb iets gemist....
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij is een beetje in de war i.v.m. zijn tag-probleempjes
quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij draait een beetje door van alle pogingen een klikbaar plaatje hier te posten
WOEIquote:
Speciaal voor #50 komt hij hier met zijn extreem trage internet via de mobiele telefoon dat hij thuis heeftquote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat gebeurd trouwens niet vaak jou op dit tijdsip te zien......!![]()
MPG moet zijn leraren-diploma nog halen:quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij is een beetje in de war i.v.m. zijn tag-probleempjes
Je begint je al helemaal thuis te voelen hequote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
IS DIT EEN SMILIES TOPIC GEWORDEN....?????![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
IS DIT EEN SMILIES TOPIC GEWORDEN....?????![]()
![]()
SMILIES+KOFFIE.....quote:Op maandag 2 april 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Je begint je al helemaal thuis te voelen he?
Whehehquote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SMILIES+KOFFIE.....![]()
![]()
![]()
ik haat Caps Lock.......
Dat had ik door, helaas gebruikte ik de verkeerde slash die vervolgens doodleuk gewist werd waardoor ik niet kon zien wat ik fout deedquote:Op maandag 2 april 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
Beste papier, ik heb mijn lerarendiploma al, naja de theorie, voor praktijk moet ik nog op
als afsluitende tag dien je [/img] te gebruiken, aan de / ziet de computer dat je klaar bent met het plaatje en dat er weer gewone tekst komt
Hey JJ! Jij ook hier!?!quote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SMILIES+KOFFIE.....![]()
![]()
![]()
ik haat Caps Lock.......
ben al hier een tijdje hoor....quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey JJ! Jij ook hier!?!
![]()
Wat leuk, sorry ik had het even druk met mezelf![]()
Door mij welquote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben al hier een tijdje hoor.......werd alleen niet opgemerkt....
![]()
![]()
Aaah.. *knuffelt*quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben al hier een tijdje hoor.......werd alleen niet opgemerkt....
![]()
![]()
Prima, u pikt de stof vlot genoeg op, en heeft een uitstekend doorzettingsvermogenquote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat had ik door, helaas gebruikte ik de verkeerde slash die vervolgens doodleuk gewist werd waardoor ik niet kon zien wat ik fout deed![]()
Maar het is gelukt (kost me een jaar van mn leven en 50 grijze baardharen)![]()
quote:
Al lang en breedquote:Op maandag 2 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik....![]()
...klaar met leren....?
![]()
Dat was hij daarnet al.. morgen gaat hij verder, "stof doornemen" met een "woman of zhee opposite sexe"quote:Op maandag 2 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik....![]()
...klaar met leren....?
![]()
Dank u!quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, u pikt de stof vlot genoeg op, en heeft een uitstekend doorzettingsvermogen
oowww owkey.....quote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was hij daarnet al.. morgen gaat hij verder, "stof doornemen" met een "woman of zhee opposite sexe"
Ja, zo noemen ze dat tegenwoordigquote:Op maandag 2 april 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oowww owkey.....![]()
![]()
stof doornemen met een woman of zhee opposite sex....yeah right.....![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was hij daarnet al.. morgen gaat hij verder, "stof doornemen" met een "woman of zhee opposite sexe"
misschien krijg je wel een stickerquote:Op maandag 2 april 2007 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Ik heb een compimentje van de leeraar!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |