Volgens mij is Huntelaar (veel?) te traag voor Engeland. Als je ziet dat hij er nu al vaak in een sprintduel niet aan te pas komt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bank warm houden bij Scum.. Huntelaar is niet gek.. hij is er nog lang niet rijp voor.
Ok je hebt gelijk. (dat is toch wat je wil horen?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meerdere spelers zijn met problemen vertrokken bij Manchester United, waaronder Ruud van Nistelrooij (met wie hij veel wordt vergeleken) en Jaap Stam (zijn ploeggenoot). Wanneer alléén Machester United zich meldt, denk ik dat Klaas Jan Huntelaar stevig genoeg in zijn schoenen staat om nog even te wachten, zeker als dat komende zomer al is. Daarbij denk ik dat áls hij op een gegeven moment een keuze moet maken uit verschillende clubs, hij niet voor Manchester United zal kiezen.
Ligt eraan in welke ploeg hij speelt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huntelaar (veel?) te traag voor Engeland. Als je ziet dat hij er nu al vaak in een sprintduel niet aan te pas komt...
Nee, dat hoor ik al zo vaak, begint te vervelen. Je mag me wel gelijkgeven wat betreft het opleiden van KJH, want hij heeft nooit in de C- en B-jeugd van PSV gespeeld, zoals jij eerder vandaag opmerkte.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. (dat is toch wat je wil horen?)
Duitsland: kk moffen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef Pritt het volgende:
Zit wat spullen op te ruimen en kom huiswerk tegen uit 1998 toen ik nog op de basisschool zat.
In een opdracht moest je opschrijven waar je aan dacht als je een land hoorde.
Duitsland: Bier
Griekenland: Machlas
Finland: Litmanen.
Zo kwam ik laatst een posten van 2m hoog tegen van Overmars..quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef Pritt het volgende:
Zit wat spullen op te ruimen en kom huiswerk tegen uit 1998 toen ik nog op de basisschool zat.
In een opdracht moest je opschrijven waar je aan dacht als je een land hoorde.
Duitsland: Bier
Griekenland: Machlas
Finland: Litmanen.
Dat denk ik wel. Man. United is toch één van z'n favoriete clubs?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
toch denk ik niet dat hij zelf staat te springen, als Manchester United zich meldt.
Toen hij bij zijn gastgezin in Eindhoven kwam inwonen, had hij een Chelsea-sjaaltje en een Ajax-poster.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Man. United is toch één van z'n favoriete clubs?
Zo'n poster had ik vroeger ook, maar dan van Litmanenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kwam ik laatst een posten van 2m hoog tegen van Overmars..
Held!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n poster had ik vroeger ook, maar dan van Litmanen![]()
klopt jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef VoreG het volgende:
Mooi shirt van Cruyff nu in de Ajax onlineshop.
Met het oude logo.
Heb ik ook nog een tijdje naar gezocht iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Held!Wou dat ik ze nog ergens kon kopen.
Was 1,50 meter niet genoeg?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kwam ik laatst een posten van 2m hoog tegen van Overmars..
Misschien stond 'ie zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |