Dag in dag uit..quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Zrtlrnc het volgende:
Jullie kijken dit echt?
Waarom?!!quote:
Geen idee.. op een of andere manier spreekt het me aan.. ieder zijn dingquote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Waarom?!!
Wat is er zo leuk om naar een stel mensen zonder leven te kijken die ook nog slecht acteren....?
Ze hoeft daar niet aan mee te werken omdat Huub dat wil. Huub moet veranwoordelijkheid nemen voor zijn eigen daden. En TV maken met iedere keer zijn CP op het spel zetten komt hem dan nu duur te staan. Had hij er maar niet zo grof mee om moeten gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
'vriendin' Sylvia wil Huub ook de 150 punten niet geven. Ze vindt dat hij net zo goed even tijdens het stofzuigen met Lieke kan praten.
Dit bedenk ik niet zelf, maar heeft ze net echt zo gezegd.![]()
![]()
Dus jij kijkt ookquote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Waarom?!!
Wat is er zo leuk om naar een stel mensen zonder leven te kijken die ook nog slecht acteren....?
Ok, veel plezier dan maarquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geen idee.. op een of andere manier spreekt het me aan.. ieder zijn ding
Inderdaad. En het zou Syl sieren als ze hem die 150 p niet gunt. Belachelijk, hij moet ophouden met deze act. Hij is niet verliefd, bullshit. En al is ie dat wel, het is nu lekker over en das maar goed ook want hij zit in de Gouden Kooiquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hoeft daar niet aan mee te werken omdat Huub dat wil. Huub moet veranwoordelijkheid nemen voor zijn eigen daden. En TV maken met iedere keer zijn CP op het spel zetten komt hem dan nu duur te staan. Had hij er maar niet zo grof mee om moeten gaan.
ik vind dat jong ZO irritant.. die stem.. pffffffquote:Op maandag 2 april 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Amanda moet weer even worden gemuilkorfd.
Jaap zegt net dat 'ie vandaag niet is gekomen, hij zou er om half 2 zijn voor Jaap.quote:Op maandag 2 april 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
Is Carlos nog geweest ??
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat is nou eenmaal gebeurd. Hij wil beslist met haar praten en is zelfs bijna wanhopig. Gelukkig ziet Eric dat wel en ondanks dat hij het niet slim vindt, geeft hij die 150 punten wel. Dat Sylvia iets tegen 'indringer' Lieke heeft is al langer duidelijk en daarom geeft ze nu die 150 punten ook niet. Ze wíl helemaal niet dat het weer goed komt volgens mij. Ze wil Huub voor zichzelf houden. Zo zie ik het.quote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hoeft daar niet aan mee te werken omdat Huub dat wil. Huub moet veranwoordelijkheid nemen voor zijn eigen daden. En TV maken met iedere keer zijn CP op het spel zetten komt hem dan nu duur te staan. Had hij er maar niet zo grof mee om moeten gaan.
DIKKE NEE!quote:Op maandag 2 april 2007 15:32 schreef Ning het volgende:
Zo en weer een stemming voor Amanda haar hondjes.
Maar als je een vriend(in) bent gaat het er toch om wat Huub wil? Of zie ik dat nou zo verkeerd. Je gaat als zogenaamde vriendin die beslissing toch niet voor hem nemen?quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik zou ook geen cp's over hebben voor de Lieke-Hub lovestory. Hoe leuk ik Huub ook vind.
En wat zegt Amanda allemaal?
Tuurlijk, Nena had immers Benji te logerenquote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef getl0st het volgende:
Ze wil haar hondjes uitnodigen.. en ze is nog serieus ook!
Dat is helemaal belachelijk
Dat zou heel goed kunnen. Maar wat doet Syl dan fout. Als ze Huub voor zichzelf wil hoeft ze toch zeker niet mee te werken aan het weer goed komen van de relatie Lieke Huub???quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat is nou eenmaal gebeurd. Hij wil beslist met haar praten en is zelfs bijna wanhopig. Gelukkig ziet Eric dat wel en ondanks dat hij het niet slim vindt, geeft hij die 150 punten wel. Dat Sylvia iets tegen 'indringer' Lieke heeft is al langer duidelijk en daarom geeft ze nu die 150 punten ook niet. Ze wíl helemaal niet dat het weer goed komt volgens mij. Ze wil Huub voor zichzelf houden. Zo zie ik het.
Vriendschap betekent niet alleen maar toegeven aan wat die vriend wilt, maar ook je eigen mening blijven houden. De mening van Sylvia over Lieke is duidelijk, dat heeft ze ook Huub al meermalen laten weten. Ik vind het alleen maar consequent dat ze die mening ook nu duidelijk laat blijken.quote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Maar als je een vriend(in) bent gaat het er toch om wat Huub wil? Of zie ik dat nou zo verkeerd. Je gaat als zogenaamde vriendin die beslissing toch niet voor hem nemen?
Dus jij vindt het echt goed dat ze ingrijpt terwijl Huub iets anders wil? Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 2 april 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriendschap betekent niet alleen maar toegeven aan wat die vriend wilt, maar ook je eigen mening blijven houden. De mening van Sylvia over Lieke is duidelijk, dat heeft ze ook Huub al meermalen laten weten. Ik vind het alleen maar consequent dat ze die mening ook nu duidelijk laat blijken.
Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het echt goed dat ze ingrijpt terwijl Huub iets anders wil? Onvoorstelbaar.
Natuurlijk mag ze haar eigen mening hebben. Net als Eric. Maar uit die eigen mening, maar geef Huub wel die 150 punten, net als Eric. Maar nee.... ze is al lang blij dat Lieke weg is.
Huub moet gewoon het gebruik van die pot ter discussie stellen. Zo had de redactie die pot bedacht en zo moet hij gebruikt worden. Hij is er niet voor niets ineens. Huub werkt gewoon weer fijn mee.quote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.
Dat kán ze dus nooit zeker weten. Die kans zit er in, maar Huub denkt dat er nog wel mogelijkheden zijn door een uur met haar te kunnen praten. Dan ben je een asociale vriendin als je hem die kans niet geeft. Zo zie ik het. Simpel.quote:Op maandag 2 april 2007 15:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of ze weet dat het weggegooid 'geld' zal zijn, het gaat namelijk nooit iets worden tussen die twee. Dat weet Huub ook maar hij wil z'n zin krijgen, koste wat het kost.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef demins het volgende:
Met wie stond Natasja net even te zoenen op stream 4? TON???
Zegt ze dit terwijl er anderen bij zijn?quote:Op maandag 2 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Brian: "Wat wij hadden is gewoon weg"
Ach begint allemaal een beetje zielig over te komen dat gedrag van Huub.quote:Op maandag 2 april 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is zo dom bezig.
hij is nu afhankelijk van de groep om een wijf.
Hij zit daar voor het spel en wat doet hij.
Zelfs zakewn bespreken met rat over Lieke.
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kán ze dus nooit zeker weten. Die kans zit er in, maar Huub denkt dat er nog wel mogelijkheden zijn door een uur met haar te kunnen praten. Dan ben je een asociale vriendin als je hem die kans niet geeft. Zo zie ik het. Simpel.
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.
Het lijkt er nu sterk op, alleen blijf ik geloven dat dit niet is gescript. Ze zullen achter wel 'voorzetjes' geven, maar meer is het niet.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon het gebruik van die pot ter discussie stellen. Zo had de redactie die pot bedacht en zo moet hij gebruikt worden. Hij is er niet voor niets ineens. Huub werkt gewoon weer fijn mee.
Ik ben het met je eens zeker met betrekking tot Nena en deze zgn liefde voor Lieke...... maar Hedda is (mijn inziens) wel echt!quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nóg een kans? Syl kent het gedrag van Huub door en door, z'n (zogenaamde) liefde voor Hedda en Nena is een voorbeeld. Ze weet welke kant dit op gaat; zo zie ik het. Ook simpel.
Er staat nu natuurlijk meer op het spel dan in de buitenwereld. In mijn ogen beslist ze niet voor hem, ze zit daar ook voor zichzelf en vindt dit een kansloze zaak, is haar goed recht.quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?
vergeet niet dat ze weinig mensen hebben om mee om te gaan, en dan ga je je toch echt ook als groepje gedragen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach begint allemaal een beetje zielig over te komen dat gedrag van Huub.
Hij is altijd eerlijk, maar heeft ondertussen aan tig vrouwen aangegeven dat ze de ware zijn...(Sylvia, nena, lieke amanda)
en verer is alles wat hij doet gemaakt om op tv te komen, want welke dorpsidioot gaat anders met jan en alleman de situatie met Liek bespreken?1 Dat doe je dan toch hoogstens met Eric en/of Sylvia.
Als je dat ook met de rest doet, is het om tv te maken en vind ik de geloofwaardigheid er vanaf...
In de beleving van Huub is dat zeker het geval, hij zal het ook menen, maar het zijn momentopnames bij hem, hij zoent en neukt een dag later ongegeneerd een ander. Om vervolgens weer vol liefde aan Hedda te denken...quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens zeker met betrekking tot Nena en deze zgn liefde voor Lieke...... maar Hedda is (mijn inziens) wel echt!
echt heh.. ze wist niet hoe snel ze weg moest komen..quote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef maril het volgende:
Das niet waar Huub, ze wilde niet met je praten
Die 'fout' kan ie mi ook prima maken in de tijd dat Lieke daar beroepsmatig is. Je doet nu net alsof deze 'relatie' er één is met een hoofdletter R, terwijl het het stadium scharrelen amper had bereikt.quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Dan nog neem je die beslissing niet voor hem en laat je hem die 'fout' zelf maken. Als hij in de gewone wereld bij haar komt en haar auto vraagt omdat hij dringend met Lieke moet praten, zeg een normaal mens toch ook niet 'nee, die krijg je niet want volgens mij wordt het toch niets' ?
En dat komt door achter denk ik. Als Lieke niet door werkt moet ze weg. Toen er geen ruzie was mocht er alles. Inderdaad jammer dat hij zich zo laat op klotenquote:
Deze keer niet, maar Huub is zó pissed over de hele situatie, dus is Jaap nu de lul.quote:
preciesquote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'fout' kan ie mi ook prima maken in de tijd dat Lieke daar beroepsmatig is. Je doet nu net alsof deze 'relatie' er één is met een hoofdletter R, terwijl het het stadium scharrelen amper had bereikt.
Die CP's zijn bestemd voor iedereen en dit is overduidelijk weggegooid 'geld'.
Zeer logisch, wat mij betreft. Ik was ook uit m'n vel gesprongen. Het is jammer dat Huub niet gehoord heeft hoe Sylvia het met Jaap eens was.quote:
Ik wil ook zeggen , Silvia die was het met Jaap eens.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer logisch, wat mij betreft. Ik was ook uit m'n vel gesprongen. Het is jammer dat Huub niet gehoord heeft hoe Sylvia het met Jaap eens was.
Ik ben het zelden meer oneens geweest met iemand. Maar goed, moet kunnen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'fout' kan ie mi ook prima maken in de tijd dat Lieke daar beroepsmatig is. Je doet nu net alsof deze 'relatie' er één is met een hoofdletter R, terwijl het het stadium scharrelen amper had bereikt.
Die CP's zijn bestemd voor iedereen en dit is overduidelijk weggegooid 'geld'.
Volgens mij heeft hij een alcoholverbod.quote:Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef Marelle het volgende:
Huub pakt het helemaal fout aan met z'n schelden, schreeuwen en bedreigen. Heeft Huub soms weer teveel gedronken??
Dat is ook nog maar afwachten inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef Desii het volgende:
Huub kan beter eerst vragen of Lieke wel zou willen komen.....
Dat is maar te hopen anders gaat hij nog veel meer foute dingen zeggen en doen. Ik ben geen Jaap fan maar geef hem gelijk dat Huub eerst maar eens wat vriendelijker moet doen.....quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een alcoholverbod.
Ik ben 't eigenlijk uit principe nooit eens met Jaap. En altijd eens met Huub.quote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef eeff het volgende:
Ik ben het es eens met Jaap
Dat is ook een mogelijkheid!!! ;-)quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben 't eigenlijk uit principe nooit eens met Jaap. En altijd eens met Huub.![]()
Heb jij eigenlijk wel eens iets interessanters te melden dan dit soort shit waar je niets mee kan.quote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef maril het volgende:
Wat is die Huub een kwal zeg!
oh, ik doe ook mee hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens iets interessanters te melden dan dit soort shit waar je niets mee kan.
quote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Wat vind jij een zwak punt van jezelf?"
Huub: "Arrogantie"
Zelfkennis heeft hij ook
Huub wel Jaap nietquote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Zelfkennis heeft hij ook
Daarin begrijp ik hem volkomen... ik ben ook licht ontvlambaar en zou ook totally over de zeik gaan.... en dan kun je wel zeggen, dat hij dat van tevoren kon weten dat ze "achteren" zo moeilijk gaan doen...quote:Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef snetje het volgende:
huub is voornamelijk kwaad op achter ...hoe die met de touwtjes aan het trekken zijn en iedere bewoner begrijpt dit behalve jaap... als huub eens gaat proberen om dit op een normale toon uit te gaan leggen ipv schreeuwen zou het gesprek heel anders gaan ..
Goeie kwaliteit van Huubquote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Zelfkennis heeft hij ook
quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens iets interessanters te melden dan dit soort shit waar je niets mee kan.
whaha wat ben jij een idioot zegquote:
Misschien wel daarom juist. Je wordt meestal arrogant om andere mindere dingen van jezelf te bedekken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik vind Huub toch een wonderlijk mannetje, wat is de basis van zijn arrogantie?
Hij is niet knap, hij heeft niet veel bereikt in zn leven, hij heeft een drankprobleem, hij heeft een kort lontje...
Ik snap er niks van!
45% van de stemmen in ppquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Hij is niet knap, hij heeft niet veel bereikt in zn leven, hij heeft een drankprobleem, hij heeft een kort lontje...
Ik snap er niks van!
Zomaar een gok: 45% misschien?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik snap er niks van!
Dan nog zo over jezelf denken.. dat is dus de arrogantie..quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef 026 het volgende:
Ik snap er niks van!
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!quote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Kwart over vier en Amanda is al weer behoorlijk aangeschoten.
Maar da's juist lastig als je zo opgefokt bent.quote:Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef snetje het volgende:
huub is voornamelijk kwaad op achter ...hoe die met de touwtjes aan het trekken zijn en iedere bewoner begrijpt dit behalve jaap... als huub eens gaat proberen om dit op een normale toon uit te gaan leggen ipv schreeuwen zou het gesprek heel anders gaan .
Het is mooi weer dan is het toch heerlijk om ff lekker wat wijntjes weg te tikken? En tsja verder heb je geen reet te doen, dus beetje chillen in de tuin, ik wou dat ik dat iedere dag kon doenquote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!
Misschien hadden wij in die situatie wel hetzelfde gedaan, wie weet. Ze hebben daar verder niet veel en het kost niets.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat bedoelde ik vanmiddag al eerder met mijn opmerking over de AA. Ik vind dat er veel teveel gezopen wordt in DGK. Voor de gezelligheid oké maar niet op deze manier GATVER!!
Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Het is wálgelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel waarom? Huub is al een paar keer BIJNA in de fout gegaan als hij veel te veel had gedronken. Dat is voor de redactie veel te veel risico. Huub eruit betekent zo goed als zeker einde programma, dus daarom zorgen ze nu dat de risico's zo klein mogelijk zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.
Dat is het verschil, Eric en Amanda zijn aangeschoten/dronken. Huub is gewoon kneiterlam, daar zit toch wel een verschil in. Al vind ik iedere vorm van restricties eigenlijk idioot, ik zou het wel mooie tv vinden om naar iemand te kijken die zichzelf kapot drinktquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
Eric en Amanda zijn regelmatig aangeschoten/dronken waarschijnlijk vaker dan dat Huub ooit geweest is maar Huub krijgt een alcoholrestrictie die dan wel als het de redaktie uitkomt even wordt opgeheven maar de andere kunnen gewoon iedere dag dronken naar bed gaan.
Da's ook weer waarquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien hadden wij in die situatie wel hetzelfde gedaan, wie weet. Ze hebben daar verder niet veel en het kost niets.
Ik zit ook een beetje tipsy te zijn na een middagje zonnen en anderhalf glas wijn. Dat is zó lekker met dit weer, morgen is het weer voorbij.quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef danos het volgende:
[..]
Het is mooi weer dan is het toch heerlijk om ff lekker wat wijntjes weg te tikken? En tsja verder heb je geen reet te doen, dus beetje chillen in de tuin, ik wou dat ik dat iedere dag kon doen
Tja maar als ze nog effe zo doorgaan gaat hij ook vanzelf.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel waarom? Huub is al een paar keer BIJNA in de fout gegaan als hij veel te veel had gedronken. Dat is voor de redactie veel te veel risico. Huub eruit betekent zo goed als zeker einde programma, dus daarom zorgen ze nu dat de risico's zo klein mogelijk zijn.
En wat mij betreft zouden ze ook wiet, coke en pillen verstrekt mogen krijgen, als ze dat wilden.quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef marky het volgende:
[..]
nou hoor, niet liefquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wálgelijk.
Wat een smérige alcoholisten.
En dat in zo'n show van niveau, waarin ze op het scherpst van de snede moeten zijn.
Laat ze leuk gaan volleyballen of zo, in plaats van dat gezuip in de zon!
Ik zeg: allemaal gedwongen opnemen in een ontwenningskliniek.
Je hebt volkómen gelijk Marelle!!!!![]()
Zo goed? Of blíjf je voortaan bij elke post over drank proberen je "gelijk" te halen?
Als je dat denkt ben je geen fanatiek kijker dus (wat je ook als pluspunt kunt zien).quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar als ze nog effe zo doorgaan gaat hij ook vanzelf.
Dr Phill zou er moedeloos van wordenquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wálgelijk.
Wat een smérige alcoholisten.
En dat in zo'n show van niveau, waarin ze op het scherpst van de snede moeten zijn.
Laat ze leuk gaan volleyballen of zo, in plaats van dat gezuip in de zon!
Ik zeg: allemaal gedwongen opnemen in een ontwenningskliniek.
Ik denk ook dat een BB zoals 1 t/m 6 na deze gouden kooi nooit meer kan werken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat mij betreft zouden ze ook wiet, coke en pillen verstrekt mogen krijgen, als ze dat wilden.
Het zijn volwassenen, die kleuterklas van Hummie is godzijdank verleden tijd.
nee hoor die weet overal een oplossing voorquote:
Of juist wel. We zijn dan het overdreven gedrag zo zat dat we graag weer naar een BB1 soortige gezelligheid kijken waar het wel of niet nemen van een huisdier zo'n beetje een hoogtepunt was van 100 dagen BB.quote:Op maandag 2 april 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een BB zoals 1 t/m 6 na deze gouden kooi nooit meer kan werken.
Er is zo enorm veel gebeurd in dit programma, dat wij geen van allen nog een BB zouden kunnen verdragen denk ik.
Ik heb precies hetzelfde. De interesse vlakt enorm af.quote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef FSR het volgende:
Wel grappig is dat hoe harder wij (Fokkers, Vol'ers No Live'rs, etc) schreeuwen dat het 1 kant op moet, hoe harder de DGK het de andere kant op stuurt.....
Ik beging mijn Interesse steeds meer te verliezen in de DGK .
Mede omdat:
Je al weet dat er niemand naar huis gaat, tenzij het echt saai word en er kijkers afhaken.
Het precies de andere kant op gaat wat logisch is.
Er maar wat aangekloot wordt, zonder dat het enige logica bevat.
Regels te pas en ontpas in het DGK's voordeel word aangepast.
Het juist de bedoeling is dat wij ons irriteren aan SHE / BAN, zodat we er lang over praten.
etc etc...
Ik denk dat ik maar het afschrijft... Jammer.. maar helaas..
Ik herken het, ben blij voor mezelfquote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef FSR het volgende:
Wel grappig is dat hoe harder wij (Fokkers, Vol'ers No Live'rs, etc) schreeuwen dat het 1 kant op moet, hoe harder de DGK het de andere kant op stuurt.....
Mede omdat:
Je al weet dat er niemand naar huis gaat, tenzij het echt saai word en er kijkers afhaken.
Het juist de bedoeling is dat wij ons irriteren aan SHE / BAN, zodat we er lang over praten.
etc etc...
Bij mij vlakt de interesse juist af doordat mogelijk bijna alle "actie" gescript wordt.quote:Op maandag 2 april 2007 16:38 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. De interesse vlakt enorm af.
Zulke beelden krijg je vrij simpel als je Huub er uit haalt.quote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Of juist wel. We zijn dan het overdreven gedrag zo zat dat we graag weer naar een BB1 soortige gezelligheid kijken waar het wel of niet nemen van een huisdier zo'n beetje een hoogtepunt was van 100 dagen BB.
tja helaas ik herken het, daarbij ben ik het afzeiken op het forum ook beuquote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef FSR het volgende:
Mede omdat:
etc etc...
Ik vind Natasia een tiepe die verdovingen vraagt.. !!!quote:Op maandag 2 april 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Weet je wat pijn doet? Twee kinderen uit je kut schijten, dat doet pijn"
doet Amandel wel evenquote:
Doen wij het niet hetzelfdequote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ( sorry voor off topic) dat tubefilmpje van de wereld draait door vind ik ook walgelijk. Stelletje arro stadsgenoten van mij, die de hele dag bezig zijn met belangrijk doen en al konkelend hun leven leven van terras naar terras. Pratend over niks of zichzelf ( is ook niks), mediageil glijdend over het Ijsbreker terras, ons kent ons sfeertje neerzetten, boekenbal afnaaien en commentaar geven op DGK. Hoe makkelijk
quote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ( sorry voor off topic) dat tubefilmpje van de wereld draait door vind ik ook walgelijk. Stelletje arro stadsgenoten van mij, die de hele dag bezig zijn met belangrijk doen en al konkelend hun leven leven van terras naar terras. Pratend over niks of zichzelf ( is ook niks), mediageil glijdend over het Ijsbreker terras, ons kent ons sfeertje neerzetten, boekenbal afnaaien en commentaar geven op DGK. Hoe makkelijk
laat je screnen voor de Kooi, word je droom misschien wel werkelijkheidquote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef kleinzusje het volgende:
En over drank:
Mocht het kunnen dan lag ik dag en nacht met een roze bij een zwembad. Maar helaas
Ik heb dit al een maand. sinds Jaap in DGK is gekomen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik herken het, ben blij voor mezelf![]()
Heb je weer meer tijd voor je "hobby".quote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef FSR het volgende:
Alsof er nog nwe miljonairs komenquote:Op maandag 2 april 2007 16:51 schreef Marelle het volgende:
[..]
laat je screnen voor de Kooi, word je droom misschien wel werkelijkheid![]()
![]()
Maar doen we dat om belangrijk te doen ?quote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef FSR het volgende:
[..]
Doen wij het niet hetzelfde
Dit bedoel ik niet lullig, maar feitenlijk zeiken wij ook veel af... en het is ook pulbliekelijk....
Wat een gore opmerking is dat toch, het smerige paupervarken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Weet je wat pijn doet? Twee kinderen uit je kut schijten, dat doet pijn"
De streamers haken duidelijk niet af. Ja een paar maar blijkbaar vind iedereen het nog steeds enorm leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 16:43 schreef FSR het volgende:
Ik weet bijna zeker, dat als de kijkers / Streamers afhaken... er weer keiharde actie's mogen, de regels weer toegepast etc.... of de stekker gaat er uit.....
Eensch, maar Mattijs van Nieuwkerk blijft een lekker ding imo.quote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Een roze....?quote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef kleinzusje het volgende:
En over drank:
Mocht het kunnen dan lag ik dag en nacht met een roze bij een zwembad. Maar helaas
Jij ook. Je loopt hier nu al wekenlang het riedeltje af te draaien dat er niets meer aan is.quote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef itsme het volgende:
[..]
De streamers haken duidelijk niet af. Ja een paar maar blijkbaar vind iedereen het nog steeds enorm leuk.![]()
Zitten ze op een geile, domme, knappe, slimme, lieve cavia te wachten ? Die soms uit vuilniszakken eet ? OK, het overwegen waard. Maar helaas heb ook ik sex nodig en dat wordt lastig met wat DAAR zitquote:Op maandag 2 april 2007 16:51 schreef Marelle het volgende:
[..]
laat je screnen voor de Kooi, word je droom misschien wel werkelijkheid![]()
![]()
Mijn hobby's gaan gewoon door.. DGK staat op de achtergrond mee te draaien....quote:
Wat je in dat filmpje allemaal langs zag komen, waren ook wel de ergste dingen van de afgelopen maanden. Brian die flipt, Huub die Tegen jaap zegt : Zoek een touw en een boom joh vuile fat ass.quote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, dat is waar..quote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar doen we dat om belangrijk te doen ?
Ben ik net over mn stofzuiger heen, krijgen we ditquote:
Je hebt wel een beetje gelijk, ware het niet dat veel mensen DWDD kijken en voor waar aannemen wat er gezegd wordt. Mijn ouders gaven DWDD groot gelijk, die vinden DGK echt helemaal niks. Ik vind het eigenlijk ook niksquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Moet je een keer gaan lunchen in Amsterdam , ben je erg snel genezenquote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar Mattijs van Nieuwkerk blijft een lekker ding imo.
quote:Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Kleine ode aan Huub:
[afbeelding]
't Is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in een ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |