Ik zou het niet pikken. Je hebt helemaal niets aan de kennis van een specifiek stuk software, dat is verouderd in notime. Waar je altijd iets aan hebt is de kennis van bepaalde basisprincipes, zodat je met alle software kunt werken die daaraan voldoet.quote:Op maandag 2 april 2007 14:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee is HBO.... Tja heb nog niemand anders met een Mac er over gehoort, maar idd wel apart nu ik er zo over nadenk.
iLife '06 krijg je altijd bij een nieuwe Mac, waar je 'em ook kooptquote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
En Zpottr op mijn MBP stond gewoon iLife'06.
Op mijn Macbook ook...quote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik ook.
Ik zit de boel door elkaar te halenquote:Op maandag 2 april 2007 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
iLife '06 krijg je altijd bij een nieuwe Mac, waar je 'em ook koopt
Nu is het natuurlijk ook zo dat Access en de algemene principes van een database verdacht weinig met elkaar te maken hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat gaar dat ze je een specifiek programma leren in plaats van de algemene principes van een database zodat je met het systeem van je keus kunt werken
Bij Apple?quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
het word inmiddels al ¤1.-
owja net 2gig geheugen besteld
Eh ja, maar zoeven ging het nog om iWork :-)quote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik ook.
Nice, dat Trancend geheugen bij 4launch? Ik heb deze ochtend mijn order geactiveerd, totaal niet gezien dat dat moest. Ik hoop dat je het niet over het hoofd gezien hebtquote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
het word inmiddels al ¤1.-
owja net 2gig geheugen besteld
In The Air Tonight is een tof nummer man.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Luistert nu phil collins... wat een slaapverwekkende liftmuziek
bij mij word hij u verwerkt staat erquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice, dat Trancend geheugen bij 4launch? Ik heb deze ochtend mijn order geactiveerd, totaal niet gezien dat dat moest. Ik hoop dat je het niet over het hoofd gezien hebt
wat een tempo...quote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In The Air Tonight is een tof nummer man.
Al die i'tjesquote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Eh ja, maar zoeven ging het nog om iWork :-)
Edit: ah, en daar was je al achter. Dus toch geen iWorks bij je MBP begrijp ik?
Bij mij nu al "In behandeling", lekker puhquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
bij mij word hij u verwerkt staat er
..quote:Op maandag 02-04-2007 om 14:27 is de status van uw bestelling met bestelnummer 090391 veranderd naar in behandeling. Uw bestelling is in behandeling genomen en wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
Het nieuwe album van Joss Stone is relaxed om buiten te luisteren..quote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In The Air Tonight is een tof nummer man.
Hoezo?quote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef Geqxon het volgende:
Nou Remzz, je weet het he, dat wordt dan een Macbook
Ow zoquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van plan om, als ik mijn extra geheugen heb, 24/7 windows via parallels te draaien
quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]de apple-evanglisten vervloeken je nu
Mooi hequote:Op maandag 2 april 2007 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
"werd" met dtdat kunnen kleuters zelfs beter...
Scheelt weer, anders is het echt zonde van je machine...quote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef Adelante het volgende:
Het is officieel, m'n batterij is d00d
Ik heb nu een MacBook met gaten krijg binnen een week een nieuwe batterij. Wel heb ik dat AppleCare maar even aangeschaft, zodat ik in elk geval nog twee jaar extra garantie heb
Nu verplicht binnen zit, verbonden met lichtnet
Toen ik vier jaar geleden nog een chronische Counterstrike (quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn jullie ook van die IRC-hoeren?Ben ik de enige die heel dat fenomeen maar niks vind?
Ah, je hebt er ook last van dat je op een Mac alleen maar "leuke" dingen doet?quote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen ik vier jaar geleden nog een chronische Counterstrike () verslaving had wel ja. Sindsdien heb ik het eigenlijk nooit meer aangeraakt. Waarom zou je uberhaupt.
Nah. Maar om af en toe een beetje te gamen heb ik een xbox.quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ook last van dat je op een Mac alleen maar "leuke" dingen doet?
iChat en Skype vind ik anders zeker wel goede programma's, vanwege de VOIP en de WebCamslet-functiequote:Op maandag 2 april 2007 17:09 schreef Tijn het volgende:
Ik vind IRC wel okay. Ik heb een hekel aan al die stomme smileys en plaatjes en weet ik veel wat voor onzin er tegenwoordig in chatprogramma's zit ingebakken.
Plain text for teh win!1
Dat kan ik me voorstellen. Maar voor mij persoonlijk is het niks. Ik typ liever dan ik praatquote:Op maandag 2 april 2007 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iChat en Skype vind ik anders zeker wel goede programma's, vanwege de VOIP en de WebCamslet-functieScheelt me telefoonkosten en zeker als ik weer in contact ben met een aantal mensen in het buitenland
Mja, het rare vind ik ook dat het zo populair is in Nederland. Veel populairder dan in bijvoorbeeld de VS, waar mensen blijkbaar meer doorhebben hoe kut het is dan hier ofzoquote:MSN is daarentegen Bloatware met die overbodige set aan smilies, Boter/kaas en eieren poespas.
Het is de Breezah-generatie... die heb je niet in het buitenland...quote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar voor mij persoonlijk is het niks. Ik typ liever dan ik praat
[..]
Mja, het rare vind ik ook dat het zo populair is in Nederland. Veel populairder dan in bijvoorbeeld de VS, waar mensen blijkbaar meer doorhebben hoe kut het is dan hier ofzo
Nee daar is het yahoo... Dat is ook niet meer zo cool... Wel voor mac want met yahoo kan je tenminste webcammenquote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar voor mij persoonlijk is het niks. Ik typ liever dan ik praat
[..]
Mja, het rare vind ik ook dat het zo populair is in Nederland. Veel populairder dan in bijvoorbeeld de VS, waar mensen blijkbaar meer doorhebben hoe kut het is dan hier ofzo
Rustig maar Sjoewie, met jou wil ik ook helemaal niet webcamslettenquote:
Ja, ik begrijp ook niet helemaal waarom s-video niet meer gewoon ingebouwd zit, zoals bij Powerbooks.quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
ik zou die ingebouwde isight liever inruilen voor een video out
IRC is voor nerdsquote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn jullie ook van die IRC-hoeren?Ben ik de enige die heel dat fenomeen maar niks vind?
Werd te duur of iets dergelijks. Aan de andere kant nu met Apple TV, kan ik me voorstellen dat het ook wel eens gewoon ordinaire marketing kan zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet helemaal waarom s-video niet meer gewoon ingebouwd zit, zoals bij Powerbooks.
Te duur? Het zijn gewoon signalen naar buiten werken met een connectorquote:Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Werd te duur of iets dergelijks. Aan de andere kant nu met Apple TV, kan ik me voorstellen dat het ook wel eens gewoon ordinaire marketing kan zijn.
IRC is ook Mac-onvriendelijk andersquote:
Ja. Dat vond ik ook.quote:Op maandag 2 april 2007 17:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Te duur? Het zijn gewoon signalen naar buiten werken met een connector.
Ach, dat valt ook wel mee. Je hebt alleen een DVI-naar-TV adapter nodig. Kost 20 euro bij een willekeurige Applewinkel. Verder kun je alle kabels gebruiken die je had om je PC aan je TV te hangen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is dan ook wel gelijk het enige dat ik mis aan mn MBP. Met mn pc heb ik destijds alles lekker aan elkaar geknoopt.
Nieuwe Lost downloaden en dan gewoon op de tv kijken. Maar dat is nu wel weer een hele operatie geworden. Bult kabels kopen, stekkers verwisselen en dat soort ongein.
Hoezo? DVI->S-video connector kopen en de bult kabels doorsluizen?quote:Op maandag 2 april 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
Dat is dan ook wel gelijk het enige dat ik mis aan mn MBP. Met mn pc heb ik destijds alles lekker aan elkaar geknoopt.
Nieuwe Lost downloaden en dan gewoon op de tv kijken. Maar dat is nu wel weer een hele operatie geworden. Bult kabels kopen, stekkers verwisselen en dat soort ongein.
Dat maakt toch niet uit? Op het moment dat je je laptop voor de TV zet, neem je je 2e monitor toch niet mee?quote:Op maandag 2 april 2007 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik heb er nog een externe display aan hangen.
Ik heb nu al medelijden met je op de dag dat je een belangrijke presentatie moet gevenquote:ik ben trouwens mn Fronrow ab chronisch kwijt
Laat dat ding echt altijd slingeren.
De tv staat 5 meter verderop. Dus van verplaatsen was eigenlijk nooit sprakequote:Op maandag 2 april 2007 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Op het moment dat je je laptop voor de TV zet, neem je je 2e monitor toch niet mee?
jeahquote:Ik heb nu al medelijden met je op de dag dat je een belangrijke presentatie moet gevenIk heb een keer compleet hysterisch het gebouw doorgerend op zoek naar zo'n remote
Powerpoint, ga je mond spoelen...quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tv staat 5 meter verderop. Dus van verplaatsen was eigenlijk nooit sprake
[..]
jeahdat zie ik ook wel gebeuren.
Al gaat iedereen me een patsertje vinden als ik daar de shit pimp met m'n MBP en een afstandsbediening voor mn powerpoints
Ja voor die twee presentaties per jaar ga ik echt keynote kopenquote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Powerpoint, ga je mond spoelen...
Als je zo nodig moet pimpen met je presentaties, gebruik je Keynote met animerende slides..
10x toffer...
Oh. Nou, dan leg je toch permanent een kabeltje van je TV naar je bureau. Hoef je alleen de plugjes maar om te zetten als je TV gaat kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tv staat 5 meter verderop. Dus van verplaatsen was eigenlijk nooit sprake
Ik denk dat als je Keynote hebt gekocht, je opeens een stuk meer dan 2 presentaties per jaar gaat gevenquote:Ja voor die twee presentaties per jaar ga ik echt keynote kopen
30 dagen Trial, kun je iig 1 presentatie doen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja voor die twee presentaties per jaar ga ik echt keynote kopen
quote:Op maandag 2 april 2007 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
Je kreeg iWorks toch gewoon bij je MBP Sjoewe?
Ja, of lelijke. Mijn God, wat ziet die shit er schraal uit.quote:Op maandag 2 april 2007 18:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je saaie presentaties wil geven moet je vooral Powerpoint gebruiken...
Ja.quote:Op maandag 2 april 2007 18:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja voor die twee presentaties per jaar ga ik echt keynote kopen
Of je hebt ook geen excuus meer Sjoewie...quote:Op maandag 2 april 2007 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
Die shit wat bij Office zit, ziet er uit als de versie uit 1997, niks veranderd in de loop van de jaren. Het is allemaal qua opmaak bij Pre-HTML gebleven, terwijl de rest richting Web 2.0 gestroomd is weet je..quote:Op maandag 2 april 2007 18:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of lelijke. Mijn God, wat ziet die shit er schraal uit.
Aan wie dan. Willekeurige mensen op straat?quote:Op maandag 2 april 2007 18:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan leg je toch permanent een kabeltje van je TV naar je bureau. Hoef je alleen de plugjes maar om te zetten als je TV gaat kijken
[..]
Ik denk dat als je Keynote hebt gekocht, je opeens een stuk meer dan 2 presentaties per jaar gaat geven
Of je pikt Keynote
Web 2.0 is ook een hype.quote:Op maandag 2 april 2007 18:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die shit wat bij Office zit, ziet er uit als de versie uit 1997, niks veranderd in de loop van de jaren. Het is allemaal qua opmaak bij Pre-HTML gebleven, terwijl de rest richting Web 2.0 gestroomd is weet je..
Dat doe ik wel. Meestal willen ze dan mn MacBook jatten.quote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan wie dan. Willekeurige mensen op straat?
Ik proef anders wel een sarcastische ondertoon aan je reactiequote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Web 2.0 is ook een hype.
Ik vind Powerpoint echt prachtig. En geniaal
.
quote:Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik proef anders wel een sarcastische ondertoon aan je reactie
Zeg maar gewoon dat je van Keynote![]()
![]()
30 dagen trailquote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Heb jij dan ook PowerPoint gekregen bij je MacBook Pro?
Ik pak echt elk excuus aan om een presentatie te maken hoor. Ik geef er elke maand wel eentje op z'n minst. Dat vragen ze niet van me, dat doe ik gewoonquote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan wie dan. Willekeurige mensen op straat?
Zelfs iets simpels als anti-aliasing zit er niet inquote:Op maandag 2 april 2007 18:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die shit wat bij Office zit, ziet er uit als de versie uit 1997, niks veranderd in de loop van de jaren. Het is allemaal qua opmaak bij Pre-HTML gebleven, terwijl de rest richting Web 2.0 gestroomd is weet je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |