Ik zou het niet pikken. Je hebt helemaal niets aan de kennis van een specifiek stuk software, dat is verouderd in notime. Waar je altijd iets aan hebt is de kennis van bepaalde basisprincipes, zodat je met alle software kunt werken die daaraan voldoet.quote:Op maandag 2 april 2007 14:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee is HBO.... Tja heb nog niemand anders met een Mac er over gehoort, maar idd wel apart nu ik er zo over nadenk.
iLife '06 krijg je altijd bij een nieuwe Mac, waar je 'em ook kooptquote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
En Zpottr op mijn MBP stond gewoon iLife'06.
Op mijn Macbook ook...quote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik ook.
Ik zit de boel door elkaar te halenquote:Op maandag 2 april 2007 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
iLife '06 krijg je altijd bij een nieuwe Mac, waar je 'em ook koopt
Nu is het natuurlijk ook zo dat Access en de algemene principes van een database verdacht weinig met elkaar te maken hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat gaar dat ze je een specifiek programma leren in plaats van de algemene principes van een database zodat je met het systeem van je keus kunt werken
Bij Apple?quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
het word inmiddels al ¤1.-
owja net 2gig geheugen besteld
Eh ja, maar zoeven ging het nog om iWork :-)quote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik ook.
Nice, dat Trancend geheugen bij 4launch? Ik heb deze ochtend mijn order geactiveerd, totaal niet gezien dat dat moest. Ik hoop dat je het niet over het hoofd gezien hebtquote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef DutchErrorist het volgende:
het word inmiddels al ¤1.-
owja net 2gig geheugen besteld
In The Air Tonight is een tof nummer man.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Luistert nu phil collins... wat een slaapverwekkende liftmuziek
bij mij word hij u verwerkt staat erquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice, dat Trancend geheugen bij 4launch? Ik heb deze ochtend mijn order geactiveerd, totaal niet gezien dat dat moest. Ik hoop dat je het niet over het hoofd gezien hebt
wat een tempo...quote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In The Air Tonight is een tof nummer man.
Al die i'tjesquote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Eh ja, maar zoeven ging het nog om iWork :-)
Edit: ah, en daar was je al achter. Dus toch geen iWorks bij je MBP begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |