Om de een of andere reden vind ik Lily niks, maar Kate vind ik echt wel lekkere nummers maken.quote:Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef lushfemke het volgende:
[..]
Dat accent is goedkoop Noord-Londens en ze is een Lily Allen na-aper, god mag weten waarom je dat zou willen...
accent is nep. Een vriendin van mijn huisgenootje zat bij Kate Nash in de klas en toen had ze geen Noord-Londens accent...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat accent, hoe goedkoop ook, is echt geniaal! Ik zou willen dat ik er ook een had.
We get on.
boeiend, ze zingt lekker en heeft leuke nummers. Denk je dat Kurt Cobain in het echt ook altijd schreeuwde? Ne, dat deed ie alleen op t podium.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:25 schreef lushfemke het volgende:
[..]
accent is nep. Een vriendin van mijn huisgenootje zat bij Kate Nash in de klas en toen had ze geen Noord-Londens accent...![]()
Nee, 3FM is laat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:49 schreef Breuls het volgende:
Ben het album nu aan het luisteren, klinkt prima.
Overigens zag ik ergens dat Foundations inmiddels Megahit is op 3FM. Is die single hier echt zo laat pas uitgebracht?
Beetje kakkerig, wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7JYOl4YQ4nI&mode=related&search=
Ze is in elk geval wel consequent.
Ah.quote:
Ik vind Lily Allen dus helemaal niks aan en Kate Nash wél okéquote:Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef lushfemke het volgende:
[..]
Dat accent is goedkoop Noord-Londens en ze is een Lily Allen na-aper, god mag weten waarom je dat zou willen...
Was het een mooie omgeving?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:41 schreef chingching105 het volgende:
Ik was vorige week in Frankrijk voor mijn klimexamen. Nu moet je voorstellen dat je met een busje door de bergen rijdt. Je weet dat je geslaagd bent. Mooi weer en dan zette iemand kate nash op.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar vond het gelijk helemaal top. Het plaatje was helemaal compleet: mooi weer, kate nash op de radio. Gewoon heerlijk
Oh. Ik dacht 'eet er niet zoveel, je wordt er zo bitter van'..quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:49 schreef morgane het volgende:
Het is juist must eat volgens mij....omdat ze heel bitter is, moet ze veel citroenen eten omdat die juist heel zuur zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |