Lijkt me niks van die capsules. Eerst moet je er 14 nemen en daarna 7, zo doe je niet lang met je 200 capsules.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef NotoriousJw het volgende:
Iemand deze creatine wel eens gebruikt: http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=41 ? En als het niets is, wat is een aanrader
28 dagen, 1 kuur.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Lijkt me niks van die capsules. Eerst moet je er 14 nemen en daarna 7, zo doe je niet lang met je 200 capsules.
Ik neem meestal creatine op www.perfect-body.nl en dan hun eigen merk, perfect creatine gewoon in poeier vorm. Werkt prima.
5 of 10 gram is wel een verschilquote:Op woensdag 4 april 2007 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
5 a 10 gr per dag, was het toch?
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef NotoriousJw het volgende:
Iemand deze creatine wel eens gebruikt: http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=41 ? En als het niets is, wat is een aanrader
Maarja deze kost weer 30 euroquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef Frautie het volgende:
[..]
Deze schijnt ook ok te zijn
Hoewel ik 'm van 't weekend alleen geroken heb en OMG het rook net naar azijn
Dus daar moet je je wel overheen kunnen zetten
De macaroni (droog, voor het koken) is iets meer dan 100 gram, na het koken is dat een groot soepbord vol. 's Avonds eet ik penne als pasta, dat weegt droog bijna 100 gram.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jam is geen probleem. Haal wel een beetje gezonde jam (dus niet die 90% suikertroep). Beetje complexe koolhydraten.
Heb je enig idee hoeveel vlees en groente je eet? Misschien een handig om deze week het te wegen en bij te houden.
Er is iets goed misgegaan met de smaak. Was het eerst zurig (wel te doen echter) smaakt het nu naar een chemische verfoplossing ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef Frautie het volgende:
[..]
Deze schijnt ook ok te zijn
Hoewel ik 'm van 't weekend alleen geroken heb en OMG het rook net naar azijn
Dus daar moet je je wel overheen kunnen zetten
Ik zie qua vlees vooral varkensvlees staan. Is rund en kip ook mogelijk? Die portie is trouwens niet verkeerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De macaroni (droog, voor het koken) is iets meer dan 100 gram, na het koken is dat een groot soepbord vol. 's Avonds eet ik penne als pasta, dat weegt droog bijna 100 gram.
Ik heb in de kast nog een potje groente staan, dat weegt 180 gram, ik probeer zoveel mogelijk verse groente te eten, maar zoals rode kool en rooie bietjes eet ik uit pot. Spinazie eet ik meestal uit de vriezer (van die deelblokjes).
En vlees weet ik zo niet, ik eet gewoon 1 stukje vlees (slavink, saucijsje, speklap, cordon bleu)
Je mengt toch jmet vruchtensap of met water?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Er is iets goed misgegaan met de smaak. Was het eerst zurig (wel te doen echter) smaakt het nu naar een chemische verfoplossing ofzo.
Ik heb de pot na 1/4 gewoon weggegooid en ben overgestapt op een ander merk. Jammer, dit was nl. net wat ik zocht.
Je zou ze toch contacteren of er iets verandert was aan de inhoud?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef Mr.J het volgende:
Er is iets goed misgegaan met de smaak. Was het eerst zurig (wel te doen echter) smaakt het nu naar een chemische verfoplossing ofzo.
Ik heb de pot na 1/4 gewoon weggegooid en ben overgestapt op een ander merk. Jammer, dit was nl. net wat ik zocht.
Jij houdt wel van een beetje zelfkastijdingquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Panzer het volgende:
En ik heb net weer een nieuwe pot besteld.
Wel gedaan, niets gehoord. Dan houdt 't voorlopig even op.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:41 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je zou ze toch contacteren of er iets verandert was aan de inhoud?![]()
Niet gedaan?
Neem je nog altijd elke dag crea?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wel gedaan, niets gehoord. Dan houdt 't voorlopig even op.
Okidoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef Mr.J het volgende:
Wel gedaan, niets gehoord. Dan houdt 't voorlopig even op.
Lol....quote:!!Deze review gaat puur over de smaak!!
Mijn god!! NOOIT heb ik iets gebruikt wat zoo ongelooflijk smerig smaakt als dit. Er staat op "dat het een zure smaak heeft en je dit met vruchtensap kunt maskeren". Nou mooi niet, heel dat sapje smaakt ernaar. Ik kan de smaak het best omschrijven als urine. Ik overdrijf echt niet. Ik ben net 2 dagen bezig, maar die smaak jongens!! Moet echt iedere x ervan kokhalzen ervan. Ik hoor((((((((
Toevallig een wat duurder merk nu. http://www.musclesurf.com/cell-mass.htmlquote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef Frautie het volgende:
[..]
Okido
Wat gebruik je nu als vervanger dan?
True, gewoon een zuur gezicht trekken en doordrinken.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:41 schreef Frautie het volgende:
[..]
Je zou ze toch contacteren of er iets verandert was aan de inhoud?![]()
Niet gedaan?
[..]
Jij houdt wel van een beetje zelfkastijding![]()
Ik zal tzt ook wel aan de crea gaan en ik hoop van harte dat die smaak dan aangepast is
Wat is nou 't verschil tussen no-xplode en cell mass? Afgezien van de prijsquote:Op woensdag 4 april 2007 13:47 schreef Mr.J het volgende:
Toevallig een wat duurder merk nu. http://www.musclesurf.com/cell-mass.html
Wie/wat/waar/wanneer/hoeveelquote:Maar ga hierna weer terug naar een hele simpele CEE variant. Voor de pre workout krijg ik binnenkort wat leuks.
NO explode is vnl. gebasseerd op AAKG, cellmass op creatine.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat is nou 't verschil tussen no-xplode en cell mass? Afgezien van de prijs
Ik zie dat in beide dat cem3 zit. Wanneer gebruik je wat...en is dat no-xplode zijn geld waard dan?
Iemand die supps ontwikkeld komt met wat leuks tegen een goede prijs. Voorlopig een pre workout, in de toekomst ook een post workout mix.quote:Wie/wat/waar/wanneer/hoeveel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |