Ik ben altijd wel dun/slank geweest, maar vorig jaar ben ik ineens 6-7 kilo afgevallen (waarschijnlijk stress, veel gebeurd die tijd) .quote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik ga 't ff splitsen in eten en trainen
Eten:
Eigenlijk gaat 't erop neerkomen dat je meer moet eten. Maar ben je altijd zo mager geweest? Of ben je ineens zo afgevallen?
Trainen:
Hoelang train je al? En hoe oud ben je? Ik kan je nu al vertellen dat de enige manier waarop jij je rug sterker gaat krijgen is door 'm met beleid te belasten
En wat je wil is haalbaar. Als je maar doorzettingsvermogen hebt.
Rot op reljostie.quote:Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef Skazminko het volgende:
Goed topic.
Voeg gewoon paar maaltijden per dag er aan toe. Handje ongezoute nootjes ofzo, of paar boterhammen. Of drink is wat (volle) melk. Voor je het weet zit je in het programma de afvallers oid.quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel dun/slank geweest, maar vorig jaar ben ik ineens 6-7 kilo afgevallen (waarschijnlijk stress, veel gebeurd die tijd) .
Ik ben eigenlijk nog maar een week bezig, maar voordat verkeerde dingen ga doen wou ik een beetje advies en kijken wat jullie ervan vinden.
Ik ben 24.
Maar mijn bedoeling is in eerste instantie niet om mijn rug sterker te maken, maar meer om spieren te trainen zodat ik er iets gevormder uitzie en hopelijk ook wat aankom.
Qua zwaarte van de gewichten begin ik heeeeeeeel laag, ook om mijn rug te sparen (met beleid de zwaarte opvoeren) en omdat ik nu nog niet zo sterk ben.
Zoals die zijwaartse oefening ben ik bezig met 0,5 kilo schijfjes (totaal iets van 2 kilo ofzo per dumbbel??)
En over dat eten, het lukt me nog niet om ineens meer te eten, dus dat ga ik ook verder opbouwen, iedere keer een beetje meer.
quote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien bitchy maar zie 't meer als een virtuele schop onder je reet
D'r zijn maar 2 manieren waarop je je doelen behaalt.
Doorzettingsvermogen en prioriteiten stellen.
Easy as pie.
Ja maar wat eet je nou precies? Zo kunnen we je minder goed helpen he, zo word je nooit een fat ass.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:53 schreef taxibabe het volgende:
@ivosnivo:
Ik drink sowieso bij het avondeten al een groot glas volle melk, over de hele dag gezien drink ik denk ik meer dan een halve liter volle melk per dag. Zoals ik al eerder zei probeer ik de hoeveelheid eten langzaam aan op te bouwen.
Wat ik nu eet per dag is zonder sporten, dus als het goed zal ik als ik een goed trainingsschema ga volgen automatisch meer moeten gaan eten.
@Den_Haag:
Tnx, dat zou super zijn.
Read upquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja maar wat eet je nou precies? Zo kunnen we je minder goed helpen he, zo word je nooit een fat ass.
quote:Mijn eetpatroon op dit moment, ik wil het langzaam aan opbouwen naar meer.
's Ochtends: bak yoghurt met brinta
Tegen 10 uur: 1-2 boterhammen met kaas/ham/iets anders
Lunch: Macaroni met kaas
Dan ga ik naar mn werk tot half 5,
Tussen 1 en 4 uur: 3 boterhammen met kaas/ham/iets anders
's Avonds: Groente, vlees, pasta/aardappels (meestal 5 dagen pasta en de andere 2 dagen aardappels)
Tegen 9/10 uur: 2 boterhammen met meestal kaas en jam
Ik zie 't meer als duidelijk....en ik moet iedere week zondigenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
wat ben je streng zeg
![]()
1 dag in de week mag je zondigen.
Ik zondig elke dag bijna welquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik zie 't meer als duidelijk....en ik moet iedere week zondigen
En ik weet nu al waar ik dit weekend voor ga
@ Taxibabe: Heb je de OP al gelezen?![]()
Qua eten zou ik iig hoger in de eiwitten gaan zitten, dat zijn bouwstoffen voor je spieren. En omdat je bij wil komen moeten je kcal's omhoog. Dus bijv. studentenhaver eten, en wat meer boterhammen met bijv. pindakaas of appelstroop en vervang de ham door kipflet.
Ok, vanmiddag dus maar pakje kipfilet en appelstroop halen (ik lust geen pindakaasquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
@ Taxibabe: Heb je de OP al gelezen?![]()
Qua eten zou ik iig hoger in de eiwitten gaan zitten, dat zijn bouwstoffen voor je spieren. En omdat je bij wil komen moeten je kcal's omhoog. Dus bijv. studentenhaver eten, en wat meer boterhammen met bijv. pindakaas of appelstroop en vervang de ham door kipflet.
ik snappem nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef Videopac het volgende:
Speciaal voor Tommy_808: kort abs filmpje
Ik denk dat voor jou thuistrainen geen probleem is. Je doel is idd niet om te cardioen of te bodybuilden. Trainingsschema komt er zo aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ok, vanmiddag dus maar pakje kipfilet en appelstroop halen (ik lust geen pindakaas).
Maar heb ik er dan wel goed aan gedaan om de boterhammen te vervangen door macaroni als lunch?
Oja, ik lees in de OP dat thuistrainen geen zin heeft. Maar ik heb het geld niet om naar de sportschool te gaan, dan is dit toch wel een goede start ofnie?
Ik bedoel thuis iig 'iets met gewichten' trainen is beter dan niks doen, toch? Ik hoef ook geen bodybuildster te worden, als ik maar een paar kilo aankom, (meer dan 10 kilo aankomen zal met mijn bouw niet haalbaar zijn denk ik) en qua kleding minimaal maatje 36-38 kan kopen.
Ik weet nu al dat ik een zwaar weekend ga hebben. Vrijdag bbq met vrienden, zaterdag verjaardag van een vriendin en zondag paasdinerquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
wat is dit - een afslankforum!?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik een zwaar weekend ga hebben. Vrijdag bbq met vrienden, zaterdag verjaardag van een vriendin en zondag paasdiner![]()
Ik dacht dat je vrouwenspieren i.h.a. welquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
ik snappem niet(btw, dat zijn mijn abs op m'n avatar - waarom zou ik in godsnaam andermans buik afbeelden
)
Ik wou dat ik die luxe hadquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zondig elke dag bijna welEen x wat extremer dan de andere.
Valt me op zich nog best mee wat je wegknaagt op een dag![]()
Jups, da's goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef taxibabe het volgende:
Ok, vanmiddag dus maar pakje kipfilet en appelstroop halen (ik lust geen pindakaas).
Maar heb ik er dan wel goed aan gedaan om de boterhammen te vervangen door macaroni als lunch?
Als je serieus wil groeien is thuis trainen not the way to go.quote:Oja, ik lees in de OP dat thuistrainen geen zin heeft. Maar ik heb het geld niet om naar de sportschool te gaan, dan is dit toch wel een goede start ofnie?
Ik bedoel thuis iig 'iets met gewichten' trainen is beter dan niks doen, toch? Ik hoef ook geen bodybuildster te worden, als ik maar een paar kilo aankom, (meer dan 10 kilo aankomen zal met mijn bouw niet haalbaar zijn denk ik) en qua kleding minimaal maatje 36-38 kan kopen.
Thanks! Ik doe mijn best en 't is leuk om te zien hoe mijn lichaam verandertquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:22 schreef Videopac het volgende:
@ Frautie: prima foto's!; gezien de gewichten die je nu duwt enzo komt het helemaal goed nu je aan het opdrogen bent en de spieren straks (nog meer) zichtbaar worden.
(ik zal zelf ook binnenkort eens wat posten; niet dat het veel voorstelt, maar iedereen is klein begonnen, toch?)
uh - alleen voor bille & benequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouwenspieren i.h.a. welvond, of geldt dat alleen voor billen en benen??
Toevallig zeg, heb ze net vandaag besteld. De trainer, nr1+2. Maar ik had niet verwacht dat je ook massa op je handen zou bijkomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:26 schreef Tommy_808 het volgende:
hoe zit het trouwens met de CoC - mannen? m'n handen lijken wel op steroids na 1/2 jaar gebruik, er lijkt massa bij te zijn gekomen en aders langs de binnekant waar ik ze nog nooit gezien had![]()
handbuilding![]()
whoh, 80kg drukken met 53 kg lichaamsgewicht...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef ivosnivo het volgende:
Gebruik me coc niet meer eigenlijk, als ik er paar setjes mee deed voelden me vingers niet gezond aan.
Heb gisteren meisje in de sportschool gesassisteerd die 80kg ging bankdrukken. Echt super netjes, ze is echt kurkdroog heel klein en heeft nog nooit verboden middelen gebruikt (zegt ze). Doet mee met wedstrijden tot 53kg oid, traint 15 uur per week en werkt er ook nog 40 uur naast. Zeer netjes
ik train ermee als ik er goesting voor heb - zo'n 2x per weekquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Toevallig zeg, heb ze net vandaag besteld. De trainer, nr1+2. Maar ik had niet verwacht dat je ook massa op je handen zou bijkomen. Hoe train jij er trouwens mee, doe je ook negatives e.d?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |