En ja hoor... Het is weer aanquote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Roep nog niet zo snel dat het over is. Als Lieke nog weer terug komt zometeen, weet je nooit hoe mooi Huub weet te lullen.
Wat mij betreft had Lieke Huubje nog even wat langer laten zweten.quote:
Wat is jouw definitie van aanpappen?quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef xstatic1975 het volgende:
Lieke papte ook aan met Brian?! Wat een teringslet zeg
quote:Op zondag 15 april 2007 17:43 schreef tuinfluiter het volgende:
(zaterdag, 14 april)
Lieke: Je gooit je eigen glazen in door contactpunten in te zetten
op het feit dat wij zondag sex zullen hebben?
Huub: Dat waren wij toch van plan?
Lieke: Verder dan zoenen zal ik niet gaan.
Omdat ze haar collega's geen blik waardig gunde op het personeelfeestje, met Huub aan het neuken was op dat feesje, Huub bespeelde, gemene dingen zei over Palma en Herma, een grote bek tegen hen had, mediageil was en niet goed schoonmaakte.quote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is lieke nou ontslagen? Ik lees overal alleen maar dat het zo is, niet een reden ofzo
Alleen het laatste is een reden om iemand te kunnen ontslaan, maar dan alleen als je dat al eens in een functioneringsgesprek hebt verteld en zij het ondertekend heeft. Maargoed, ik voel een WGR-topic opborrelenquote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat ze haar collega's geen blik waardig gunde op het personeelfeestje, met Huub aan het neuken was op dat feesje, Huub bespeelde, gemene dingen zei over Palma en Herma, een grote bek tegen hen had, mediageil was en [n]niet goed schoonmaakte.[/b]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |